Bij REM denk ik zelf an slaap, zo'n ding om ee te stoppen en de band. Help!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ooee die is leuk de nlp...
wat ook leuk is.. de REM
maar waarom zijn ze zo aant snijden dan?
ik zal info pakken en naar je toe sturenquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bij REM denk ik zelf an slaap, zo'n ding om ee te stoppen en de band. Help!
Hop hop, meeswingen!!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bij REM denk ik zelf an slaap, zo'n ding om ee te stoppen en de band. Help!
Hoger handquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zal info pakken en naar je toe sturen
maaruhh... komt dit van hogere hand, dat ze vliegles gaan krijgen? en wie maakt die keuze? je leuke collega?
Kippengaas erover spannen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:58 schreef vannelle het volgende:
Ik denk dat hij niet meer in de box wil.
Advies: Dak er op maken.
Ik ben ook met papier bezig, net m'n neus gesnoten. It's one big mess.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:19 schreef DJMO het volgende:
als dat gebeurd is, m'n papieren administratie maar eens op orde gaan brengen, it's one big mess
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ben ook met papier bezig, net m'n neus gesnoten. It's one big mess.
mozbackup? is de bestequote:Op zaterdag 1 september 2012 09:14 schreef DJMO het volgende:
en de email ook aan het backuppen, eindelijk een programma gevonden wat thunderbird mail back ups maakt
jup die. ik gebruik wel firefox, maar het meeste doe ik met opera. Firefox gebruik ik voornamelijk om adblockfree door serials.ws te browsenquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
mozbackup? is de beste
als je firefox gebruikt kun je daar ook meteen een backup mee/voor maken
Had ik gisteravond maar zo'n papiertje gebruikt. Nu werd ik wakker en plakte het laken aan mijn buik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dacht ook iets interessants te delen.
Dan moest je wel hard niezen zeg!quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Had ik gisteravond maar zo'n papiertje gebruikt. Nu werd ik wakker en plakte het laken aan mijn buik.![]()
En koffie is lekker.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Had ik gisteravond maar zo'n papiertje gebruikt. Nu werd ik wakker en plakte het laken aan mijn buik.![]()
En koffie is lekker.
Koffie is echt wel lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |