Idd, maar Van Gaal moet hem niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Van der Wiel heeft gewoon gespeeld.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janmaat gewoon zeker van een basisplaats voortaan bij Oranje.
BMI zelfde verhaal.
Kan niet verdedigen en ook geen fatsoenlijke voorzet gevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Van der Wiel heeft gewoon gespeeld.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt een belachelijke selectie van v Gaal
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Janmaat is 10x beter. PSG zal wel balen dat ze de verkeerde aangetrokken hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Kan niet verdedigen en ook geen fatsoenlijke voorzet geven
klopt Strootman zit er bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Janmaat is 10x beter. PSG zal wel balen dat ze de verkeerde aangetrokken hebben.
Jij vindt het goed dat hij Douglas niet meeneemt en Mathijsen wel? Dat hij ook De Zeeuw en Schaars links laat liggen? We hebben nu 5 middenvelders.quote:
Niet dom lullen als je hem niet hebt zien spelen.quote:
Feyenoord gevolgd? Ik vind hem de beste speler van Feyenoord in het begin van dit seizoen.quote:
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Feyenoord gevolgd? Ik vind hem de beste speler van Feyenoord in het begin van dit seizoen.
Wat heb ik niet gezien dan? of speelt Feyenoord in een competitie waar ik nog niet van gehoord heb?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet dom lullen als je hem niet hebt zien spelen.
Knap van hem. Verder ballen alleen BMI en Clasie aardig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Feyenoord gevolgd? Ik vind hem de beste speler van Feyenoord in het begin van dit seizoen.
Hoop dat ie wel voor RvP en Vlaar kiest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Robben - Huntelaar - Narsingh
Emanuelson - Sneijder - Fer
Willems - BMI - Rhijn - Janmaat
Krul
Op het EK zijn 3 van de 4 verdedigers gewoon spelers van Zuid.quote:
Onzin. Wordt de man van WK 2014, let maar op.quote:
Als je pas een transfer hebt gemaakt ben je met hele andere dingen bezig. Dan kan je zeker een week of 2 niet voetballen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
geen vdvaart :/ what was he thinking!?
Wedstrijd duurt 90 minuten, helaas voor VDV geen 65quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
geen vdvaart :/ what was he thinking!?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je pas een transfer hebt gemaakt ben je met hele andere dingen bezig. Dan kan je zeker een week of 2 niet voetballen.
Robben-Van Persie-Narsingh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Robben - Huntelaar - Narsingh
Emanuelson - Sneijder - Fer
Willems - BMI - Rhijn - Janmaat
Krul
Valt me mee dat je BMI niet op links zet en De Vrij in het centrum.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Robben-Van Persie-Narsingh.
Clasie-Sneijder-Fer
Emanulson-BMI-Vlaar-Janmaat
Krul
Kan ook altijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Clasie-Sneijder-Fer
Krul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Je bedoelt voor en na het WK?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:05 schreef Luckypenguin het volgende:
Vraag me ook nog steeds af waarom Stekelenburg maar gewoon altijd staat, die man heeft werkelijk helemaal niks gepresteerd na Ajax.
Zou niet gek zijn idd. Lijkt op de WK opstelling uit 2010 maar dan wel met loopvermogen op het middenveld en betere verdedigingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Clasie-Sneijder-Fer
Krul
En idd. Doe mij maar Krulquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:05 schreef Luckypenguin het volgende:
Vraag me ook nog steeds af waarom Stekelenburg maar gewoon altijd in de basis staat, die man heeft werkelijk helemaal niks gepresteerd na Ajax.
Tegen Brazilië ons wel in de wedstrijd gehouden..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook tijdens het WK deed hij het niet geweldig.
Vpersie weg, Sneijder daar en Strootman centraalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krul
v Rijn - Vlaar - Douglas - Willems
Fer - v Persie - Sneijder
Narsingh - Huntelaar - Robben
ofzo
Rot toch op met die strootman. Eriksen II. Hoop over gelult, laat steeds minder zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vpersie weg, Sneijder daar en Strootman centraal
Flikker eens op met die megahypequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegen Uruguay heeft hij 2 houdbare ballen door gelaten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen Brazilië ons wel in de wedstrijd gehouden..
Zulke domheid zou eigenlijk verboden moeten zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, zo goed is die Sneijder al lang niet meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Flikker eens op met die megahype
Waar is godverdomme de grapquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, zo goed is die Sneijder al lang niet meer.
Hij heeft wel gelijk. Sneijder laat al 2 jaar niets zien.quote:
Gijpie heeft gelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zulke domheid zou eigenlijk verboden moeten zijn.
Feiten zijn niet grappigquote:
Gijp heeft een fetish voor fysieke spelers. Maar goed, discussie is ook niet zo interessant hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |