quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
opzich wel vet, semi lang haar met snurbarhd
De "nonchalante ik ben heel diepzinnig"-look.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
opzich wel vet, semi lang haar met snurbarhd
mysterieus overkomen bij de chickies jwtz :$$$$quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
De "nonchalante ik ben heel diepzinnig"-look.
Zelfde ogen tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is dat voor kut vergelijking.
Je bent gewoon jaloers vanwege het succes dat hij er mee heeft gehad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
De "nonchalante ik ben heel diepzinnig"-look.
ok sorry.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers vanwege het succes dat hij er mee heeft gehad.
Heeft wd gedaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ey sinds wanneer ben ik uit de OP? Fucking racistisch deze SC![]()
![]()
.
claim de lapo en maak deze schande ongedaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ey sinds wanneer ben ik uit de OP? Fucking racistisch deze SC![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is Ted? Ken alleen de Ted die Danny in z'n poeperd heeft genaaid.
errrrquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is Ted? Ken alleen de Ted die Danny in z'n poeperd heeft genaaid.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
h000000 daar gaan we weer.
[ afbeelding ]
Zulks een non discussie, is niet eens grappig als je je verveeltquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar kan ik dat teruglezen? Toch geen bal te doen.
Rel ja?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Daar was hier een relletje over, over Ted.
Nou ja, niet vanuit jouw kant zullen we maar zeggen. Jij zat volgens mij een beetje zo: "quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, niet vanuit jouw kant zullen we maar zeggen. Jij zat volgens mij een beetje zo: "? "
Juh, maar ik vind het ook gewoon leuk soms om op dingen in te gaan die eigenlijk niet de moeite waard zijn om op in te gaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, niet vanuit jouw kant zullen we maar zeggen. Jij zat volgens mij een beetje zo: "? "
Nah het is nu te vochtig buiten. Anders gewoon een duin ofso.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:02 schreef Gridlok het volgende:
Was opzich wel een saai relletje, wie heeft er zin ergens fikkie te stoken?
Hij kan er ook wel wat van ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Juh, maar ik vind het ook gewoon leuk soms om op dingen in te gaan die eigenlijk niet de moeite waard zijn om op in te gaan![]()
Net als met kingtoppie [ afbeelding ]
Bermbommen planten :$$$quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nah het is nu te vochtig buiten. Anders gewoon een duin ofso.
Nee, want ik geloof echt niet dat ik daar om kan lachenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:02 schreef Chai het volgende:
JB gewoon liegen de volgende keer dat je het gezien hebt en heel hard hebt gelachen.
zulk een destructieve aardquote:
Dat zou een goed koppeltje zijn, die ts en dreamydayquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
Vriendinnen die droog doen in een relatie
Vraag me af hoe het gaat als deze TS een relatie heeft.
Zulke mensen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
Vriendinnen die droog doen in een relatie
Vraag me af hoe het gaat als deze TS een relatie heeft.
Goed beschreven, inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, wd kan echt niet handelen.
[ afbeelding ]
Vannacht ook (pas) gezien, keiharde film inderdaadquote:
Ja die film is baas om je weer even jong te voelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Quote uit dat Ted-topic:
[..]
Vannacht ook (pas) gezien, keiharde film inderdaad. Alleen dat eind is een beetje anti-climax
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |