Idd, maar Van Gaal moet hem niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Van der Wiel heeft gewoon gespeeld.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janmaat gewoon zeker van een basisplaats voortaan bij Oranje.
BMI zelfde verhaal.
Kan niet verdedigen en ook geen fatsoenlijke voorzet gevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Van der Wiel heeft gewoon gespeeld.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt een belachelijke selectie van v Gaal
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Janmaat is 10x beter. PSG zal wel balen dat ze de verkeerde aangetrokken hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Kan niet verdedigen en ook geen fatsoenlijke voorzet geven
klopt Strootman zit er bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Janmaat is 10x beter. PSG zal wel balen dat ze de verkeerde aangetrokken hebben.
Jij vindt het goed dat hij Douglas niet meeneemt en Mathijsen wel? Dat hij ook De Zeeuw en Schaars links laat liggen? We hebben nu 5 middenvelders.quote:
Niet dom lullen als je hem niet hebt zien spelen.quote:
Feyenoord gevolgd? Ik vind hem de beste speler van Feyenoord in het begin van dit seizoen.quote:
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Feyenoord gevolgd? Ik vind hem de beste speler van Feyenoord in het begin van dit seizoen.
Wat heb ik niet gezien dan? of speelt Feyenoord in een competitie waar ik nog niet van gehoord heb?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet dom lullen als je hem niet hebt zien spelen.
Knap van hem. Verder ballen alleen BMI en Clasie aardig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Feyenoord gevolgd? Ik vind hem de beste speler van Feyenoord in het begin van dit seizoen.
Hoop dat ie wel voor RvP en Vlaar kiest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Robben - Huntelaar - Narsingh
Emanuelson - Sneijder - Fer
Willems - BMI - Rhijn - Janmaat
Krul
Op het EK zijn 3 van de 4 verdedigers gewoon spelers van Zuid.quote:
Onzin. Wordt de man van WK 2014, let maar op.quote:
Als je pas een transfer hebt gemaakt ben je met hele andere dingen bezig. Dan kan je zeker een week of 2 niet voetballen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
geen vdvaart :/ what was he thinking!?
Wedstrijd duurt 90 minuten, helaas voor VDV geen 65quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
geen vdvaart :/ what was he thinking!?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je pas een transfer hebt gemaakt ben je met hele andere dingen bezig. Dan kan je zeker een week of 2 niet voetballen.
Robben-Van Persie-Narsingh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Robben - Huntelaar - Narsingh
Emanuelson - Sneijder - Fer
Willems - BMI - Rhijn - Janmaat
Krul
Valt me mee dat je BMI niet op links zet en De Vrij in het centrum.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Robben-Van Persie-Narsingh.
Clasie-Sneijder-Fer
Emanulson-BMI-Vlaar-Janmaat
Krul
Kan ook altijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Clasie-Sneijder-Fer
Krul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Je bedoelt voor en na het WK?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:05 schreef Luckypenguin het volgende:
Vraag me ook nog steeds af waarom Stekelenburg maar gewoon altijd staat, die man heeft werkelijk helemaal niks gepresteerd na Ajax.
Zou niet gek zijn idd. Lijkt op de WK opstelling uit 2010 maar dan wel met loopvermogen op het middenveld en betere verdedigingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Clasie-Sneijder-Fer
Krul
En idd. Doe mij maar Krulquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:05 schreef Luckypenguin het volgende:
Vraag me ook nog steeds af waarom Stekelenburg maar gewoon altijd in de basis staat, die man heeft werkelijk helemaal niks gepresteerd na Ajax.
Tegen Brazilië ons wel in de wedstrijd gehouden..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook tijdens het WK deed hij het niet geweldig.
Vpersie weg, Sneijder daar en Strootman centraalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krul
v Rijn - Vlaar - Douglas - Willems
Fer - v Persie - Sneijder
Narsingh - Huntelaar - Robben
ofzo
Rot toch op met die strootman. Eriksen II. Hoop over gelult, laat steeds minder zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vpersie weg, Sneijder daar en Strootman centraal
Flikker eens op met die megahypequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegen Uruguay heeft hij 2 houdbare ballen door gelaten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen Brazilië ons wel in de wedstrijd gehouden..
Zulke domheid zou eigenlijk verboden moeten zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, zo goed is die Sneijder al lang niet meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Flikker eens op met die megahype
Waar is godverdomme de grapquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, zo goed is die Sneijder al lang niet meer.
Hij heeft wel gelijk. Sneijder laat al 2 jaar niets zien.quote:
Gijpie heeft gelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zulke domheid zou eigenlijk verboden moeten zijn.
Feiten zijn niet grappigquote:
Gijp heeft een fetish voor fysieke spelers. Maar goed, discussie is ook niet zo interessant hier.quote:
Normaal wel maar de Vrij is geblesseerd vriend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt me mee dat je BMI niet op links zet en De Vrij in het centrum.
Die wedstrijd was toch al gewonnen joh. 2 ballen waren alleen om het een beetje spannend te houdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen Uruguay heeft hij 2 houdbare ballen door gelaten.
Gaat weer uit van het systeem en niet van de spelerskwaliteiten en daar een systeem om bouwenquote:
Wellicht genekt door een stukje afellayiaanse hoogmoed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:20 schreef GGMM het volgende:
Castaignos zou toch dé spits van het Nederlands elftal worden?
Dat jaartje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Wellicht genekt door een stukje afellayiaanse hoogmoed?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ach, Joop heeft er wel voor gezorgd dat Twente staat waar het nu staat
Als Ajax nu in de winterstop Eriksen verkoopt is een groot verschil als aan het eind van het seizoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Dus volgens Johan mag je nooit meer spelers verkopen?
Het is geen winterstop.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Ajax nu in de winterstop Eriksen verkoopt is een groot verschil als aan het eind van het seizoen
In Maart de deal beklinken, in Juli de speler laten vertrekken, dan hebben de sk-houders tijd om hun sk op te zeggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Dus volgens Johan mag je nooit meer spelers verkopen?
Die past niet in het profiel van van Gaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Luca Toni keert na 5 jaar terug naar Fiorentina. De 35-jarige spits kwam vrijdag een contract overeen met de clubleiding van 'La Viola'. Toni maakte tussen 2005 en 2007 bijna 50 doelpunten voor Fiorentina, waarmee hij een toptransfer naar Bayern München afdwong. De Italiaanse spits is de derde grote aanwinst voor de club uit Florence na Mounir El Hamdaoui en Alberto Aquilani. Toni moet met El Hamdaoui en Stevan Jovetic concurreren om een basisplaats.
Oké en wat heeft dat met VI te maken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Luca Toni keert na 5 jaar terug naar Fiorentina. De 35-jarige spits kwam vrijdag een contract overeen met de clubleiding van 'La Viola'. Toni maakte tussen 2005 en 2007 bijna 50 doelpunten voor Fiorentina, waarmee hij een toptransfer naar Bayern München afdwong. De Italiaanse spits is de derde grote aanwinst voor de club uit Florence na Mounir El Hamdaoui en Alberto Aquilani. Toni moet met El Hamdaoui en Stevan Jovetic concurreren om een basisplaats.
De transfermarkt is nog open, als ze snel zijn ...quote:
Ik heb even een profielschets gemaakt: niks, zo blijkt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké en wat heeft dat met VI te maken?
Sterkte ermeequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb even een profielschets gemaakt: niks, zo blijkt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
De profielschets van Sierd de Vos
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
De profielschets van Sierd de Vos
[ afbeelding ]
In die fase domineerde feyenoord wel..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
De pingel was terecht + Feyenoord domineerde niet.
Pingel was onzinquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
De pingel was terecht + Feyenoord domineerde niet.
bal ging naar hand was geen opzettelijk hands.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk was pingel wel terecht joh.
Maakt niet uit, je hoort als verdediger in zo'n situatie je handen achter je rug te houden. Als je dit soort ballen geen rood geeft dan gaat iedere verdediger z'n armen gebruiken om zich zo breed mogelijk te maken..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:52 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
bal ging naar hand was geen opzettelijk hands.
Hazardquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Hazard kan er dus idd geen reet van.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:58 schreef GGMM het volgende:
Dat wel mooi nieuws voor alle slachtoffers van Kluivert
Wie haalt de kerst niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet iemand waar ik kan inzetten op Marco van Basten eerste ontslagen trainer?
Ik zet op die van Den Haagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet iemand waar ik kan inzetten op Marco van Basten eerste ontslagen trainer?
Bedankt man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - AZ = PSV
Vitesse - Feyenoord = Vitesse
Heerenveen - Ajax = Ajax
Liverpool - Arsenal = Liverpool
Udinese - Juventus = Juventus
Inter - AS Roma = Inter
Onzin zolang je niet gaat keepen is het geen opzettelijk hands.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je hoort als verdediger in zo'n situatie je handen achter je rug te houden. Als je dit soort ballen geen rood geeft dan gaat iedere verdediger z'n armen gebruiken om zich zo breed mogelijk te maken..
Dat is kutnieuws. Vond het vaak een erg vervelend en irritant sfeertje als hij er is... al was dat de laatste paar keer wat minder, maar dat komt meer omdat Gijp de boel vaak al snel weer weet te 'sussen' met wat goede grappen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Hansie Hansie vast terug op de maandag?![]()
Jij bent de enige die dat zag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
Helaas de show vanavond gemist.
Hebben ze het nog over die vrije trap van Messi gehad, die aangeraakt werd!?
Ja, 10 minuten lang geanalyseerd. Op een gegeven moment zei René "schei toch uit man", maar toen zei Wilfred "de waarheid moet prevaleren." Hierop reageerde Johan: "Inderdaad, anders is het minachting van de kijker."quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
Helaas de show vanavond gemist.
Hebben ze het nog over die vrije trap van Messi gehad, die aangeraakt werd!?
Nee, ik ging op onderzoek en op een engelse site waren er ook 1 of 2 mensen die zagen dat de bal Xabi Alonso nog ietwat geschampt zou hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat zag.
Nee dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, 10 minuten lang geanalyseerd. Op een gegeven moment zei René "schei toch uit man", maar toen zei Wilfred "de waarheid moet prevaleren." Hierop reageerde Johan: "Inderdaad, anders is het minachting van de kijker."
Eén van de hoogtepunten van de uitzending.
Eens. Zou Aad de Mos ook graag vaker zien. Die heeft er echt verstand van en kan er ook leuk over praten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ja redelijk. Ik ben wel een beetje uitgekeken op die Boskamp. Grappen over zijn dikheid ken ik nu wel. Hansie Hansie ben ik altijd blij mee en Schelvis mag wel weer eens terugkomen.
Zal wel lukken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Eens kijken of ik de MP4 voor 00:00 binnen heb dan kijk ik het nog wel terug vandaag.
Hmm toch niet zie dat ik die van maandag van Sigaarsnor heb gedownloadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal wel lukken.
[ afbeelding ]
En binnen!![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm toch niet zie dat ik die van maandag van Sigaarsnor heb gedownload
De juiste link stond ook wel twee post boven je bericht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm toch niet zie dat ik die van maandag van Sigaarsnor heb gedownload
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal wel lukken.
[ afbeelding ]
En binnen!![]()
Zo geforceerd is het niet leuk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik checkte nog even de highlights van de Supercup, en rond 1 minuut 40 hoorde ik een klassieker!
"Falcaoooo...... Boem! Raak! Goal! KOEKOEK!"
http://video.sport1.nl/main/clips/28715/chelsea-atletico-madrid
Dat zouden ze aan JD moeten laten zien, die zou het mensonterend vinden.
Idd, want die andere keren is het spontaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo geforceerd is het niet leuk.
Gewoon makkelijk scoren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, want die andere keren is het spontaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere hoogtepuntjes volgen nog.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:46 schreef Oliver23 het volgende:
Hoogtepuntjes van vanavond:Je bent een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Ik vond het prachtig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 04:17 schreef Parafernalia het volgende:
Wel genant hoe de Europacup 2 winnaar de Europacup 1 winnaar afslacht![]()
twitter:dickholstein twitterde op zaterdag 01-09-2012 om 10:57:37Luistertip: @iwanvanduren en Tom Knipping van #VI in Argos over onderzoeksjournalistiek. Radio 1, straks vanaf 12.15 uur. reageer retweet
Ik was moequote:Op zaterdag 1 september 2012 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De juiste link stond ook wel twee post boven je bericht.
En daarvan gaat een % naar de makelaar enz enzquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Heerenveen maar 10 miljoen uit de aanvallers? Dost was toch al 7 miljoen
Van Gaal
Hansie wist natuurlijk niet dat er iemand aan het filmen was. Hopelijk zit het in de volgende uitzendingquote:
Wat een heldquote:
quote:
Moet je dat nou elke keer uitzenden? Dat is hartstikke lang geleden, dat heb ik maar één keer gedaan. Vraag het aan elke scheidsrechter in de Hoofdklasse, ik ben een hele nette coach.quote:
Haha, wat een clown is het toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |