dat zijn plaspauzes en drinken haal pauzesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Noem maar eens wat. Als er iets interessants is dan wordt het wel verkloot door klote reklames.
Euhm: CSI, Bones, NCIS, Law&Order, Nash Bridges, Flashpoint, Fairly Legal, JAG, House, Monk, The Closer, Flikken Maastricht, Politie Antwerpen, Say Yes to te dress, Extreme Couponing, Docu's zoals gisteren Twincredibles, Wildlife SOS vind ik allemaal programma's die ik leuk vind om te kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Noem maar eens wat. Als er iets interessants is dan wordt het wel verkloot door klote reklames.
Ik hoef niet de hele avond te pissen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat zijn plaspauzes en drinken haal pauzes
* Ireth vult aan....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Euhm: CSI, Bones, NCIS, Law&Order, Nash Bridges, Flashpoint, Fairly Legal, JAG, House, Monk, The Closer, Flikken Maastricht, Politie Antwerpen, Say Yes to te dress, Extreme Couponing, Docu's zoals gisteren Twincredibles, Wildlife SOS vind ik allemaal programma's die ik leuk vind om te kijken.
En waarom heb ik daar nog geen programma dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoef niet de hele avond te pissen.Zelfs Discovery channel vind ik geen zak meer aan aangezien elke dwaas die een steeksleutel kan vast houden een programma krijgt.
Daar heb je RTL7 voor...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoef niet de hele avond te pissen.Zelfs Discovery channel vind ik geen zak meer aan aangezien elke dwaas die een steeksleutel kan vast houden een programma krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Man hoe kon ik het vergeten: Extreme Makeover Home Edition INDEED me loves TY to.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth vult aan....
TVOH, Cold Case, Extreme Makeover Home Edition (I love TY)
Ik niet eens stilletjes hoor.. heb al standaard een doos tissues naast me staanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Man hoe kon ik het vergeten: Extreme Makeover Home Edition INDEED me loves TY to.
Daar moet ik trouwens ook regelmatig (stilletjes) van janken.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
Kijk dan... ik ben gekloond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De leuke series die je opnoemt heb ik al 5x gezien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Euhm: CSI, Bones, NCIS, Law&Order, Nash Bridges, Flashpoint, Fairly Legal, JAG, House, Monk, The Closer, Flikken Maastricht, Politie Antwerpen, Say Yes to te dress, Extreme Couponing, Docu's zoals gisteren Twincredibles, Wildlife SOS vind ik allemaal programma's die ik leuk vind om te kijken.
Kijk dan... ik ben gekloond!Nouja, een tweeling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Kijk dan... ik ben gekloond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Sommige afleveringen komen ook 3x in een week voorbij :p maar zelfs dan laat ik ze vaak nog opstaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
De leuke series die je opnoemt heb ik al 5x gezien.
Kijk dan... ik ben gekloond!Net zoals DJMO en haar dochter dat zijn ook twee druppels water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Kindernet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sommige afleveringen komen ook 3x in een week voorbij :p maar zelfs dan laat ik ze vaak nog opstaan.
En anders kijk ik 24 kitchen of kindernet :p
Ow en Masterchef!!! Junior, senior, Australie, whatever... i love it!!!! En pawnstars enne.. dat programma dat ze van die boxen vol meuk opkopen.. kom ff niet meer op de naam...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sommige afleveringen komen ook 3x in een week voorbij :p maar zelfs dan laat ik ze vaak nog opstaan.
En anders kijk ik 24 kitchen of kindernet :p
Kijk dan... ik ben gekloond!Wauw!! Sterke genen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
yeah masterchef heerst. die vanuit australie dan vooralquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow en Masterchef!!! Junior, senior, Australie, whatever... i love it!!!! En pawnstars enne.. dat programma dat ze van die boxen vol meuk opkopen.. kom ff niet meer op de naam...
Nee alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jeetje Ehhe, kijk jij ook nog naar de gipsys?
Ik hoop toch niet zo'n humeur te hebben...
Hardcore Pawn is leuker.quote:
Toch zou ik 'r doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hardcore Pawn is leuker.
Behalve die vieze vuile kut van dat teringwijf.
Wat een kolerewijf is dat!
(ik weet de naam niet, is de dochter van)
[ afbeelding ]
Laatst toevallig gezien. :p maar dat soort gedrag staat of valt met een goed draaiboek en mensenkennis :p als ik gewoon zelf het hele draaiboek strak in elkaar draai en de beste ceremoniemeester heb (heb iemand op het oog die hardcore in de horeca heeft gestaan. 5 sterren hotel etcquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:56 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet zeg. Kijk je ook wel eens bridezilla's? Da's ook echt erg
Echt niet!!!quote:
Die aflevering dat er een grietje een hele tas vol string's omkeerde op haar balie was hilarisch! Die bekken die ze toen trokquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hardcore Pawn is leuker.
Behalve die vieze vuile kut van dat teringwijf.
Wat een kolerewijf is dat!
(ik weet de naam niet, is de dochter van)
[ afbeelding ]
begrijp dat grietje wel na wat ik hier gister las. was goud geld waard hequote:Op zaterdag 1 september 2012 00:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die aflevering dat er een grietje een hele tas vol string's omkeerde op haar balie was hilarisch! Die bekken die ze toen trokEn die griet nog boos ook dat ze het niet van haar wilde kopen
Ze is niet mijn baas en daarom gewoon niks meer dan een lustobjectquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Echt niet!!!
Dat wijf (ik zeg bewust wijf) kan maar één ding!
De baas spelen.
Als je zo'n kolerekut als werkgeefster hebt, heb je of een hele brede rug of je doet aan SM.
Ik maak me elke keer weer pissed om haar.
Ik denk meer aan die aflevering waarbij ze naar die rocker ging.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die aflevering dat er een grietje een hele tas vol string's omkeerde op haar balie was hilarisch! Die bekken die ze toen trokEn die griet nog boos ook dat ze het niet van haar wilde kopen
Kijk dan... ik ben gekloond!Nu maar hopen dat die onderste wel tieten krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
nederland van boven was idd een heel mooi programmaquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik kijk maar weinig tv. Tegen de kersttijd kijk ik weer veel cabaret.
In het begin van dit jaar had je "Nederland van boven." Dat vond ik wel een mooi programma.
en natuurlijk
en dan met name de Specials.
Top gear keek ik al op de bbc 10 jaar geleden en als ik zij dat het een tof programma was kreeg ik te horen; ja maar dat is niet ondertiteld dus ik kijk het niet. Degene die het nu wel leuk vinden zijn zwakbegaafd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik kijk maar weinig tv. Tegen de kersttijd kijk ik weer veel cabaret.
In het begin van dit jaar had je "Nederland van boven." Dat vond ik wel een mooi programma.
en natuurlijk
en dan met name de Specials.
Ergens diep verstopt onder dikke lagen stof heb ik nog de eerste afleveringen van Top Gear op CD liggen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Top gear keek ik al op de bbc 10 jaar geleden en als ik zij dat het een tof programma was kreeg ik te horen; ja maar dat is niet ondertiteld dus ik kijk het niet. Degene die het nu wel leuk vinden zijn zwakbegaafd.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ergens diep verstopt onder dikke lagen stof heb ik nog de eerste afleveringen van Top Gear op CD liggen.
Dus ik voel me niet aangesproken
quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
10 jaar geleden was ik 15 en niet bezig met auto's
en nu ga ik slapen. Morgen weer werken. Mijn collega komt naar mijn huis
hoe zit dat nou met je wel of geen werk?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
10 jaar geleden was ik 15 en niet bezig met auto's
en nu ga ik slapen. Morgen weer werken. Mijn collega komt naar mijn huis
Mijn hemel, ik ook!quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:59 schreef Pulver het volgende:
[..]![]()
![]()
Tien jaar geleden was ik de 25 al lang voorbij
![]()
![]()
Nog niks concreets naar ons toe. Ik heb donderdag wel per ongeluk een briefje gevonden met een lijst met namen. 2 namen stonden apart met minnetjes. En van het rijtje van 6 waren er 2 parttimers met een plusje, bij de rest staat er niks achter maar ik ben nog de enige parttimer die over is en je hebt er dan dusn3 nodig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoe zit dat nou met je wel of geen werk?
Ik ook.quote:
Shit happens :pquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:59 schreef Pulver het volgende:
[..]![]()
![]()
Tien jaar geleden was ik de 25 al lang voorbij
![]()
![]()
ooee die is leuk de nlp...quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nog niks concreets naar ons toe. Ik heb donderdag wel per ongeluk een briefje gevonden met een lijst met namen. 2 namen stonden apart met minnetjes. En van het rijtje van 6 waren er 2 parttimers met een plusje, bij de rest staat er niks achter maar ik ben nog de enige parttimer die over is en je hebt er dan dusn3 nodig.
Maar ik weet ook wel waarom ze wachten met concreet worden. Anders hebben ze niemand die deze donderdag en zaterdag de toko kon afsluiten
Maar ik ben zelf al bezig met iets anders. Naar iets wat meer betaald dan 8,41. Prima als ik heel veel gezeik moet slikken maar niet voor het minimumloon, want 8,41 is bruto natuurlijk.
Oja en ik denk erover om een cursus NLP (Neuro Linguistisch Programmeren) te gaan doen. Dan word ik misschien wat minder vaak verkeerd begrepen.
Gabber vond ik vroeger al klote muziek en nog steeds.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Shit happens :p
Dat betekend dat jij de gabber periode bewuster hebt meegemaakt. Dat heeft ook weer zo zn voordelen.
Al kan ik dan nu wel extra van de happy hardcore genieten :p
Yskaaaa niet doen, geen muziek opzetten want dan slaap je nooit! Morgenochtend voor het wakker worden!
Teveel personeel en ook teveel zielig personeel. Ach die vind toch nergens een baan laat haar maar bij ons werken. Je kan een winkel van dit formaat runnen met 3 fulltimers en 3 parttimers. Behalve dan in de vakantie :p wij hebben nu ook 3 fulltimers waarvan 1 eigenlijk niet heel geschikt is voor de winkel. Ik vermoed dat die vervangen gaat worden. Daarnaast hadden/hebben we nu dus 6 parttimers. En al een nieuw parttime meisje wat heeft mogen proefdraaien. Maar we moeten dus ook naar 3 parttimers. Ik kan wel gokken welke 3 er sowieso uit gaan en dan houden we er nog euh 4 over. Vreemd :p heb ik me misschien misteld ofzo...quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ooee die is leuk de nlp...
wat ook leuk is.. de REM
maar waarom zijn ze zo aant snijden dan?
Bij REM denk ik zelf an slaap, zo'n ding om ee te stoppen en de band. Help!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ooee die is leuk de nlp...
wat ook leuk is.. de REM
maar waarom zijn ze zo aant snijden dan?
ik zal info pakken en naar je toe sturenquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bij REM denk ik zelf an slaap, zo'n ding om ee te stoppen en de band. Help!
Hop hop, meeswingen!!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bij REM denk ik zelf an slaap, zo'n ding om ee te stoppen en de band. Help!
Hoger handquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zal info pakken en naar je toe sturen
maaruhh... komt dit van hogere hand, dat ze vliegles gaan krijgen? en wie maakt die keuze? je leuke collega?
Kippengaas erover spannen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:58 schreef vannelle het volgende:
Ik denk dat hij niet meer in de box wil.
Advies: Dak er op maken.
Ik ben ook met papier bezig, net m'n neus gesnoten. It's one big mess.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:19 schreef DJMO het volgende:
als dat gebeurd is, m'n papieren administratie maar eens op orde gaan brengen, it's one big mess
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ben ook met papier bezig, net m'n neus gesnoten. It's one big mess.
mozbackup? is de bestequote:Op zaterdag 1 september 2012 09:14 schreef DJMO het volgende:
en de email ook aan het backuppen, eindelijk een programma gevonden wat thunderbird mail back ups maakt
jup die. ik gebruik wel firefox, maar het meeste doe ik met opera. Firefox gebruik ik voornamelijk om adblockfree door serials.ws te browsenquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
mozbackup? is de beste
als je firefox gebruikt kun je daar ook meteen een backup mee/voor maken
Had ik gisteravond maar zo'n papiertje gebruikt. Nu werd ik wakker en plakte het laken aan mijn buik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dacht ook iets interessants te delen.
Dan moest je wel hard niezen zeg!quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Had ik gisteravond maar zo'n papiertje gebruikt. Nu werd ik wakker en plakte het laken aan mijn buik.![]()
En koffie is lekker.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Had ik gisteravond maar zo'n papiertje gebruikt. Nu werd ik wakker en plakte het laken aan mijn buik.![]()
En koffie is lekker.
Koffie is echt wel lekker.quote:
Met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
En een peukje ook! Altijd lekker na het niezen.
Or ik zou nu ook wel een bakkie lusten maar dat duurt nog even.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:37 schreef espri het volgende:
middagje allemaal, weer klaar met werken voor vandaag, morgen weer een dag en nu tijd voor een lekker bakkie
Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:38 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 en Merlijn weer bij Belle thuis zijn
...dan zijn ze gek.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
VRIJ! En ik heb vandaag in de andere vestiging gewerkt ivm ziekte. Als ze me nu niet willen houden...
Heb je daar nog wel energie voor?quote:
je bakkie al gehad ondertussen?\quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Or ik zou nu ook wel een bakkie lusten maar dat duurt nog even.
Nee, toen ik thuis kwam was een biertje pakken makkelijker.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:11 schreef espri het volgende:
ook lekker om je weekend te beginnen, proost
Nu heb ik honger, even kijken wat voor lekkers ik nog in huis heb.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:27 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica zit lekker bij mama
lekkere pizzabroodjes gehad
nu lekker een appeltje met kaneel
Met kaneel en suikerquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:27 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica zit lekker bij mama
lekkere pizzabroodjes gehad
nu lekker een appeltje met kaneel
jazeker, appel uithollen en dan vullen, in de oven en smullenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Warm? Is dat lekkerder icm kaneel?
Dat is ook wel een goede om morgen te gaan doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:44 schreef DJMO het volgende:
mijn zondag bestaat uit het herinstalleren van mijn pc
plakje bladerdeeg eromheenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef espri het volgende:
[..]
jazeker, appel uithollen en dan vullen, in de oven en smullen
Ik heb niets meer in huis behalve plakjes worst.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
plakje bladerdeeg eromheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |