fokken met ogen dicht is kut, geloof me maarquote:
Kan je blind typen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
fokken met ogen dicht is kut, geloof me maar
Wilders ziet eruit alsof hij moe van z'n eigen gereutel is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen zijn een beetje Wilders-moe geworden denk ik.
Vind je? Ik vond hem juist saai. Altijd hetzelfde riedeltje... Kennen we nu welquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Daar zijn de blanco cheques weerGeert komt wel wat minder gespeeld over dan Samsom en Pechtold. (lees: hij kan beter acteren)
jawel, maar niet blind lezenquote:
Het is saai, maar Pechtold en Samsom zaten echt in hun oplees-modus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond hem juist saai. Altijd hetzelfde riedeltje... Kennen we nu wel
je MALLE! dat werkt niet in deze lsowchatquote:
Blijkbaar, ik heb ze ook nog niet gehoordquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:38 schreef marcodej het volgende:
Worden Stemra en Roemer nu vergeten?
Daarbij kan Nederland dat helemaal niet oplossen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:38 schreef eriksd het volgende:
Ik wil gewoon eens een ander onderwerp. Kan dat? Gelul over een enorm complex probleem in een minuutje, wat een onzin.
Die mogen hierna...quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:38 schreef marcodej het volgende:
Worden Stemra en Roemer nu vergeten?
Hoezo dat nou weer. Alsof publiek er alleen is om te klappen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
doe er dan helemaal geen publiek bij, heb je ook geen applaus
eruit geknipt voor de reclamequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik heb ze ook nog niet gehoord
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Altijd beter dan partijdige Wester.
Dat viel ook wel mee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
BNR doet niet aan reclamequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
eruit geknipt voor de reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |