Schijnt maar 3 ton te zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:51 schreef Bonkers. het volgende:
Ja, dat bijbetalen staat wel heel raar zo. Maar ja, ADzal wel een fout zijn, hoop ik.
nou als Swansea 1,25 voor Cabral wilde betalen is het best veel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:25 schreef Luni het volgende:
Verhoek had nog een contract voor 3? jaar en Cabral 1 jaar, dus zo gek is dat niet, en ik schat Verhoek hoger in!
Ik ook, hopelijk blijkt het een gouden duo met Immers te zijn ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:25 schreef Luni het volgende:
Verhoek had nog een contract voor 3? jaar en Cabral 1 jaar, dus zo gek is dat niet, en ik schat Verhoek hoger in!
Ach, die gasten zijn toch totaal niet serieus te nemen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:38 schreef macca728 het volgende:
zo Feyenoord is weer belachelijk gemaakt.
Nee, er is naar jou geluisterd. Het is 95% jouw aankoop.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En Pelle is een slechte aankoop omdat er naar het legioen is geluisterd![]()
Pelle is 100% een aankoop van Koeman.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, er is naar jou geluisterd. Het is 95% jouw aankoop.
Snap Derksen wel hoor. Het is een dubieuze aankoop. Maar aan de andere kant moeten we hem gewoon een kans geven. Hij kan heus wel wat hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En Pelle is een slechte aankoop omdat er naar het legioen is geluisterd![]()
Pelle is 100% een aankoop van Koeman.
Ik snap hem ook. Pelle en Mathijsen houden nu de ontwikkeling van Kongolo en Achahbar/Manu tegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Snap Derksen wel hoor. Het is een dubieuze aankoop. Maar aan de andere kant moeten we hem gewoon een kans geven. Hij kan heus wel wat hoor.
Heb je eindelijk iemand die een voorzet kan geven...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zet die Verhoek trouwens maar op links neer in plaats van met Schaken te schuiven .
wat kan hij dan? Scoren in ieder geval niet bijster goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Snap Derksen wel hoor. Het is een dubieuze aankoop. Maar aan de andere kant moeten we hem gewoon een kans geven. Hij kan heus wel wat hoor.
En dan halen ze hem van zijn positie af voor een nieuweling.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Heb je eindelijk iemand die een voorzet kan geven...
Gelukkig is hij alleen maar gehuurd, en slechter dan Fernandeze kan haast niet. Mocht Pelle ook ruk zijn dan krijgt Achahbar extra veel kansen dit seizoen om zich te laten zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat kan hij dan? Scoren in ieder geval niet bijster goed
Wat is er zaterdag dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef Tito_Makani het volgende:
Pelle is toch maar voor een jaar gehuurd? Dus je bent alleen een jaar aan salaris kwijt als hij niet rendeert.
Hoe staat het met zijn conditie, kan hij zaterdag spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |