dat vrouwen/meisjes sex hebben omdat ze denken dat dat van hen wordt verwacht en/of om zich 'gewild' te voelen terwijl dat niet zo is, maar alleen om het kwijt kunnen van een kwakkie gaat.quote:
Zoiets:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:44 schreef Fascination het volgende:
Hoe lang was je haar dan, I_d_h? Zo'n metalkapsel?
Dat zegt ze hier, denk niet dat ze echt zo denkt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:44 schreef YOLO het volgende:
[..]
Maar Fascination zag het wél als een compliment. En zo redeneren meerdere vrouwen, al dan niet onbewust.
Een matje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
Maar toen het op schouderlengte was heb ik het maar geknipt.
Oh, daar hoef je niet bang voor te zijn denk ik. Mannen vinden seks ook heel leuk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vrouwen/meisjes sex hebben omdat ze denken dat dat van hen wordt verwacht en/of om zich 'gewild' te voelen terwijl dat niet zo is, maar alleen om het kwijt kunnen van een kwakkie gaat.
En als ik sex heb, wil ik er ook graag zeker van zijn dat diegene dat graag wil en niet doet omdat ie denkt dat t zo hoort ofzo
Ah gadver, die lange sik steedsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:43 schreef wise het volgende:
Vijf jaar aan foto's
dat haar en facialhaar zoveel ouder/jonger en anders doen maken![]()
wel heel gaaf gedaan, niet zo statisch maar interactief![]()
elke dag 5 jaar lang 1 foto
Hoer genoemd worden niet, maar ik vind het niet erg als er gefloten wordt hoor, dat is best leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zegt ze hier, denk niet dat ze echt zo denkt.
Pak kapsel dat ik heb.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
Maar toen het op schouderlengte was heb ik het maar geknipt.
Nee, bedankt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pak kapsel dat ik heb.
[ afbeelding ]
Mannen jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, daar hoef je niet bang voor te zijn denk ik. Mannen vinden seks ook heel leuk.
Ik vind dat best vervelend. Al ligt het er wel een beetje aan wie het doet. Als het een vieze/oude man is voel ik me ongemakkelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoer genoemd worden niet, maar ik vind het niet erg als er gefloten wordt hoor, dat is best leuk
Soms vind ik dat nog best leuk staan. Zoiets bv:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee.In het geheel gewoon lang.
Hangt heel erg van de context af, maar in situaties waarin het alleen is omdat je vrouw bent is het zeker geen compliment of zo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoer genoemd worden niet, maar ik vind het niet erg als er gefloten wordt hoor, dat is best leuk
gridlock ziet eruit als een baasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pak kapsel dat ik heb.
[ afbeelding ]
Ja, dat lijkt er meer op eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms vind ik dat nog best leuk staan. Zoiets bv:
[ afbeelding ]
Viesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:43 schreef wise het volgende:
Vijf jaar aan foto's
dat haar en facialhaar zoveel ouder/jonger en anders doen maken![]()
wel heel gaaf gedaan, niet zo statisch maar interactief![]()
elke dag 5 jaar lang 1 foto
ballen kapsel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms vind ik dat nog best leuk staan. Zoiets bv:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:49 schreef wise het volgende:
[..]
gridlock ziet eruit als een baas![]()
en zoals de zanger van my morning jacket
Hoezo vrijwillig op een schenkstroop lijken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pak kapsel dat ik heb.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor kut vergelijking.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo vrijwillig op een schenkstroop lijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |