Met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
En een peukje ook! Altijd lekker na het niezen.
Or ik zou nu ook wel een bakkie lusten maar dat duurt nog even.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:37 schreef espri het volgende:
middagje allemaal, weer klaar met werken voor vandaag, morgen weer een dag en nu tijd voor een lekker bakkie
Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:38 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 en Merlijn weer bij Belle thuis zijn
...dan zijn ze gek.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
VRIJ! En ik heb vandaag in de andere vestiging gewerkt ivm ziekte. Als ze me nu niet willen houden...
Heb je daar nog wel energie voor?quote:
je bakkie al gehad ondertussen?\quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Or ik zou nu ook wel een bakkie lusten maar dat duurt nog even.
Nee, toen ik thuis kwam was een biertje pakken makkelijker.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:11 schreef espri het volgende:
ook lekker om je weekend te beginnen, proost
Nu heb ik honger, even kijken wat voor lekkers ik nog in huis heb.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:27 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica zit lekker bij mama
lekkere pizzabroodjes gehad
nu lekker een appeltje met kaneel
Met kaneel en suikerquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:27 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica zit lekker bij mama
lekkere pizzabroodjes gehad
nu lekker een appeltje met kaneel
jazeker, appel uithollen en dan vullen, in de oven en smullenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Warm? Is dat lekkerder icm kaneel?
Dat is ook wel een goede om morgen te gaan doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:44 schreef DJMO het volgende:
mijn zondag bestaat uit het herinstalleren van mijn pc
plakje bladerdeeg eromheenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef espri het volgende:
[..]
jazeker, appel uithollen en dan vullen, in de oven en smullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |