abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116286142
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Je stemt zeker SGP.... :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee, jij moet ook geld verdienen om al die kinderen te kunnen onderhouden :'). Weet je wat dat tegenwoordig kost? :+
pi_116286149
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je kunt het tegengaan, werp zelf 10 kinderen _O-
Beter steriliseren ze verplicht alle vrouwen nadat ze een 3de kind hebben gehad.
pi_116286175
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Beter steriliseren ze verplicht alle vrouwen nadat ze een 3de kind hebben gehad.
Dat is niet echt iets waar de regering achter zal gaan staan. Ze proberen het juist te stimuleren om kinderen te nemen .....
pi_116286186
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Welnee, jij moet ook geld verdienen om al die kinderen te kunnen onderhouden :'). Weet je wat dat tegenwoordig kost? :+
Een huis heb ik mij wel eens laten vertellen
pi_116286188
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

idd vanaf 3de kind geen extra bijslag meer he..
pi_116286219
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat is niet echt iets waar de regering achter zal gaan staan. Ze proberen het juist te stimuleren om kinderen te nemen .....
Als ze nu ook eens euthanasie zouden stimuleren....
pi_116286227
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Een huis heb ik mij wel eens laten vertellen
Wij laten onze kinderen natuurlijk al vroeg werken he, er moet tenslotte brood op de plank :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef Lot88 het volgende:

[..]

idd vanaf 3de kind geen extra bijslag meer he..
Dat geld nu toch niet? (geen idee :@ )
pi_116286311
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Als ze nu ook eens euthanasie zouden stimuleren....
Moeilijk issue, in geval van ziekte allicht maar als je physiek kerngezond bent zou ik eerder neigen om eerst hulp aan te bieden.
pi_116286350
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
Wij laten onze kinderen natuurlijk al vroeg werken he, er moet tenslotte brood op de plank :P
Natuurlijk :7... vanaf een jaar of 6 worden ze alvast getraind in het huishouden en de moestuin... vanaf 12 alvast folders lopen en vanaf hun 16de kranten etc.... oja en met het 18de slaan ze hun vleugels maar uit.... :7
pi_116286370
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[..]

Dat geld nu toch niet? (geen idee :@ )
Zeker wel! Vroegah toen ik nog lief en klein was kreeg je voor elk kind een extra onderhoudsbedrag ongeacht of je een 11 tal of 1 kind hebt.. Toen ik 18 werdt is dit afgeschaft.. Als je er meer dan 3 geworpen hebt krijg je geen extra centjes meer. Het heeft dus geen zin meer om door te fokken tot je een ons weegt en alle kinderen in het kippenhok op te laten groeien
pi_116286411
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Natuurlijk :7... vanaf een jaar of 6 worden ze alvast getraind in het huishouden en de moestuin... vanaf 12 alvast folders lopen en vanaf hun 16de kranten etc.... oja en met het 18de slaan ze hun vleugels maar uit.... :7
Zo is het maar net, en die niet luisteren wil gaat over de knie :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Zeker wel! Vroegah toen ik nog lief en klein was kreeg je voor elk kind een extra onderhoudsbedrag ongeacht of je een 11 tal of 1 kind hebt.. Toen ik 18 werdt is dit afgeschaft.. Als je er meer dan 3 geworpen hebt krijg je geen extra centjes meer. Het heeft dus geen zin meer om door te fokken tot je een ons weegt en alle kinderen in het kippenhok op te laten groeien
Hm, dat wist ik niet :@. Dan kunnen we ze nooit bijbenen ;(
pi_116286454
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
Moeilijk issue, in geval van ziekte allicht maar als je physiek kerngezond bent zou ik eerder neigen om eerst hulp aan te bieden.
De huidige voorwaarden om Euthanasie te plegen gaan hier al vanuit.

Tot zover ik weet is de richtlijn over een bredere linie getrokken, maar is het nog altijd met een heleboel mitsen en maren.....
pi_116286520
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
Zo is het maar net, en die niet luisteren wil gaat over de knie :D
Mattenklopper of pollepel
:+
pi_116286545
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:19 schreef -Engel- het volgende:

[..]

De huidige voorwaarden om Euthanasie te plegen gaan hier al vanuit.

Tot zover ik weet is de richtlijn over een bredere linie getrokken, maar is het nog altijd met een heleboel mitsen en maren.....
Het is een moeilijk issue. Ik vind wel dat als iemand lichamelijk te lijden heeft dat dat een optie zou moeten zijn.
pi_116286567
quote:
18s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Mattenklopper of pollepel
:+
Vlakke hand :7
pi_116286581
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is een moeilijk issue. Ik vind wel dat als iemand lichamelijk te lijden heeft dat dat een optie zou moeten zijn.
Geestelijk net zo. Mensen moeten deze keuze zelf kunnen maken en op een mens waardige manier er een einde aan kunnen maken.
pi_116286628
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

In geval van ziekte sowieso, mijn buurman heeft 5 maanden geleden een hartaanval gehad, in coma gelegen, is nu weer bij. Maar hij weigert gewoon te eten omdat hij dood wilt. (zijn hart werkt nog maar voor 30%, dus helemaal genezen zal hij nooit.) Beter dat hij gewoon normaal dood gaat, dan dat die zichzelf nu moet uithongeren en veel langzamer en lastiger dood gaat.

En psychisch, de hulp in Nederland is heel erg slecht, zeker in de extremere gevallen. In veel gevallen vind ik euthanasie dan een goede optie. Overigens regelt de helft dat zelf wel. :')
pi_116286632
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:21 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Geestelijk net zo. Mensen moeten deze keuze zelf kunnen maken en op een mens waardige manier er een einde aan kunnen maken.
Geestelijk is lastiger vind ik, er zijn genoeg mensen die een poging doen om later toch gelukkig te kunnen leven (iemand die ik ken had een poging ondernomen). Was het makkelijk geweest dan was ze nu misschien dood geweest.
pi_116286665
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, en je ziet het in achterhoek misschien niet, maar we hebben er al genoeg hier in Nederland en ik hoef er niet nog meer te hebben.
Zó, hoor ik hier de pvv praten? Misschien dat jij toevallig die foute paar procent ziet. Overigens heeft dat totaal niks met het geloof te maken dat deze mensen 'probleem mensen' worden. Helaas houden mensen zoals jij het foute beeld in stand.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_116286679
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Geestelijk is lastiger vind ik, er zijn genoeg mensen die een poging doen om later toch gelukkig te kunnen leven (iemand die ik ken had een poging ondernomen). Was het makkelijk geweest dan was ze nu misschien dood geweest.
Er zijn ook veel mensen die meerdere pogingen doen en dit volhouden tot het ze gelukt is..
pi_116286712
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Misschien moet je in Amerika gaan wonen, daar horen ze zulke dingen graag, zeker in de zuiderlijke staten ^O^
pi_116286713
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:24 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Er zijn ook veel mensen die meerdere pogingen doen en dit volhouden tot het ze gelukt is..
True, als iemand echt wil dan lukt het wel.
pi_116286804
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:23 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Zó, hoor ik hier de pvv praten? Misschien dat jij toevallig die foute paar procent ziet. Overigens heeft dat totaal niks met het geloof te maken dat deze mensen 'probleem mensen' worden. Helaas houden mensen zoals jij het foute beeld in stand.
En dan te bedenken dat er veeeeel turkse mensen onzettend goede legale handelsgeest hebben. Ik snap echt de hele ophef over het islam niet. Die boeren in mijn omgeving zeiken daar ook altijd zo over jaa al die terroristen. Als je je enigzins verdiept in het islam ben je op de hoogte van t feit dat de koran terroristen afkeurt.
pi_116286805
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:24 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Misschien moet je in Amerika gaan wonen, daar horen ze zulke dingen graag, zeker in de zuiderlijke staten ^O^
Misschien moet je alles niet zo serieus nemen. :') De enige verplichte sterilisatie zou bij gehandicapten moeten zijn.
pi_116286832
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Misschien moet je alles niet zo serieus nemen. :') De enige verplichte sterilisatie zou bij gehandicapten moeten zijn.
Je bent al gehandicapt als je 1 been mist.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_116286836
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die krijgen de prikpil..
pi_116286846
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:27 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Die krijgen de prikpil..
Nein. Is te duur in veel gevallen.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_116286862
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Lot88 het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat er veeeeel turkse mensen onzettend goede legale handelsgeest hebben. Ik snap echt de hele ophef over het islam niet. Die boeren in mijn omgeving zeiken daar ook altijd zo over jaa al die terroristen. Als je je enigzins verdiept in het islam ben je op de hoogte van t feit dat de koran terroristen afkeurt.
Precies, ik hield van de meeste allochtonen in mijn buurt toen ik in Utrecht woonde. Een van mn betere vriendinnen woont in wat zogenaamd de slechtste wijk van Utrecht is, Kanalenwijk, maar kan geweldig opschieten met al die Turken en Marokkanen daaro. Ze werd zelfs uitgenodigd elke avond tijdens de ramadan, terwijl ze niet eens mee deed.
pi_116286910
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:27 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je bent al gehandicapt als je 1 been mist.
Nou dan is de overbevolking snel verholpen ^O^ Als e je vingerkootje kwijt bent telt het ook toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116286914
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Precies, ik hield van de meeste allochtonen in mijn buurt toen ik in Utrecht woonde. Een van mn betere vriendinnen woont in wat zogenaamd de slechtste wijk van Utrecht is, Kanalenwijk, maar kan geweldig opschieten met al die Turken en Marokkanen daaro. Ze werd zelfs uitgenodigd elke avond tijdens de ramadan, terwijl ze niet eens mee deed.
Ik heb verhalen gehoord van mensen die daar zijn weggepest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')