Dat is kutnieuws. Vond het vaak een erg vervelend en irritant sfeertje als hij er is... al was dat de laatste paar keer wat minder, maar dat komt meer omdat Gijp de boel vaak al snel weer weet te 'sussen' met wat goede grappen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Hansie Hansie vast terug op de maandag?![]()
Jij bent de enige die dat zag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
Helaas de show vanavond gemist.
Hebben ze het nog over die vrije trap van Messi gehad, die aangeraakt werd!?
Ja, 10 minuten lang geanalyseerd. Op een gegeven moment zei René "schei toch uit man", maar toen zei Wilfred "de waarheid moet prevaleren." Hierop reageerde Johan: "Inderdaad, anders is het minachting van de kijker."quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
Helaas de show vanavond gemist.
Hebben ze het nog over die vrije trap van Messi gehad, die aangeraakt werd!?
Nee, ik ging op onderzoek en op een engelse site waren er ook 1 of 2 mensen die zagen dat de bal Xabi Alonso nog ietwat geschampt zou hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat zag.
Nee dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, 10 minuten lang geanalyseerd. Op een gegeven moment zei René "schei toch uit man", maar toen zei Wilfred "de waarheid moet prevaleren." Hierop reageerde Johan: "Inderdaad, anders is het minachting van de kijker."
Eén van de hoogtepunten van de uitzending.
Eens. Zou Aad de Mos ook graag vaker zien. Die heeft er echt verstand van en kan er ook leuk over praten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ja redelijk. Ik ben wel een beetje uitgekeken op die Boskamp. Grappen over zijn dikheid ken ik nu wel. Hansie Hansie ben ik altijd blij mee en Schelvis mag wel weer eens terugkomen.
Zal wel lukken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Eens kijken of ik de MP4 voor 00:00 binnen heb dan kijk ik het nog wel terug vandaag.
Hmm toch niet zie dat ik die van maandag van Sigaarsnor heb gedownloadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal wel lukken.
[ afbeelding ]
En binnen!![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm toch niet zie dat ik die van maandag van Sigaarsnor heb gedownload
De juiste link stond ook wel twee post boven je bericht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm toch niet zie dat ik die van maandag van Sigaarsnor heb gedownload
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal wel lukken.
[ afbeelding ]
En binnen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |