Ik zag toevallig waar jouw username vandaan komtquote:
Van Wibi gejat.quote:Gedurende zijn periode van gehoorverlies schreef hij zijn nieuwe 9-delige compositie Apuleius' "Amor & Psyche". In november 2010 noemde kweker René Klinge zijn nieuwe vlinderorchideekruising ‘Phalaenopsis Elegant Wibi’ vanwege de elegante en stijlvolle verschijning van de bloem.
Nee, deze:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag toevallig waar jouw username vandaan komt
[..]
Van Wibi gejat.
Nee ik houd het bij Wibi, lijkt me wel wat voor Apuleius, hij is vast fan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, deze:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucius_Apuleius_Madaurensis
Daar heb je een goed punt, dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik houd het bij Wibi, lijkt me wel wat voor Apuleius, hij is vast fan.
Ben jij de nieuwste zeiksnor ?quote:
Heb jij zo'n slecht geheugen, tong?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwste zeiksnor ?
Zo ja succes ermee.
Volgens mij moet je een keer goed uitgewoond worden. Dat je gillend klaarkomt en de buren komen klagen.quote:
Wat is je bedoeling met dit topic, tong?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een keer goed uitgewoond worden. Dat je gillend klaarkomt en de buren komen klagen.
Ben aan het daten met goedkope hoeren. Mooi dat je reageert. Wanneer schikt het ?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij zo'n slecht geheugen, tong?
Maar leg eens uit, wat is je bedoeling met dit topic?
Wat is je probleem, tong? Moet iedereen je kont kussen? En wie zich daar te goed voor voelt, die mag jij ongestraft afzeiken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben aan het daten met goedkope hoeren. Mooi dat je reageert. Wanneer schikt het ?
Volgens mij begon jij met afzeiken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is je probleem, tong? Moet iedereen je kont kussen? En wie zich daar te goed voor voelt, die mag jij ongestraft afzeiken?
Ik stelde een vraag. Ik vind een leuk taaltopic best de moeite waard. Maar ik vond de OP weinig informatief.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij met afzeiken.
Te triest eigenlijk voor een doos die al nat is.
Waarom open je dan nooit informatieve topics over je anale shit ? Zou Gerrit Komrij een boek over kunnen schrijven denk ik. Zoveel diarée komt er uit. Schijtluizen united.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag. Ik vind een leuk taaltopic best de moeite waard. Maar ik vond de OP weinig informatief.
Gerrit Komrij is dood, hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom open je dan nooit informatieve topics over je anale shit ? Zou Gerrit Komrij een boek over kunnen schrijven denk ik. Zoveel diarée komt er uit. Schijtluizen united.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |