En bovendien is die positie al uitstekend bezet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
Immers die komt er wel maar Mathijssen snap ik inderdaad niet. En ook nog zo'n lang contract ook. Als hij nu al zo slecht is dan is hij over 2 jaar echt niks meer
Blijft bij city, komt wss dit jaar niet meer in actie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:05 schreef Merkie het volgende:
Waar gaat Guidetti nou heen eigenlijk?
Seizoensjaar of kalenderjaar? Anders winterstop ook nog ff Guidetti halfjaar hurenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Blijft bij city, komt wss dit jaar niet meer in actie.
De bank, kijken hoeveel geld er nu weer op zn rekening is gezet en om te zitten natuurlijk. Alhoewel, zal al een prestatie op zich zijn om bij City op de bank te komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:05 schreef Merkie het volgende:
Waar gaat Guidetti nou heen eigenlijk?
Zolang hij niet hersteld is gaat hij nergens heen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Seizoensjaar of kalenderjaar? Anders winterstop ook nog ff Guidetti halfjaar huren
Dat weten ze niet, zou in Januari weer beter kunnen zijn. Maar het zou ook nog een stuk langer kunnen duren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Seizoensjaar of kalenderjaar? Anders winterstop ook nog ff Guidetti halfjaar huren
Ok, maar iig dit kalenderjaar niet meer dus. Wel vage ziekte heeft ie dan..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat weten ze niet, zou in Januari weer beter kunnen zijn. Maar het zou ook nog een stuk langer kunnen duren.
Jup in de zenuwen zit het h. Zo'n beetje elke ziekte die met de zenuwen te maken heeft is onbehandelbaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, maar iig dit kalenderjaar niet meer dus. Wel vage ziekte heeft ie dan..
Nou zoveel post ik hier niet hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit jij nou echt het Feyenoord topic te F5-en om af en toe wat bagger te kunnen spuien?
Moet je eens op gaan letten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou zoveel post ik hier niet hoor.![]()
Ben zelf wel blij met de deal, Verhoek bracht bij ons gewoon niks, dus veel slechter kan Cabral het nooit doen
Bron? AD zie ik niet als betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:46 schreef macca728 het volgende:
jezus Feyenoord betaalt mog een transfersom ook aan Twente voor Verhoek. Niet zo'n goede deal dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |