abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116286581
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is een moeilijk issue. Ik vind wel dat als iemand lichamelijk te lijden heeft dat dat een optie zou moeten zijn.
Geestelijk net zo. Mensen moeten deze keuze zelf kunnen maken en op een mens waardige manier er een einde aan kunnen maken.
pi_116286628
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Moeilijk issue, in geval van ziekte allicht maar als je physiek kerngezond bent zou ik eerder neigen om eerst hulp aan te bieden.
In geval van ziekte sowieso, mijn buurman heeft 5 maanden geleden een hartaanval gehad, in coma gelegen, is nu weer bij. Maar hij weigert gewoon te eten omdat hij dood wilt. (zijn hart werkt nog maar voor 30%, dus helemaal genezen zal hij nooit.) Beter dat hij gewoon normaal dood gaat, dan dat die zichzelf nu moet uithongeren en veel langzamer en lastiger dood gaat.

En psychisch, de hulp in Nederland is heel erg slecht, zeker in de extremere gevallen. In veel gevallen vind ik euthanasie dan een goede optie. Overigens regelt de helft dat zelf wel. :')
pi_116286632
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:21 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Geestelijk net zo. Mensen moeten deze keuze zelf kunnen maken en op een mens waardige manier er een einde aan kunnen maken.
Geestelijk is lastiger vind ik, er zijn genoeg mensen die een poging doen om later toch gelukkig te kunnen leven (iemand die ik ken had een poging ondernomen). Was het makkelijk geweest dan was ze nu misschien dood geweest.
pi_116286665
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, en je ziet het in achterhoek misschien niet, maar we hebben er al genoeg hier in Nederland en ik hoef er niet nog meer te hebben.
Zó, hoor ik hier de pvv praten? Misschien dat jij toevallig die foute paar procent ziet. Overigens heeft dat totaal niks met het geloof te maken dat deze mensen 'probleem mensen' worden. Helaas houden mensen zoals jij het foute beeld in stand.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_116286679
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Geestelijk is lastiger vind ik, er zijn genoeg mensen die een poging doen om later toch gelukkig te kunnen leven (iemand die ik ken had een poging ondernomen). Was het makkelijk geweest dan was ze nu misschien dood geweest.
Er zijn ook veel mensen die meerdere pogingen doen en dit volhouden tot het ze gelukt is..
pi_116286712
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Beter steriliseren ze verplicht alle vrouwen nadat ze een 3de kind hebben gehad.
Misschien moet je in Amerika gaan wonen, daar horen ze zulke dingen graag, zeker in de zuiderlijke staten ^O^
pi_116286713
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:24 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Er zijn ook veel mensen die meerdere pogingen doen en dit volhouden tot het ze gelukt is..
True, als iemand echt wil dan lukt het wel.
pi_116286804
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:23 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Zó, hoor ik hier de pvv praten? Misschien dat jij toevallig die foute paar procent ziet. Overigens heeft dat totaal niks met het geloof te maken dat deze mensen 'probleem mensen' worden. Helaas houden mensen zoals jij het foute beeld in stand.
En dan te bedenken dat er veeeeel turkse mensen onzettend goede legale handelsgeest hebben. Ik snap echt de hele ophef over het islam niet. Die boeren in mijn omgeving zeiken daar ook altijd zo over jaa al die terroristen. Als je je enigzins verdiept in het islam ben je op de hoogte van t feit dat de koran terroristen afkeurt.
pi_116286805
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:24 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Misschien moet je in Amerika gaan wonen, daar horen ze zulke dingen graag, zeker in de zuiderlijke staten ^O^
Misschien moet je alles niet zo serieus nemen. :') De enige verplichte sterilisatie zou bij gehandicapten moeten zijn.
pi_116286832
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Misschien moet je alles niet zo serieus nemen. :') De enige verplichte sterilisatie zou bij gehandicapten moeten zijn.
Je bent al gehandicapt als je 1 been mist.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_116286836
quote:

[..]

Die krijgen de prikpil..
pi_116286846
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:27 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Die krijgen de prikpil..
Nein. Is te duur in veel gevallen.
pi_116286862
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef Lot88 het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat er veeeeel turkse mensen onzettend goede legale handelsgeest hebben. Ik snap echt de hele ophef over het islam niet. Die boeren in mijn omgeving zeiken daar ook altijd zo over jaa al die terroristen. Als je je enigzins verdiept in het islam ben je op de hoogte van t feit dat de koran terroristen afkeurt.
Precies, ik hield van de meeste allochtonen in mijn buurt toen ik in Utrecht woonde. Een van mn betere vriendinnen woont in wat zogenaamd de slechtste wijk van Utrecht is, Kanalenwijk, maar kan geweldig opschieten met al die Turken en Marokkanen daaro. Ze werd zelfs uitgenodigd elke avond tijdens de ramadan, terwijl ze niet eens mee deed.
pi_116286910
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:27 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je bent al gehandicapt als je 1 been mist.
Nou dan is de overbevolking snel verholpen ^O^ Als e je vingerkootje kwijt bent telt het ook toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116286914
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Precies, ik hield van de meeste allochtonen in mijn buurt toen ik in Utrecht woonde. Een van mn betere vriendinnen woont in wat zogenaamd de slechtste wijk van Utrecht is, Kanalenwijk, maar kan geweldig opschieten met al die Turken en Marokkanen daaro. Ze werd zelfs uitgenodigd elke avond tijdens de ramadan, terwijl ze niet eens mee deed.
Ik heb verhalen gehoord van mensen die daar zijn weggepest.
pi_116286927
quote:

[..]

Ik neem aan dat je geestelijk gehandicapten bedoeld. Dat is ook overdreven, die zijn vaak prima in staat om kinderen op te voeden. En wanneer is iemand geestelijk gehandicapt? Met een IQ onder de 80 ben je meende ik al beperkt. Toch zijn er veel mensen die een kind hebben met een iq onder de 80
pi_116286933
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nou dan is de overbevolking snel verholpen ^O^ Als e je vingerkootje kwijt bent telt het ook toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.
pi_116286958
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb verhalen gehoord van mensen die daar zijn weggepest.
Andere wijk en daar waren het ook nog eens vooral de autochtonen die voor de problemen zorgden (vriend van me woont in die straat)
pi_116286965
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je geestelijk gehandicapten bedoeld. Dat is ook overdreven, die zijn vaak prima in staat om kinderen op te voeden. En wanneer is iemand geestelijk gehandicapt? Met een IQ onder de 80 ben je meende ik al beperkt. Toch zijn er veel mensen die een kind hebben met een iq onder de 80
Hier ben ik het wel mee eens.
pi_116286988
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:27 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Die krijgen de prikpil..
Neehoor, die kunnen ze krijgen, maar ze zijn nergens toe verplicht.
pi_116287003
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik ken ze niet anders dan zeer gastvrije vriendelijke mensen. De kinderen hier in de omgeving met een turkse afkomst hebben een betere opvoeding dan al die Nederlandse verwende etters in mijn omgeving
pi_116287027
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:24 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja, met alle gevolgen daar weer van

Ik ken een aantal mensen die van dichtbij zelfmoord of euthanasie meegemaakt hebben,

Zelf kiezen voor de dood en hierbij op een goede manier beleid worden, is beter dan de andere manieren. Niemand wil iemand vinden die zich gesneden heeft of een hangman vinden en die jumpers voor de trein zijn ook niet echt fijn.
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:32:13 #248
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116287039
Goedenavond :W
pi_116287048
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:29 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik bedoel mensen met het syndroom van down.
pi_116287084
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik ken ze niet anders dan zeer gastvrije vriendelijke mensen. De kinderen hier in de omgeving met een turkse afkomst hebben een betere opvoeding dan al die Nederlandse verwende etters in mijn omgeving
Dat dus, hier hetzelfde hoor. Het probleem is dat mensen zoals bijvoorbeeld Myraela die bevolkingsgroep niet eens een kans geeft. Waardoor het voor hen erg frusterend is/kan zijn waardoor het makkelijke wordt om zich tegen de autochtonen te keren. Ik snap het echt wel.

De meeste van die herrieschoppers zijn super vriendelijke jongens. Waar je prima een praatje mee kan maken en meestal alleen uit verveling handelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')