idd, net als die nu op nr1 staatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
tja dat is wel lastig, soms vind je gewoon het liedje tof en dat helpt best wel.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
In dr vrije tijd is ze een oompaloompa
BOB DYLANquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:25 schreef ZaZoe het volgende:
Zou wel leuk wezen als de stoelen een keer 360 graden doordraaien
BOB DYLANquote:
Omdat je er volume voor moet hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
Observatie: waarom moeten dikke mensen altijd Adele zingen?
je bent dronkenquote:
Verbondenheid, jeweettoch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
Observatie: waarom moeten dikke mensen altijd Adele zingen?
JAquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
Greysie (ben je d'r?), ze lijkt op die Moldaviër die 't songfestival won!
Wou ik ook net zeggen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
Greysie (ben je d'r?), ze lijkt op die Moldaviër die 't songfestival won!
hij doet zo overdreven vind ikquote:
Nog 'n keer drukken en weer wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:25 schreef ZaZoe het volgende:
Zou wel leuk wezen als de stoelen een keer 360 graden doordraaien
Ja benieuwd naar iets andersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
Gewelllllllldig lekkere stem!
Alleen erg voor de hand liggend om dan Adele te gaan zingen
Daar past Adele nog 2x in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
Gewelllllllldig lekkere stem!
Alleen erg voor de hand liggend om dan Adele te gaan zingen
quote:
Rinus met de luchtballonquote:
Als ze volgende keer sowieso gewoon van achter een gordijn zingt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Die sjaal moet wel weg in ieder geval.
Onzin, je hebt ANDERE smaak, ik adopteer ook niet op mijn eigen smaak trouwens, meer wat ik DENK Dat door zou kunnen gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:26 schreef Studiotje het volgende:
Oh, wacht, ik heb geen smaak, ik vond 't dus niks.
Nou ja eigenlijk wel ja, het is tenslotte The Voice, niet The Face.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als ze volgende keer sowieso gewoon van achter een gordijn zingt.
Who set fire to the rain?quote:
iets voor koefnoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nog 'n keer drukken en weer weg
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Liedje aangetrokken als een maatpak
Het is dan ook een heeeeel groot liedje
Ze lijkt ouder dan ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee in haar gezicht ziet ze er echt niet oud uit vind ik.
homoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
ik heb niets van het nummer gehoord helaas. Iedereen moest hier perse door elkaar kakelen...quote:
idd, ze kunnen het beter op de radio doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk wel ja, het is tenslotte The Voice, niet The Face.
Datquote:
Ik verstond maagpak!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Liedje aangetrokken als een maatpak
Het is dan ook een heeeeel groot liedje
Een gezellige dikkerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Ze moet nou niet zogenaamd grappig gaan doen.
Ze is prima zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
Oh, ze zit in het verkeerde lichaam. Dus dat.
41quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij bent hoe oud? Niet ouder dan ik, dan kan niet
Sorry.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Echt zo'n vervelende middelbare leeftijd vrouw die denkt dat ze grappig is. Vast wel heel aardig maar daar erger ik me altijd zo aan
hehe dat heb ik ook al een paar keer gezegd. Zou eigenlijk moeten ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, ze kunnen het beter op de radio doen
quote:
Dat riep ik vorig jaar al!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nog 'n keer drukken en weer weg
zo droog iddquote:
ik had al de pest aan Trijntje en het wordt er niet beter opquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef Injetta het volgende:
Die Trijntje is een soort van helderziende of zo? Ze weet steeds meteen wat iemand denkt, voelt. Hoe iemand is, wat het karakter is..
Wat een bullshit telkens..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen lijken sowieso altijd jonger
Ze blijft gewoon goed.Zo!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
Ze gaat naar Marco?
Oke..... nu mogen jullie gemeen doen!
trein is al vertrokkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
Ze gaat naar Marco?
Oke..... nu mogen jullie gemeen doen!
Dezelfde familie als bij die neger? Ik zie een complot!quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry hoor, hoe the fuck kom je daar nu bij
Hoe oud bent u dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen lijken sowieso altijd jonger
Noem ik jou idiootjequote:
Jij komt uit nijmegen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:31 schreef Stickertje het volgende:
nijmegen?
ben hem nog nooit tegengekomen
Mannen worden mooi oudquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry hoor, hoe the fuck kom je daar nu bij
Vergeet dat maar. Ik ken haar, zo is ze. Ik vind haar dan ook knap irritant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Ze moet wel een beetje dimmen met het enthousiastische gedoe.
Ja, wat is er?quote:
Lijkt mij een mooie toevoegingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat riep ik vorig jaar al!Zo van "Eigenlijk best wel een kutoptreden." en weer terugdraaien.
![]()
5quote:
Musicalsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:32 schreef Day het volgende:
Wat zet hij dan op het spel? Hij doet nu toch helemaal niks in de showbiz?
Ja vooral tegen jezelf blijven zeggenquote:
jij ook?quote:
Volgens mij momenteel niet, hoor.quote:
zeesop?quote:
Hoe oud was je toen, 8?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:34 schreef Lutte het volgende:
Ten tijden van Idols 1 was ik verliefd op m
Idols 1 alweer?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:34 schreef Lutte het volgende:
Ten tijden van Idols 1 was ik verliefd op m
moet in een horrorfilm spelenquote:
Ja he? Dat denk ik dus ook echt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
WAAROM kijken ze nooit verbaasd?Nooit eens van "oh kijk nou die ron", ze weten alles ook al
Ron link.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Is deze gast al bekend of zo? Wat heb ik gemist
Ik ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:34 schreef Day het volgende:
Oh, ik heb 'm weggedrukt bij de voorronde van de TVOH-app!
De knop zat te hoogquote:
Ik kende hem ook niet, het is dat het hier werd gepost en zo, anders had ik echt geen idee gehad wie dit was. Maar OK Trijntje had het wel kunnen weten.quote:
twitter:JamaiLoman twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 21:35:40Ron link #tvoh sprakeloos goed, ben super trots!! reageer retweet
Prodent Whitener!quote:
AHhhhhhhhhhhh dat is wel tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
twitter:JamaiLoman twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 21:35:40Ron link #tvoh sprakeloos goed, ben super trots!! reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef Kally het volgende:
Hij heeft zo'n vierkant Ridge hoofd ut The Bold
Nou ik dacht bijna dat het een kunstgebit wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat vraagt om een slechte grap ...
neh ze heeft er al een met batterijenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Trijntje is toch vrijgezel? Ik denk dat ze een tarzan nodig heeft..... Ron = Tarzan
Z'n ex, toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
Trots?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
Gebruik de spitsvondige opmerkingen hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:37 schreef Stickertje het volgende:
er zit pizza tussen mijn tanden en ik kan geen tandenstoker vinden
Nee, die is al zwanger.quote:
neequote:
Exquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Is die Ron Jamai z'n lover of zo?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
Die vrolijkerd deed me denken aan Marijke Helwegen.
Game of Thrones![]()
al gezien
Plus geeft meer.quote:
Gathering of Tweakers?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Iedereen heeft Game of Thrones inmiddels al gedownload, zijn ze weer lekker laat mee.
ahhhquote:
uh, nee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Game of thrones, heeft iedereen toch al lang gezien
hier wel jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
+1quote:
Ik weet niet eens wat het isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik weet wat het is en ik wil het ook zien maar elke keer als ik lees waar het over gaat raak ik erg gedesinteresseerd.quote:
Ik zie hem niet, hij staat achter de flatquote:
+1quote:
Echtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, ze heet Eyelar. Oud klasgenootje van me.
De menselijke verhalen zijn het mooist aan de serie, de fantasy staat niet heul op de voorgrond ofzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet wat het is en ik wil het ook zien maar elke keer als ik lees waar het over gaat raak ik erg gedesinteresseerd.
Ja, maar dan moet ik eerst de handleiding lezen, antwoorden en opties zoeken op internet en dan pas mag ik een topic openen om advies te vragen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Als je van Fantasy houdt en tegen grof kan is GoT een aanrader
Zo grof is hij toch niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Als je van Fantasy houdt en tegen grof kan is GoT een aanrader
Appels ook hierquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, ze heet Eyelar. Oud klasgenootje van me.
Ah je hebt er weleens een topic geopend? Ik durfde het ook een keer aan, helaas, ik werd weggehoondquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik eerst de handleiding lezen, antwoorden en opties zoeken op internet en dan pas mag ik een topic openen om advies te vragen.
Karies met een schaduw uit d'r kut.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo grof is hij toch niet?
Ja voor USA standards maar voor ons toch niet?
Die geboorte scene
Er is geen hype.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Houdt het echt nooit op met die Sumera Hype?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik eerst de handleiding lezen, antwoorden en opties zoeken op internet en dan pas mag ik een topic openen om advies te vragen.
Carice met d'r spookdoos!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die geboorte scene
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Karies met een schaduw uit d'r kut.
Het is me wel eens gelukt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah je hebt er weleens een topic geopend? Ik durfde het ook een keer aan, helaas, ik werd weggehoond
Hey!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Appels ook hier
Kun jij niet meedoen aan the voice?
nou, o.a. dat paard en die wolf vond ik nogal ehhhhquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die geboorte scene
2 jaar geleden? Was zij datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ze heeft ook al meegedaan aan X-Factor.
Die de hamster van achteren pakten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou, o.a. dat paard en die wolf vond ik nogal ehhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |