Ik denk zelfs jonger dan 14.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gezien de schrijfstijl kan hij best voor een 14jarige doorgaan
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij charteerde met ontfrutselen van bedrijfsinformatie
quote:
Wat een geweldig idee om ID als idee te gaan schrijven!quote:Op donderdag 13 september 2012 12:38 schreef daanbundy het volgende:
dusje word vergeleken met een 15 jarige toen ik 16 werd was dat gezeik er nooit
en werd me legitimatie ook nooit gevraagt en sinds dat ik 18 werd werde die regeltjes in gevoerd en moest ik ineens overal me idee laten met de puntjes op de AH
Ideepunten van de AH. Daarmee krijg je korting op puzzelboekjes!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:48 schreef Copycat het volgende:
Met de puntjes op de AH ook! Is dat een nieuwe vorm van bonuskorting?
De theorie wordt behandeld, en ondersteunt de vrijheid al dan niet een tussen-s te schrijven, maar ik zie spelling(s)fout er niet tussen staan.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier een bron waar het expliciet genoemd wordt.
http://www.onzetaal.nl/ta(...)el-of-spellingsregel
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je reageert nog steeds niet op de kern van wat ik steeds naar voren breng, n.l. dat niet alle woorden in de officiële woordenlijst of in Van Dale zijn opgenomen. Dat vind je ook gewoon terug in de toelichting.
Jawel:quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:12 schreef Kees22 het volgende:
De theorie wordt behandeld, en ondersteunt de vrijheid al dan niet een tussen-s te schrijven, maar ik zie spelling(s)fout er niet tussen staan.
quote:Tot slot: in de samenstelling spelfout wordt de werkwoordsstam van spellen gebruikt. Spellingfout en spellingsfout zijn ook mogelijke woordvormen, maar die zijn een stuk minder gebruikelijk.
Oh fuck, hoe kan ik dat nou over het hoofd gezien hebben?quote:
Er staat toch juist dat je mij mag laten staan? Ik kwam dit toevallig een paar weken terug zelf tegen. Vond het maar raar staan, maar ik verbeter mensen niet meer die het zo zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat is er fout aan dan?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1393/
mij moet dus weggelaten worden.
Oh. Daarom zakken ze altijd afquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:58 schreef gelezwembroek het volgende:
TS heeft de verschrikkelijkste buren van NL. Mijn buren zijn namelijk van de zware kousen kerk.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:15 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Oh. Daarom zakken ze altijd af
Helaas....quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:50 schreef Gravedigger het volgende:
48 jaar en zwanger??
Dat moet een wereldrecord zijn
Welke taal-of spelfout zie ik over het hoofd?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:50 schreef Gravedigger het volgende:
48 jaar en zwanger??
Dat moet een wereldrecord zijn
Je leest het, indianen hebben massaal kieuwen ontwikkeld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 @ 14:29 schreef Epsix het volgende:
[..]
De enige native amerikanen die er zijn zitten in reservoirs en hebben weinig met publicaties te maken.
Oorspronkelijk stond er geen "en".quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke taal-of speelfout zie ik over het hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |