Onzin. Wordt de man van WK 2014, let maar op.quote:
Als je pas een transfer hebt gemaakt ben je met hele andere dingen bezig. Dan kan je zeker een week of 2 niet voetballen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
geen vdvaart :/ what was he thinking!?
Wedstrijd duurt 90 minuten, helaas voor VDV geen 65quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
geen vdvaart :/ what was he thinking!?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je pas een transfer hebt gemaakt ben je met hele andere dingen bezig. Dan kan je zeker een week of 2 niet voetballen.
Robben-Van Persie-Narsingh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Robben - Huntelaar - Narsingh
Emanuelson - Sneijder - Fer
Willems - BMI - Rhijn - Janmaat
Krul
Valt me mee dat je BMI niet op links zet en De Vrij in het centrum.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Robben-Van Persie-Narsingh.
Clasie-Sneijder-Fer
Emanulson-BMI-Vlaar-Janmaat
Krul
Kan ook altijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Clasie-Sneijder-Fer
Krul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Je bedoelt voor en na het WK?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:05 schreef Luckypenguin het volgende:
Vraag me ook nog steeds af waarom Stekelenburg maar gewoon altijd staat, die man heeft werkelijk helemaal niks gepresteerd na Ajax.
Zou niet gek zijn idd. Lijkt op de WK opstelling uit 2010 maar dan wel met loopvermogen op het middenveld en betere verdedigingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Clasie-Sneijder-Fer
Krul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |