SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Dakgoot op 31-08-2012 21:36:18 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ssst. Hou haar even in haar waanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:43 schreef Arashimashou het volgende:
1680*1050 is, volgens wiki, WSXGA+
En nu in duidelijke taal aubquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:43 schreef Arashimashou het volgende:
1680*1050 is, volgens wiki, WSXGA+
Ik typ er nu ook opquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ssst. Hou haar even in haar waan
Een hele verbetering ten opzichte van wat je eerst had. Hoe heet het scherm?quote:
quote:
Euhm er staat een Ferrarilogo opquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een hele verbetering ten opzichte van wat je eerst had. Hoe heet het scherm?
Ach, HD is overrated. Nou oke, dat ook weer niet.
OOOOOH!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[..]
Euhm er staat een Ferrarilogo op
Wacht, ik maak een pic.
Uhm neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
OOOOOH!Die ken ik! Die had ik bijna gekocht jaren terug!
Hij is dus glossy? Overigens... je hebt je oude scherm toch ook nog wel hoop ik? Lekker dual monitor
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Uhm nee
Ach, dat past ook niet op mijn bureau.
En dat past weer niet in mijn kamerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]echt niet? Ook niet als je propt? Tijd voor een groter bureau?
Zuchtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
WOW ik hoor nu eindelijk Mio's bass
[..]
En dat past weer niet in mijn kamer
Dat draakje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:09 schreef Arashimashou het volgende:
D'r was wel zo'n verhaaltje over die SAO loli en haar draakje...
Ah, ook nieuwe speakers dus?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
WOW ik hoor nu eindelijk Mio's bass
[..]
En dat past weer niet in mijn kamer
quote:
Ja, dat draakje had dus een leuter groter dan zijn lichaam. Driemaal raden wat hij daarmee deed. (En nee, het was geen rape)quote:
Moet je hogere resolutie instellen, dan is de compressie beter. Protip.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:00 schreef Arashimashou het volgende:
Ligt het aan mij, of kon het geluid toch iets beter? Klinkt toch wat op de achtergrond.
Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Moet je hogere resolutie instellen, dan is de compressie beter. Protip.
Altijd doen op youtube.
geen FLAc dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
Technisch gezien is de compressie dan juist slechter. Met betere kwaliteit als gevolg.
Ik draaide op 1080pquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Moet je hogere resolutie instellen, dan is de compressie beter. Protip.
Altijd doen op youtube.
Nou ja, dat dus. Het gaat er om dat ik wist dat het met compressie te maken had en hoe hoger de resolutie hoe beter de kwaliteit. De rest is humbug.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
Technisch gezien is de compressie dan juist slechter. Met betere kwaliteit als gevolg.
Hoe meer compressie, hoe slechter de kwaliteit.
Sowieso muziek luisteren via Youtube
Eerst heeft iemand vaak al een 120 kbps mp3 geupload en dan wordt dat nogmaals gecomprimeerd naar AAC.
Leuke UI heb je. Heartseed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Het gaat er om dat ik wist dat het met compressie te maken had en hoe hoger de resolutie hoe beter de kwaliteit. De rest is humbug.
Hihi.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niets mis met de TT.
Wel met het verhaal achter de TT.
Klopt, maar als de bron al verneukt is maakt dat niet meer zo veel uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Het gaat er om dat ik wist dat het met compressie te maken had en hoe hoger de resolutie hoe beter de kwaliteit. De rest is humbug.
Si.quote:
ik moet meer weeaboo worden als ik dit wil.begrijpenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niets mis met de TT.
Wel met het verhaal achter de TT.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik moet meer weeaboo worden als ik dit wil.begrijpen
gewoon zelf makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Daar haal ik alle recente Accel/SOA gifs vandaan hoor.
[ afbeelding ]
Ah die scene Die vader van hun is een fucking baasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF ben ik aan het kijken met kiss x sis 01,rond de 8ste minuut??
*verder kijken*
10e minuut: Hoe de fuck kwamen ze zijn slaapkamer binnen,terwijl er ~5 sloten erop was??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ah die scene Die vader van hun is een fucking baas
vrouwenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
10e minuut: Hoe de fuck kwamen ze zijn slaapkamer binnen,terwijl er ~5 sloten erop was??
A dirty mind is a joy forever?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, dat draakje had dus een leuter groter dan zijn lichaam. Driemaal raden wat hij daarmee deed. (En nee, het was geen rape)
Dat is één van de weinige constante waarheden in dit leven. In mijn ervaring.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever?
Ararara.ra.r..a...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat ben ik toch slecht in gifjes maken
[ afbeelding ]
WTFquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat ben ik toch slecht in gifjes maken
[ afbeelding ]
Wat vond je van die vaderquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zo, Kiss x Sis gekeken,moet nog bijkomen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef Klipnap het volgende:
He Robin, your dreams coming true.Oh shit nee mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
He Robin, your dreams coming true.Haar hoofd is te klein in verhouding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees blij dat ze op dit plaatje een hoofd heeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haar hoofd is te klein in verhouding.
Huh....wat doe je...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef Kyubey het volgende:
Hoi mensen. Ik ben van account veranderd.
Waarschijnlijk duurt het niet zo lang, maar ik ga anoniem verder
Goed...je hebt in ieder geval de naam Kyubey veilig gesteldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, straks kan iedereen me opsporen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wees blij dat ze op dit plaatje een hoofd heeft
Was je andere account niet anoniem dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef Kyubey het volgende:
Hoi mensen. Ik ben van account veranderd.
Waarschijnlijk duurt het niet zo lang, maar ik ga anoniem verder
Hmm... woonplaats (vermoedelijk), foto van benen, foto van meisje+hont van jaren terug.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was je andere account niet anoniem dan?
Ik zag wel iets van een foto met benen maar verder..
Het gaat over postgeschiedenis. Ongeveer iedereen die ik goed ken wist mijn accountnaamquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was je andere account niet anoniem dan?
Ik zag wel iets van een foto met benen maar verder..
Je gaat toch niet menen dat bekenden joun accountnaam wetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het gaat over postgeschiedenis. Ongeveer iedereen die ik goed ken wist mijn accountnaam
Fuck, weten jouw kennisen dat je op Fok! zit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het gaat over postgeschiedenis. Ongeveer iedereen die ik goed ken wist mijn accountnaam
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat bekenden joun accountnaam weten
Ahaaaa, vandaaaaar. Ja goed. Ik zou niet willen dat Arashimashou gelinkt zou worden met de bronquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Uh uhquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fuck, weten jouw kennisen dat je op Fok! zit?
Vast niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan lezen ze dit vast ook wel.
Waarom noem je jezelf dan ook Kyuubeiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Uh uh
Maar ze weten ook van mijn kyubey obsessie dus of het gaat lukken...
Met ongeveer elk account ooit (zelfs wiskunde online stof) had ik dezelfde username
Cool toch!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf dan ook Kyuubei
Kyubwy heeft geen geslacht. Maar ik ben geen manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef Arashimashou het volgende:
voornaam: Kyubey
achternaam:
geslacht: Vrouw
opleiding: Universiteit Contractmaker
beroep: Contractmaker
hobby's/interesses: Contracten maken
Ik zie Kyuubei nog altijd als man hoor... of als...het...
quote:
wait, whut?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is van die site afgehaald![]()
[ afbeelding ]
Dat denk ik eerlijk gezegd ook nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:48 schreef Arashimashou het volgende:
Mwa, ik denk niet dat hij/zij/het zijn/haar andere account niet meer gaat gebruiken.
Bij mij ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat bekenden joun accountnaam weten
He Robin, your dreams coming true.Sorry. De proporties kloppen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zijn we toch weer kieskeurig... Mami blijft Mami toch? Deze met-hoofd versie moet je niet te snel afslaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij ook
[..]
Sorry. De proporties kloppen niet
Verveelde mensen zijn tot alles in staat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
en alsof ze 10K post gaan doorspitten
Alsof heel veel posts niet op google staanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
en alsof ze 10K post gaan doorspitten
deze reeks (niet alle delen) staan niet op googlequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Alsof heel veel posts niet op google staan
Ik zoek op google afbeeldingen naar mijn username en ben meteen weer overtuigd om anoniem verder te gaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
deze reeks (niet alle delen) staan niet op google
Boku no pico op de eerste pagina. Nice~!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zoek op google afbeeldingen naar mijn username en ben meteen weer overtuigd om anoniem verder te gaan
Jaja, ik heb hem gezienquote:
Damnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zoek op google afbeeldingen naar mijn username en ben meteen weer overtuigd om anoniem verder te gaan
Ditquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:18 schreef Lithia het volgende:
ik ging ook even kijken, maar ik hoef me nergens zorgen om te maken
En ook nog eens in aapvorm plus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:
Als ik op robin007bond zoek op afbeeldingen is resultaat 5 Taylor Lautner![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:24 schreef Arashimashou het volgende:
Eerste plaatje bij mij is.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal super.
SOA kijken, jij!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:24 schreef Lithia het volgende:
Wat een smerige, maar grappige TT trouwens
Dit klinkt net zo fout.quote:
Maar het voelt zo goed.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar het voelt zo goed.
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid het is Sword Art Online afgekort SOA
SPOILER: SOA 7 et 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:33 schreef .Cake. het volgende:
Wooowoowowowowohoho, ho eens even!Nieuwe zwaard is beterSPOILER: SOA 7 et 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wooowoowowowowohoho, ho eens even!Vergelijk de stats en zie dat drakenpoep inferieur is.SPOILER: SOA 7 et 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vergelijk de stats en zie dat drakenpoep inferieur is.
Maar je kan het nog enchanten of upgraden of hoe je het ook wilt noemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vergelijk de stats en zie dat drakenpoep inferieur is.
osuquote:
quote:
Ja, deze week was de intro-week... in het westen in elk geval.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef De_Ilias het volgende:
Zijn de scholen in Nederland begonnen?
Snertzflugelfluggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Maar je kan het nog enchanten of upgraden of hoe je het ook wilt noemen.
Wooowoowowowowohoho, ho eens even!Dit viel me ook al opSPOILER: SOA 7 et 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik dacht "dit zal ik me wel verbeeld hebben"
Helemaal super.
Die beschrijving ziet er interessant uit! Dystopia etcquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:
Als ik op robin007bond zoek op afbeeldingen is resultaat 5 Taylor Lautner![]()
Dat filmpje van die koe die laatst gepost werd is ook wel wtf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:39 schreef .Cake. het volgende:
En nog een laatste voor het slapen gaan. Dit is er eentje in de categorie "Alleen in anime":
[ afbeelding ]
Dit is van....?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:39 schreef .Cake. het volgende:
En nog een laatste voor het slapen gaan. Dit is er eentje in de categorie "Alleen in anime":
[ afbeelding ]
Waar!?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:39 schreef Kyubey het volgende:
Robin, nog meer NGE fans!
[ afbeelding ]
Wooowoowowowowohoho, ho eens even!SPOILER: SOA 7 et 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Maar je kan het nog enchanten of upgraden of hoe je het ook wilt noemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit viel me ook al opmaar ik dacht "dit zal ik me wel verbeeld hebben"
“An interesting thing is a good thing.”
Daar is die smidse dan mooi klaar meequote:Op zaterdag 1 september 2012 01:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binbougami ga!quote:
Ik zag die trailer maar je moet wel erg veel van slapstick houden. Niet mijn humorquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Binbougami ga!
Is er iemand die deze serie ook kijkt behalve ik? Ik weet dat BPN de manga heeft gelezen maar verder niemand? Persoonlijk vind ik dit de leukste serie van het seizoen.
Wooowoowowowowohoho, ho eens even!Maar uiteindelijk:SPOILER: SOA 7 et 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk:HuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok
Helemaal super.
Je kan die mappen toch gewoon sharen op je netwerk, dan kan ze vanaf dr eigen pc of laptop er altijd naar kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo mijn zusje is nu hopelijk gestopt met streamen nu ze overdag mijn anime folders mag gebruiken
kan dat dan tussen W7 en macquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Je kan die mappen toch gewoon sharen op je netwerk, dan kan ze vanaf dr eigen pc of laptop er altijd naar kijken.
Zet ze op read only en er kan niks gebeuren
Dat moet geen probleem zijn zolang ze maar in het zelfde netwerk zittenquote:
Leuk, dan kan ze al je hentai kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo mijn zusje is nu hopelijk gestopt met streamen nu ze overdag mijn anime folders mag gebruiken
Die zet je natuurlijk niet op je externe hddquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Leuk, dan kan ze al je hentai kijken.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die zet je natuurlijk niet op je externe hdd
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk:Ah, oké dat kan het verklaren. Verklaart ook waarom hij er genoegen mee neemt met een zwaard dar "even goed of beter" is in plaats van direct één te nemen die gewoon beter is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Normaal gesproken ik ook niet heel erg maar bij deze is het wel erg leukquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zag die trailer maar je moet wel erg veel van slapstick houden. Niet mijn humor
Haha. Ik ken hetquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Whihi als je zoekt bij google afbeeldingen op glopping, dan vind je deze:
[ afbeelding ]
Evenals deze:
[ afbeelding ]
Logisch ook eigenlijk wel, maar ik vond het toch grappig of zo.![]()
quote:
Gecensored?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Deze gaat ook gecensored rond op /a/
Ik ben nu de manga aan het lezenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Normaal gesproken ik ook niet heel erg maar bij deze is het wel erg leuk
En toen was de pauze alweer voorbij... Zucht, zulk lekker weer...
Dan lijkt het hoofd van die draak op een piemol in een Gifjequote:
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:33 schreef Easymodo het volgende:
next season: Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne! (As long as there is love, it doesn’t matters if you are my brother!)
Ga ik straks kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
kyubey heb je deze wtf episode ook gezien?
[ afbeelding ]
The hell? Foot fetish?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
kyubey heb je deze wtf episode ook gezien?
[ afbeelding ]
Klipnap? Wie is dat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon Klipnap blijven noemen
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:44 schreef Kyubey het volgende:
Deze OPZo rustgevend
En de episode gaat tijdens de OP gewoon door, dus kunnen mensen dit ook niet overslaan.
Waarom lacht iedereen in die OP mij uit?quote:
Ja niksquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:25 schreef Kyubey het volgende:
Accel World 21? WTF gebeurt er?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:44 schreef robin007bond het volgende:
Oh man. Deze OP
De herinneringen
Nice, leuke openingquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:42 schreef Kyubey het volgende:
Een OP van 3 minuten. Dubbele WTF dus.
Inderdaad, geweldige serie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:44 schreef robin007bond het volgende:
Oh man. Deze OP
De herinneringen
Ze waren allemaal goed:quote:
Eens.quote:
Ook eens.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Godtier opening.
Anime zelf is messed up, begin er alsjeblieft niet aan
edit:
bam, Mirai Nikki opening is ook gruwelijk
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
UBERMASTERGODTIER LOLLLEREINZ!!1!
Hmm, half eens.quote:
quote:
?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuke serie, maar ik vond het einde zo vanzelfsprekend.
Nou ja, het was al vanaf het begin duidelijk dat ze de krachten had om haarzelf als een soort God te wensen. Daarnaast had ze misschien ook andere wensen kunnen doen die misschien slimmer waren geweest.quote:
Dat zou wat zijn. Dat ze in episode 3 al iets wenst, dan had al het Sayaka/Mami/Kyoukoleed bespaard kunnen blijvenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, het was al vanaf het begin duidelijk dat ze de krachten had om haarzelf als een soort God te wensen. Daarnaast had ze misschien ook andere wensen kunnen doen die misschien slimmer waren geweest.
En als Madoka gewoon niet zo zou twijfelen om haar wens, dan zouden er makkelijk 8 episodes af kunnen.
Dus eigenlijk had Madoka gewoon levens kunnen redden als ze niet zo egoïstisch was.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Dat ze in episode 3 al iets wenst, dan had al het Sayaka/Mami/Kyoukoleed bespaard kunnen blijven
Dit trouwens
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had Madoka gewoon levens kunnen redden als ze niet zo egoïstisch was.
Yui is wel slim.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Madoka is gewoon een domme doos end of story.
Voor een protagonist wordt ze opvallend veel gehaat. Eigenlijk net als Shinjiquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Madoka is gewoon een domme doos end of story.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor een protagonist wordt ze opvallend veel gehaat. Eigenlijk net als Shinji
De echte heldin van heel Madoka is natuurlijk Homura.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vond er geen drol aan, maar goed, wie ben ik, ik kijk Dakara Boku wa H ga Dekinai nog wekelijks
Ik krijg opeens trek in jellybeans (NGE), Snack-a-Jack's (Zero no Tsukaima) en roomboterwafeltjes (Zetsubou-sensei)quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Al jullie ost's zuigen. DIT is de koning:
Dit keek ik vorig jaar rond Sinterklaas, dus nu heb ik opeens zin in pepernoten.![]()
Yakinikuquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik krijg opeens trek in jellybeans (NGE), Snack-a-Jack's (Zero no Tsukaima) en roomboterwafeltjes (Zetsubou-sensei)
gestoorde fans!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:53 schreef Kyubey het volgende:
Waarom breekt Gangnam Style opeens wel door in Nederland tussen alle andere K-pop?
Hmm, ik denk door de stupiditeit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:53 schreef Kyubey het volgende:
Waarom breekt Gangnam Style opeens wel door in Nederland tussen alle andere K-pop?
Neequote:Op zaterdag 1 september 2012 17:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Geef toe, jullie hebben ook een poging gedaan om het dansje te kunnenIk kan hem
Haha. Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Geef toe, jullie hebben ook een poging gedaan om het dansje te kunnenIk kan hem
Gangnam Style > Jumpstyle.quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha. Eigenlijk niet.
Maar nu je het zegt, ik zal het eens proberen.
Ook nooit gedaan. En de deelnemers zagen pas een jaar later in dat ze er als mongolen uitzagen.quote:
Weet je hoe vet die shit?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:53 schreef Kyubey het volgende:
QFT.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Weet je hoe vet die shit?
Die vent heeft meer swag in z'n pink dan menig poser meent te hebben in alles wat 'ie heeft.
Jumpstyle heb ik nooit gedaan, voornamelijk omdat het pokkeheriequote:Op zaterdag 1 september 2012 18:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ook nooit gedaan. En de deelnemers zagen pas een jaar later in dat ze er als mongolen uitzagen.
Ik heb het wel gedaan op de basisschool.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
QFT.
[..]
Jumpstyle heb ik nooit gedaan, voornamelijk omdat het pokkeherie
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Serieus he, als je tijdens het uitgaan opeens gaat zitten Gangnamstylen, en er bij schreeuwt ''AAAAYEEE, SEXY LADIES'', hoe geniaal zou dat zijn..
Hmm, je laat me beseffen dat ik 29 september jarig ben en nog niet weet ik of wel een feest moet geven of nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb geen reputatie en ik hoef ik er ook geen
Hmm, ik ook meestal geld, maar mijn ouders financieren alles. Dus dat geld is altijd mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Krijg je cadeaus van je vrienden? Ik krijg meestal 5 á 10 euro voor de bier en de vreterij
Ook leuk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kijk aan, dan zou ik wel een feestje houden. Heb het zelf alleen gedaan toen ik 16 werd, en dat ik dan wat vrienden meeneem naar een uitgaansgelegenheid. Daar hebben ze een ''jarige joppen'' actie; jij en 10 vrienden gratis entree. Hun betaalden dan af en toe een rondje bier en dan is het ook wel leuk
Paranoïde Agent? Klinkt als een nieuwe Houououin Kyouma/Zetsubou-sensei.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook leuk.
Ik ben alleen niet zo van het uitgaan. En niet iedereen van mijn vrienden heeft dezelfde interesses.
OT maar weer:
Paranoia Agent episode 1 gekeken. Tof.
Heb ik laatst ook binnen gehengeld, samen met alles van Satoshi Kon dat ik nog niet heb gezien. Ben benieuwd, maar als jij zegt dat ie tof is dan geloof ik dat op zich welquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:12 schreef robin007bond het volgende:
Paranoia Agent episode 1 gekeken. Tof.
29 September. Robin Anime verjaardag topic. Hmmm...quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, je laat me beseffen dat ik 29 september jarig ben en nog niet weet ik of wel een feest moet geven of niet
Als ik een feest zou geven dan doe ik dat alleen voor de cadeaus
Oh, en:
Hmmm... die heb ik ooit wel begonnen, maar toen sneuvelde mijn oude pc. Nooit meer opgepikt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb No. 6 gedownload, leek me wel tof.
1.7MB/squote:
.... het is Horrible Subs.quote:
Mi piace!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef Kyubey het volgende:
Nieuwe wallpaper
Inaban
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef Kyubey het volgende:
Nieuwe wallpaper
Inaban
[ afbeelding ]
Over dat 'haha' zeg ik maar niksquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:13 schreef Kyubey het volgende:
Nieuwe wallpaper
Inaban
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |