Dank voor het bevestigen van mijn quarter-life crisis op 23-jarige leeftijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja die film is baas om je weer even jong te voelen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja die film is baas om je weer even jong te voelen.
Ik vond m ook leuk. Ado heeft m in ons bewaar mapje gezet zelfsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Quote uit dat Ted-topic:
[..]
Vannacht ook (pas) gezien, keiharde film inderdaad. Alleen dat eind is een beetje anti-climax
.
Nieuw record stilte denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat zou er gebeuren op een Fok! Facebook feest...
Niet veel goeds denk......
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat zou er gebeuren op een Fok! Facebook feest...
Niet veel goeds denk......
ach, mag jij niet mee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:15 schreef Chai het volgende:
Vanavond mijn ouders&vrienden van hen naar een feestje brengen en dan 's nachts weer ophalen en naar huis brengen.
Gast, dl jij one piece of stream je?quote:
die gastquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen het meest epische topic?
[ afbeelding ]
goh, je meent hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Is zodat niemand van hen de bob hoeft te zijn.
Die ONZ/nachtbaggermeets daar zitten wel dat soort figuren tussen volgens mij, maar die drinken gewoon superveel dan.quote:
astu. http://www.nwanime.comquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast, dl jij one piece of stream je?
Meetsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Die ONZ/nachtbaggermeets daar zitten wel dat soort figuren tussen volgens mij, maar die drinken gewoon superveel dan.
quote:
toch is er wel een ONZ groepje wat best regelmatig meet geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Die ONZ/nachtbaggermeets daar zitten wel dat soort figuren tussen volgens mij, maar die drinken gewoon superveel dan.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Snap ik. Helaas moet ik je teleurstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |