hahaahhaahaah in combinatie met castreren is dan ook niet origineel. balbalbal in combinatie met castreren wel.quote:Op maandag 10 september 2012 12:52 schreef Argo het volgende:
Hahahaahaaah wordt ook wel eens fout getypt. Blablabla is hetzelfde concept.
Dat is het context idd waar Eliza naar verwijst...quote:Op maandag 10 september 2012 13:00 schreef Lithia het volgende:
castreren en balbalbalgoed gevonden.
Die is haast freudiaans!quote:Op maandag 10 september 2012 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
hahaahhaahaah in combinatie met castreren is dan ook niet origineel. balbalbal in combinatie met castreren wel.
Goed bedacht wel
True, maar had niet het idee dat dat bedoeld werdquote:Op maandag 10 september 2012 13:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is het context idd waar Eliza naar verwijst...
Overigens bestaat een hoorspel en zelfs een blog met als titel: Bliksem bij heldere dag. Het leuke is dat die blog een afbeelding laat zien van zeer donkere wolken met bliksem.
Kijk, dat is weer iets anders besef ik net. Fixeerde me alleen op die 3 woorden.quote:Op maandag 10 september 2012 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True, maar had niet het idee dat dat bedoeld werd
Sowieso kan een persoon volgens mij niet inslaan als bliksem bij heldere hemel
quote:Op maandag 10 september 2012 13:41 schreef iemand het volgende:
Ja sorry mensen ik voorspeel een vertraging morgen. Omgeving Limburg reis nietm et de trijn!
Ah dus in plaats van jezelf verbeteren na het ontdekken van een fout ga je je post zelf hier neergooien?quote:
Anders had iemand anders die post hier wel gequoot.quote:Op maandag 10 september 2012 14:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah dus in plaats van jezelf verbeteren na het ontdekken van een fout ga je je post zelf hier neergooien?
Hij weet tenminste wel dat het fout wasquote:Op maandag 10 september 2012 14:09 schreef tombolafan het volgende:
Ah dus in plaats van jezelf verbeteren na het ontdekken van een fout ga je je post zelf hier neergooien?
Als ie m verbetert toch sowieso niet (en nu doe je net alsof al zijn posts hier gegooid wordenquote:Op maandag 10 september 2012 14:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Anders had iemand anders die post hier wel gequoot.
Daarom. Het is een kinderachtig maniertje.quote:Op maandag 10 september 2012 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij weet tenminste wel dat het fout was
Het gaat om de originele context, sukkel. Zoek dat woordje maar eens op, en dan zie je dat het bijzonder origineel was. Het is niet mijn schuld dat jij geen context snapt.quote:Op maandag 10 september 2012 12:52 schreef Argo het volgende:
Maar hahah of blablablabl kan iedereen gebeuren als je het snel typt, en dus niet origineel.
Sommige users quoten hem nu vaker dan eerst, omdat ze het blijkbaar leuk vinden hoe hij reageert. Nogal puberaal, maar goed.quote:Op maandag 10 september 2012 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie m verbetert toch sowieso niet (en nu doe je net alsof al zijn posts hier gegooid worden), kennelijk ziet hij zelf de fouten ook wel...
Ik geef eerlijk toe, dat sinds zijn gejeremieer (en zoek die ook maar op, Argo) ik het niet zal nalaten om elke post hier neer te plempen die in aanmerking komt. Ik zal trachten er mee stoppen, geen garantie....quote:Op maandag 10 september 2012 14:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sommige users quoten hem nu vaker dan eerst, omdat ze het blijkbaar leuk vinden hoe hij reageert. Nogal puberaal, maar goed.
De topicreeks wordt op deze manier echt verpest.
Ja maar dat doet iedereen toch?quote:Op maandag 10 september 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Als hij zonder quote allert wordt gequote zou er in principe niks aan het handje zijn, dat was immers zoals afgesproken. Het is inmiddels overduidelijk zeiken om het zeiken geworden. Een flauw spel.
quote:Op maandag 10 september 2012 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Het is een kinderachtig maniertje.
Ik neem niemand in de molen dan wel maling, dat laat ik graag aan Argo over.quote:Op maandag 10 september 2012 14:25 schreef Kloonhommel het volgende:
![]()
Ik weet dat je ons in de molen neemt maar ik kon het niet laten om toch ff te reageren.
!!
Ohw, ik dacht dat je meneertje ipv maniertje bedoelde. Ik zag het dus verkeerd. (Toch?)quote:Op maandag 10 september 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik neem niemand in de molen dan wel maling, dat laat ik graag aan Argo over.
Ik bedoelde een kinderachtig maniertje.quote:Op maandag 10 september 2012 14:31 schreef Kloonhommel het volgende:
Ohw, ik dacht dat je meneertje ipv maniertje bedoelde. Ik zag het dus verkeerd. (Toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |