Dank voor het bevestigen van mijn quarter-life crisis op 23-jarige leeftijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja die film is baas om je weer even jong te voelen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja die film is baas om je weer even jong te voelen.
Ik vond m ook leuk. Ado heeft m in ons bewaar mapje gezet zelfsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Quote uit dat Ted-topic:
[..]
Vannacht ook (pas) gezien, keiharde film inderdaad. Alleen dat eind is een beetje anti-climax
.
Nieuw record stilte denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat zou er gebeuren op een Fok! Facebook feest...
Niet veel goeds denk......
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat zou er gebeuren op een Fok! Facebook feest...
Niet veel goeds denk......
ach, mag jij niet mee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:15 schreef Chai het volgende:
Vanavond mijn ouders&vrienden van hen naar een feestje brengen en dan 's nachts weer ophalen en naar huis brengen.
Gast, dl jij one piece of stream je?quote:
die gastquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen het meest epische topic?
[ afbeelding ]
goh, je meent hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Is zodat niemand van hen de bob hoeft te zijn.
Die ONZ/nachtbaggermeets daar zitten wel dat soort figuren tussen volgens mij, maar die drinken gewoon superveel dan.quote:
astu. http://www.nwanime.comquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast, dl jij one piece of stream je?
Meetsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Die ONZ/nachtbaggermeets daar zitten wel dat soort figuren tussen volgens mij, maar die drinken gewoon superveel dan.
quote:
toch is er wel een ONZ groepje wat best regelmatig meet geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Die ONZ/nachtbaggermeets daar zitten wel dat soort figuren tussen volgens mij, maar die drinken gewoon superveel dan.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Snap ik. Helaas moet ik je teleurstellen.
Zit je te fokken terwijl je rijdt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:27 schreef Juminelle het volgende:
Weer hirlak filerijden naar Elst nu
Die bookmark is soms toch wel handigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen het meest epische topic?
[ afbeelding ]
quote:
Was het niet o.us die toen een meid had genomen op het bed van haar ouders en er een remspoor was achtergebleven?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die bookmark is soms toch wel handig.
Op zoek naar de kerel achter BrauN's usericon
En die gast is nog gevonden ook![]()
.
Welke schandalen kent FOK allemaal?
Samenvattingstopic, zijn er wel meerdere van.
Ranzige kotsverhalen
Gewoon grappig.
De FOK! Bijbel.
Geniaal.
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Epische backfire, gast is ontslagen omdat hij z'n voorrechten misbruikte toen die bij een provider werkte oid.
En zo zijn er nog veel meer.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was het niet o.us die toen een meid had genomen op het bed van haar ouders en er een remspoor was achtergebleven?![]()
"Nu zegt mijn vriendin de hele tijd dat ik beter mijn reet moet afvegen."![]()
Er wordt voor me gereden natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit je te fokken terwijl je rijdt?
Ja die inderdaad!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Klopt. Maar dat was verzonnen (hoop ik)
.
Remspoor achtergelaten op bed van schoonouders.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Er wordt voor me gereden natuurlijk.
einde is beetje raar ja, verder is die film echtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Quote uit dat Ted-topic:
[..]
Vannacht ook (pas) gezien, keiharde film inderdaad. Alleen dat eind is een beetje anti-climax
.
Mooi manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die bookmark is soms toch wel handig.
Op zoek naar de kerel achter BrauN's usericon
En die gast is nog gevonden ook![]()
. WAY voor de tineye tijd
.
Welke schandalen kent FOK allemaal?
Samenvattingstopic, zijn er wel meerdere van.
Ranzige kotsverhalen
Gewoon grappig.
De FOK! Bijbel.
Geniaal.
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Epische backfire, gast is ontslagen omdat hij z'n voorrechten misbruikte toen die bij een provider werkte oid.
En zo zijn er nog veel meer.
Hoezo verzonnen? klinkt best aannemelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Klopt. Maar dat was verzonnen (hoop ik)
.
Remspoor achtergelaten op bed van schoonouders.
Je hebt een eigen chauffeur? Doe maar chique.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Er wordt voor me gereden natuurlijk.
Nu wel volgens mij ja. Ik geloofde het wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo verzonnen? klinkt best aannemelijkwas zijn ex toch?
zal wel weer een boi zijn die ze aangelijnd heeft, de diva.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt een eigen chauffeur? Doe maar chique.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zal wel weer een boi zijn die ze aangelijnd heeft, de diva.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |