Topic te oudquote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef D. het volgende:
Ik zie hier geen slotje op zitten, dus waarom kan ik niet meer reageren?
TTK / Philip K Dick
Neuh, zelfde als je een topic bekijkt in een gesloten forumquote:Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Krijgen jullie daar een mededeling over oid? Ik kan er gewoon in posten.
Checkquote:Op maandag 21 januari 2013 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Oh! Bijzonder. Ik had geen idee. Als het goed is nu dus wel?
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:43 schreef Mark het volgende:
TV / Wat is je lieveling film. hoort in TV
Hij veranderde voor mijn ogen van plaatsquote:Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef DaMart het volgende:
Was dat nou topic verplaatsen in stereo?.
Dit is meer iets voor een apart topic dan voor het feedbacktopic in TTKquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet of mijn vraag hier hoort (lees: of er normen zijn binnen Nederlandse gebruiken).
Via de mail heb ik iemand gevraagd mee te willen werken aan mijn onderzoek. Daarvoor heb ik een interview nodig met die persoon. De persoon in kwestie heeft geantwoord en begon zelf met "Hallo <mijn naam>,". Ook sloot ze af met haar eigen voornaam.
Kan ik nu in mijn aanhef haar voornaam gebruiken of ben ik dan te persoonlijk? Waar ik tussen twijfel is:
- Geachte mevrouw <achternaam>
- Hallo <voornaam>
- Goedenavond <voornaam/achternaam>
Voor zover leeftijden een rol kunnen spelen: ik ben 22, de persoon in kwestie is 38.
Alvast bedankt voor de hulp
Zo'n algemeen topic is wel eens geprobeerd, geloof ik (ik kan het alleen niet terugvinden), maar het sloeg nooit echt aan omdat mensen toch wel een eigen topic openen als ze een boek zoeken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:30 schreef Iwanius het volgende:
N.a.v de retro uitzending van " Hier is Adriaan van Dis " en zijn gast Maarten Biesheuvel gisteravond op Nederland 3 wilde ik weten over welk boek hij voorlas ( " brief aan mijn vader ") en waar de emotionele schreeuw uit voortkwam.
Nu de vraag: Is er een centraal topic voor dit soort vragen?
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry maar als ik hier gequote word voel ik dat zeker wel als aanval op mijn taalgebruik! Vind het dan ook belachelijk dat zo een topic bestaat hier op Fok!
Wacht we maken wel even een OP zodat we openlijk users belachelijk kunnen maken.....
Ik snap best dat je het zo voelt, maar die indruk klopt dus niet met waar het topic echt over gaat. Het is gewoon een verzameltopic voor originele taalfouten op FOK!. En ja, daar lachen mensen soms om, maar dan echt om de fout en niet om de persoon die de fout maakt, want wie dat is, boeit niemand. Vaak wordt de naam van de persoon die de fout heeft gemaakt ook gewoon uit de quote gehaald.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet persoonlijk.... Hmzz lastig, ik maak die fout.... Maar vat het niet persoonlijk op.... ik en eigen taalfout maar niet persoonlijk denken...Tuurlijk zo kan ik ook iedere taalfout die ik corrigeer verwijzen naar dit topic. Ben ik altijd veilig voor Taal nazi praatjes.
Kansloos taalnazi topic.
Prima, als dat zo is haal mij dan weg daar.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:54 schreef DaMart het volgende:
Even hierheen gehaald, omdat het origineletaalfoutentopic vrij te houden van deze discussie.
[..]
Ik snap best dat je het zo voelt, maar die indruk klopt dus niet met waar het topic echt over gaat. Het is gewoon een verzameltopic voor originele taalfouten op FOK!. En ja, daar lachen mensen soms om, maar dan echt om de fout en niet om de persoon die de fout maakt, want wie dat is, boeit niemand. Vaak wordt de naam van de persoon die de fout heeft gemaakt ook gewoon uit de quote gehaald.
Op de man spelen en iemand bewust belachelijk maken hoort ook zeker niet in dat topic thuis.
Ik heb je naam uit de quote gehaald. De discussie over de fout zelf kan prima blijven staan, dat is immers een taalkundige discussiequote:Op donderdag 25 april 2013 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben misschien kinderachtig maar dit alles is snel verholpen. Haal de post weg en alle reacties er op. Problem solved.
Door de discussie erna, 1 + 1 = 2quote:Op donderdag 25 april 2013 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je naam uit de quote gehaald. De discussie over de fout zelf kan prima blijven staan, dat is immers een taalkundige discussie.
Possiequote:Op donderdag 25 april 2013 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Door de discussie erna, 1 + 1 = 2![]()
Haal gewoon alles weg, ook hier.
Hoe heet het ook is, ik wil gewoon dat het weg gaat! Ik word gequote en belachelijk gemaakt in zo een topic, dus alles weg!quote:Op donderdag 25 april 2013 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Possie![]()
Je eet de soep heter dan die wordt opgediend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |