Idd, maar Van Gaal moet hem niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Van der Wiel heeft gewoon gespeeld.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janmaat gewoon zeker van een basisplaats voortaan bij Oranje.
BMI zelfde verhaal.
Kan niet verdedigen en ook geen fatsoenlijke voorzet gevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Van der Wiel heeft gewoon gespeeld.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt een belachelijke selectie van v Gaal
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Janmaat is 10x beter. PSG zal wel balen dat ze de verkeerde aangetrokken hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Kan niet verdedigen en ook geen fatsoenlijke voorzet geven
klopt Strootman zit er bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Janmaat is 10x beter. PSG zal wel balen dat ze de verkeerde aangetrokken hebben.
Jij vindt het goed dat hij Douglas niet meeneemt en Mathijsen wel? Dat hij ook De Zeeuw en Schaars links laat liggen? We hebben nu 5 middenvelders.quote:
Niet dom lullen als je hem niet hebt zien spelen.quote:
Feyenoord gevolgd? Ik vind hem de beste speler van Feyenoord in het begin van dit seizoen.quote:
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Feyenoord gevolgd? Ik vind hem de beste speler van Feyenoord in het begin van dit seizoen.
Wat heb ik niet gezien dan? of speelt Feyenoord in een competitie waar ik nog niet van gehoord heb?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet dom lullen als je hem niet hebt zien spelen.
Knap van hem. Verder ballen alleen BMI en Clasie aardig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Feyenoord gevolgd? Ik vind hem de beste speler van Feyenoord in het begin van dit seizoen.
Hoop dat ie wel voor RvP en Vlaar kiest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Robben - Huntelaar - Narsingh
Emanuelson - Sneijder - Fer
Willems - BMI - Rhijn - Janmaat
Krul
Op het EK zijn 3 van de 4 verdedigers gewoon spelers van Zuid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |