Geestelijk net zo. Mensen moeten deze keuze zelf kunnen maken en op een mens waardige manier er een einde aan kunnen maken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is een moeilijk issue. Ik vind wel dat als iemand lichamelijk te lijden heeft dat dat een optie zou moeten zijn.
In geval van ziekte sowieso, mijn buurman heeft 5 maanden geleden een hartaanval gehad, in coma gelegen, is nu weer bij. Maar hij weigert gewoon te eten omdat hij dood wilt. (zijn hart werkt nog maar voor 30%, dus helemaal genezen zal hij nooit.) Beter dat hij gewoon normaal dood gaat, dan dat die zichzelf nu moet uithongeren en veel langzamer en lastiger dood gaat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moeilijk issue, in geval van ziekte allicht maar als je physiek kerngezond bent zou ik eerder neigen om eerst hulp aan te bieden.
Geestelijk is lastiger vind ik, er zijn genoeg mensen die een poging doen om later toch gelukkig te kunnen leven (iemand die ik ken had een poging ondernomen). Was het makkelijk geweest dan was ze nu misschien dood geweest.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Geestelijk net zo. Mensen moeten deze keuze zelf kunnen maken en op een mens waardige manier er een einde aan kunnen maken.
Zó, hoor ik hier de pvv praten? Misschien dat jij toevallig die foute paar procent ziet. Overigens heeft dat totaal niks met het geloof te maken dat deze mensen 'probleem mensen' worden. Helaas houden mensen zoals jij het foute beeld in stand.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en je ziet het in achterhoek misschien niet, maar we hebben er al genoeg hier in Nederland en ik hoef er niet nog meer te hebben.
Er zijn ook veel mensen die meerdere pogingen doen en dit volhouden tot het ze gelukt is..quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geestelijk is lastiger vind ik, er zijn genoeg mensen die een poging doen om later toch gelukkig te kunnen leven (iemand die ik ken had een poging ondernomen). Was het makkelijk geweest dan was ze nu misschien dood geweest.
Misschien moet je in Amerika gaan wonen, daar horen ze zulke dingen graag, zeker in de zuiderlijke statenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beter steriliseren ze verplicht alle vrouwen nadat ze een 3de kind hebben gehad.
True, als iemand echt wil dan lukt het wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Er zijn ook veel mensen die meerdere pogingen doen en dit volhouden tot het ze gelukt is..
En dan te bedenken dat er veeeeel turkse mensen onzettend goede legale handelsgeest hebben. Ik snap echt de hele ophef over het islam niet. Die boeren in mijn omgeving zeiken daar ook altijd zo over jaa al die terroristen. Als je je enigzins verdiept in het islam ben je op de hoogte van t feit dat de koran terroristen afkeurt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zó, hoor ik hier de pvv praten? Misschien dat jij toevallig die foute paar procent ziet. Overigens heeft dat totaal niks met het geloof te maken dat deze mensen 'probleem mensen' worden. Helaas houden mensen zoals jij het foute beeld in stand.
Misschien moet je alles niet zo serieus nemen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien moet je in Amerika gaan wonen, daar horen ze zulke dingen graag, zeker in de zuiderlijke staten
Je bent al gehandicapt als je 1 been mist.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien moet je alles niet zo serieus nemen.De enige verplichte sterilisatie zou bij gehandicapten moeten zijn.
Die krijgen de prikpil..quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien moet je alles niet zo serieus nemen.De enige verplichte sterilisatie zou bij gehandicapten moeten zijn.
Precies, ik hield van de meeste allochtonen in mijn buurt toen ik in Utrecht woonde. Een van mn betere vriendinnen woont in wat zogenaamd de slechtste wijk van Utrecht is, Kanalenwijk, maar kan geweldig opschieten met al die Turken en Marokkanen daaro. Ze werd zelfs uitgenodigd elke avond tijdens de ramadan, terwijl ze niet eens mee deed.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er veeeeel turkse mensen onzettend goede legale handelsgeest hebben. Ik snap echt de hele ophef over het islam niet. Die boeren in mijn omgeving zeiken daar ook altijd zo over jaa al die terroristen. Als je je enigzins verdiept in het islam ben je op de hoogte van t feit dat de koran terroristen afkeurt.
Nou dan is de overbevolking snel verholpenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent al gehandicapt als je 1 been mist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb verhalen gehoord van mensen die daar zijn weggepest.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies, ik hield van de meeste allochtonen in mijn buurt toen ik in Utrecht woonde. Een van mn betere vriendinnen woont in wat zogenaamd de slechtste wijk van Utrecht is, Kanalenwijk, maar kan geweldig opschieten met al die Turken en Marokkanen daaro. Ze werd zelfs uitgenodigd elke avond tijdens de ramadan, terwijl ze niet eens mee deed.
Ik neem aan dat je geestelijk gehandicapten bedoeld. Dat is ook overdreven, die zijn vaak prima in staat om kinderen op te voeden. En wanneer is iemand geestelijk gehandicapt? Met een IQ onder de 80 ben je meende ik al beperkt. Toch zijn er veel mensen die een kind hebben met een iq onder de 80quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nou dan is de overbevolking snel verholpenAls e je vingerkootje kwijt bent telt het ook toch?
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Andere wijk en daar waren het ook nog eens vooral de autochtonen die voor de problemen zorgden (vriend van me woont in die straat)quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord van mensen die daar zijn weggepest.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geestelijk gehandicapten bedoeld. Dat is ook overdreven, die zijn vaak prima in staat om kinderen op te voeden. En wanneer is iemand geestelijk gehandicapt? Met een IQ onder de 80 ben je meende ik al beperkt. Toch zijn er veel mensen die een kind hebben met een iq onder de 80
Ik ken ze niet anders dan zeer gastvrije vriendelijke mensen. De kinderen hier in de omgeving met een turkse afkomst hebben een betere opvoeding dan al die Nederlandse verwende etters in mijn omgevingquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies, ik hield van de meeste allochtonen in mijn buurt toen ik in Utrecht woonde. Een van mn betere vriendinnen woont in wat zogenaamd de slechtste wijk van Utrecht is, Kanalenwijk, maar kan geweldig opschieten met al die Turken en Marokkanen daaro. Ze werd zelfs uitgenodigd elke avond tijdens de ramadan, terwijl ze niet eens mee deed.
Ja, met alle gevolgen daar weer vanquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Er zijn ook veel mensen die meerdere pogingen doen en dit volhouden tot het ze gelukt is..
Ik bedoel mensen met het syndroom van down.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geestelijk gehandicapten bedoeld. Dat is ook overdreven, die zijn vaak prima in staat om kinderen op te voeden. En wanneer is iemand geestelijk gehandicapt? Met een IQ onder de 80 ben je meende ik al beperkt. Toch zijn er veel mensen die een kind hebben met een iq onder de 80
Dat dus, hier hetzelfde hoor. Het probleem is dat mensen zoals bijvoorbeeld Myraela die bevolkingsgroep niet eens een kans geeft. Waardoor het voor hen erg frusterend is/kan zijn waardoor het makkelijke wordt om zich tegen de autochtonen te keren. Ik snap het echt wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet anders dan zeer gastvrije vriendelijke mensen. De kinderen hier in de omgeving met een turkse afkomst hebben een betere opvoeding dan al die Nederlandse verwende etters in mijn omgeving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |