Waar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:10 schreef Jojoortje het volgende:
Je vergeet er 'no homo' achter te zetten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:12 schreef YebCar het volgende:
droog doen is beter dan droog zijn. Anders doet het pijn
Rekt t niet dan scheurt t wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:12 schreef YebCar het volgende:
droog doen is beter dan droog zijn. Anders doet het pijn
Wijze Turk is wijs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:23 schreef zarGon het volgende:
Nja, zal ook wel aan de mannen liggen dat ze dat niet kunnen aanwakkeren bij hun vriendin.
Prototype?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:23 schreef GSbrder het volgende:
TS is een prototype jongen die het beschreven vriendinnetje zal krijgen.
Je plaatst ze op een voetstuk en gaat ze een overdosis aan aandacht geven waardoor ze het gedrag dat jij wil dat ze niet tonen alleen maar sneller zullen flikken.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:56 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Ik ken wel een paar van dit soort mensen, maar ben er zelf niet een van.
Niets beters dan je vriend vertroetelen, voor koken, en verzorgen!
Nogmaals, dit is een klacht over iets wat ik heb opgemerkt. Ik maak het gelukkig niet mee omdat ik wel weet hoe je er mee om moet gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:52 schreef Alborz het volgende:
Ik raad TS aan om wat meer alfa te zijn ipv een whiney bitch. Vind je het gek dat ze je niet behandelen zoals jij het wilt? Je bent zelf een wijf man.
Hij vindt alles best die kerel, zolang hij maar een pussy heeft volgens hemzelfquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:36 schreef GSbrder het volgende:
Een vriend van je kan zijn meisje niet tot fatsoenlijk vriendinnetjesgedrag doen bewegen?
Ben ik helemaal met je eens. Dat ik 32 uur per week werk en m'n vriendin gemiddeld 45 uur per week is geen reden voor haar om dat soort dingen niet te doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:56 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Niets beters dan je vriend vertroetelen, voor koken, en verzorgen!
Wat mijn vriendin dus doet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
Geloof mij, als ik een vriendin zou hebben zou ze echt enorm lief en zorgzaam voor mij zijn. Weet je, iemand die je knuffelt, kroelt, voor je zorgt als je het even niet zelf kan. Lieve dingen zeggen die je totaal verliefd maken. Zulke dingen.
Zeg het eens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is een klacht over iets wat ik heb opgemerkt. Ik maak het gelukkig niet mee omdat ik wel weet hoe je er mee om moet gaan.
Begrijpend lezen kan moeilijk zijn.
[..]
Hij vindt alles best die kerel, zolang hij maar een pussy heeft volgens hemzelf. Maffe kerel.
Gast, doe dat lekker thuis en val anderen niet lastig met je kleffe gedoe in het openbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
Dat begrijp ik dus echt niet. Je hebt een vriendin, en die gaat met je om alsof je een of andere mattie bent maar met de seks.
Geloof mij, als ik een vriendin zou hebben zou ze echt enorm lief en zorgzaam voor mij zijn. Weet je, iemand die je knuffelt, kroelt, voor je zorgt als je het even niet zelf kan. Lieve dingen zeggen die je totaal verliefd maken. Zulke dingen.
Er bestaan dus "vrouwen" met een vriend, en die gaan met hun vrienden om alsof ze gewoon een vriend zijn. De bovenstaande ontbreken gewoon, of komen nauwelijks voor. Droog doen, nauwelijks kussen/zoenen. Dat zijn vaak ook vrouwen die blijken te poepen en bier drinken ().
Dames op fok, alsjeblieft. Wees aub niet zoals bovenstaande, anders heb je gewoon een nepvagina.
Dank jullie wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |