abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2008 @ 14:51:46 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_63906078
Beetje griep in huize Klonk een paar dagen geleden, dus tijdens het kotsen ga je dan eens nadenken wat je meest ranzige kotsverhaal is, ik ben benieuwd naar jullie kotsverhalen maar volgens een goeie traditie trapt de TS af.

Even terug in de tijdmachine, Klonk in zijn studententijd met een paar vrienden wezen zuipen, ik had destijds een kamer in een studentenhuis in een oud huis boven een winkel met een smalle houten trap naar boven. De kroegen waren dicht maar we hadden nog dorst dus besloten we op mijn kamer nog wat verder te bieren. Zo gezegd zo gedaan, tot dat een van mijn vrienden die voor ons loopt begint te kotsen op de trap, eerst alleen voor zich maar daarna ook om zich heen, gevolg halve trappenhuis en 5 man onder de kotsspetters...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 10 december 2008 @ 14:55:15 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63906165
Met of zonder foto's?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_63906213
Ik kan m'n kat binnen 5 minuten aan het kotsen hebben door de pot met kattengras op een voor hem bereikbare plaats te zetten.
  woensdag 10 december 2008 @ 14:57:27 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_63906217
Met foto´s achter een linkje lijkt me een goeie tussenweg
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_63906392
Vanuit een op de snelweg rijdende auto.
Ook een mooi effect voor de passagiers achterin.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_63906535
Ik heb wel nog een mooi poep verhaal :/ maar ik moet ff naar buiten dus post hem vanavond wel.... zie dit maar als een tvp
pi_63906544

Vriendin van mij bwoaaapte zo boven in de Super Mouse naar beneden. Ik zat lekker aan de andere kant en ik moest toch wel gieren en brullen
Noot noot.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:16:43 #8
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_63906717
Door de luxaflex en open raam naar buiten kotsen, emmer water erachteraan, en 's ochtends als je beneden komt je pa het terras schoon zien spuiten?
  woensdag 10 december 2008 @ 15:18:11 #9
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63906762
Ik heb eens een keer mijn kots opgezogen met de stofzuiger van mijn moeder. Dat geluid.
Ik was toen stomdronken en had vanuit mijn bed op de grond gekotst. Mijn moeder eiste dat ik het op zou ruimen en de stofzuiger leek mij de snelste manier zodat ik vlug mijn nest weer in kon.

Paar dagen later kwam ik thuis stonk het hele huis zuur, was ze aan het stofzuigen geweest maar de kotslucht was helemaal de moter ingetrokken. Ze was toen best wel pissig.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:18:28 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63906776
Kots associeer ik altijd wel met ranzige zaken trouwens, maar ik heb vanochtend nog in zo'n mega vuilnisbak tussen het volk dat wél werkt flink over me nek staan gaan.
Krijg je ook eens aandacht die je liever niet hebt, op een doordeweekse ochtend op een metrostation, maar ach.

En verder de standaard kots na het stappen-verhalen.
Al steken er 2 wel bovenuit.

De eerste na een dag totaal lam raken in Amsterdam eerst al een keer over me nek ging nadat ik de aardappelschotels en patatresten op de muur zag zitten van een café waar ik even m'n neus wilde bijpoederen.
Dacht dat het toen wel aardig ging verder - lucht namelijk best op - en na de nodige biertjes, toch maar weer richting Rotterdam vertrokken.
Waarbij ik op een gegeven moment (lees: minuut of 10) eindelijk bovenaan die stationstrap stond en blij was dat ik alles nog binnen had kunnen houden, dat veranderde nogal na een enkele minuten toen ik echt minutenlang heb lopen overgeven, totdat het gewoon niet meer lukt en je uiteindelijk gewoon enkel nog voor lul staat zonder dat er iets gebeurt, maar wel dat gevoel houden ..

En dan nog eentje na een avondje paddo's, maatje zat zwaar te spacen op de bank en na verloop van tijd keek ie me aan en begon ie vanuit het niets "Wat nou? Ik hoef niet te kotsen hoor", terwijl niemand wat zei.
Toen maar naar buiten gepleurt, stond ie dus in de tuin te kotsen waarbij de stukkies paddo's duidelijk zichtbaar waren, en die geur .. nou wees blij dat ik die niet kan toevoegen hier.
Loopt even later die pleurishond van me die trip te verstoren dus ik dacht, die gooi ik even naar buiten toe.
Een aantal uur, cacao en suiker later wilde we toch maar eens dat blaffende geval naar binnen halen en de boel opruimen, bleek de kots dus opgegeten te zijn door die hond, dát is pas handig.

Dat was het wel denk ik.
pi_63906818
Ik kots altijd tijdens het zwemmen, dat breekt zo lekker de week!

Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 10 december 2008 @ 15:27:26 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63907032
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

Vriendin van mij bwoaaapte zo boven in de Super Mouse naar beneden. Ik zat lekker aan de andere kant en ik moest toch wel gieren en brullen
Iemand die van dat over der huig gaat????
Tering...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_63907110
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef Lastpost het volgende:
.................bleek de kots dus opgegeten te zijn door die hond, dát is pas handig.

Dat was het wel denk ik.
Was er nog wat te merken aan dat beest daarna?
  woensdag 10 december 2008 @ 15:33:54 #14
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_63907200
Mijn kotsverhaal is vrij beschamend, maar ik ben niet te benard om dit op het forum te plaatsen.

Stomdronken op een oudejaarsfuif (gala) ging ik naar het toilet. Ik zat daar te kakken, met de broek op de enkels, en plots moest ik tegelijk ook overgeven. Resultaat, een broek vol kots. Ik zat midden in een fuifzaal, kon geen kant uit. Dan maar rap alle kots zoveel mogelijk eruitgehaald met de handen, handen gewassen, broek terug aan en rap naar huis gefietst om te douchen. Ik weet wel dat iedereen me van toen af erg raar aankeek en me zoveel mogelijk trachtte te mijden.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:34:54 #15
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63907236
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:30 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Was er nog wat te merken aan dat beest daarna?
Ach op dat moment zelf was er genoeg op/aan te merken.
Zo hebben we zelfs de drugsinfolijn proberen te bellen omdat we dachten dat ie op 3 pootjes aan het rennen was en we de 4e niet konden zien.
Werd op een gegeven moment zo erg dat we ook echt dachten dat ie iets uit dat bakje zelf op had, terwijl mensen met andere zaken *snif* op niets vreemds zagen aan dat beest.

Maar toen we eenmaal weer "normaal" waren hebben we weinig vreemds kunnen ontdekken aan 'm.
pi_63907347
Ik was een keer misselijk 's ochtends, toch maar iets naar binnen gewerkt, chocoladevla ofzo. Was niet zo'n goed idee, want onderweg op de fiets kwam het er ineens uit, nog vloeibaar. Ik zat helemaal onder en ben toen maar weer naar huis gefietst . Alsof ik in de stront had gerold.

En vorig jaar ofzo, was ik misselijk maar ik had wel veel dorst, heb ik ongeveer een liter melk gedronken. Was ook niet zo verstandig want dat kwam er na een tijdje als hompen kaas weer uit, dat was echt pijnlijk gewoon.
Tap tap tap
  woensdag 10 december 2008 @ 15:42:52 #17
202014 JJH
Knetter. O+
pi_63907473
Een keer na het stappen onderweg naar de WC, trap af, het hele trapgat van een beige laagje voorzien, moest de volgende dag nog sauzen ook, wilde niet meer van de muren af.

De laatste keer was na een stevige joint die in combinatie met bier en niet eten erg slecht viel. Kotsen tot er niks meer inzat en dan nog doorgaan, dat is echt zó klote hè.
pi_63909346
Toen ik nog een klein ventje was, tijdens het avondeten. Was ziek als een hond, en we hadden erwtensoep.

Ik; mam, ik voel me niet lekker, mag ik 't laten staan?
Mam; nee, je eet je bord maar gewoon leeg.
Ik; *bord leeg*
Mam; 'zie je'
Ik; *bwoarf* bord weer vol

Nja, vreemd genoeg wilde niemand meer.

Sindsdien ben ik niet meer over m'n nek gegaan, ik hou 't in.

N~
pi_63909554
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Nickenator het volgende:
Sindsdien ben ik niet meer over m'n nek gegaan, ik hou 't in.

pi_63909756
Ik was 12/13 en er was een feest bij een vriendin. Natuurlijk was er alcohol (lees:breezers) en er was een jongen die nog nooit een druppel alcohol had gedronken. Hij besloot vervolgens alle breezers op te drinken (een flesje of 15, dat is heel wat dan natuurlijk!) en ging daarna pissen. Na een half uur waren we hem ineens kwijt. Bleek hij het draaislot van de wcdeur er af gesloopt te hebben waardoor hij er niet meer uit kon en vervolgens was hij uit pure paniek ontzettend misselijk geworden. Hoe hij het voor elkaar heeft gekregen weten we nog steeds niet, maar het zat op alle 4 muren tot aan het plafond. Dat mochten wij natuurlijk op gaan ruimen.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_63910116
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Alsof ik in de stront had gerold.

hompen kaas
!!
Noot noot.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:34:14 #22
164283 Luco
Buongiorno!
pi_63910250
Ik lig dubbel van het lachen !
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 10 december 2008 @ 17:46:50 #23
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_63910558
Leuk topic zo rond etenstijd.
pi_63910577
Hier dan mijn poep verhaal

Mijn vriendin (nu ex) had een eindexamen feest, dus PouwelZ werd meegevraagd en ging mee. Het was niet zo'n spannend feest dus ging ik maar flink zuipen en eten daar, om de nog enig nut te geven. Dus ik me helemaal volgevreten en volgezopen, vraagt m'n vriendin of we nog ff de stad in gaan. Mja ik was toch al zat dus mij interesseerde het niets. Afijn, wij de stad in gegaan (kon niet meer recht fietsen). Kom ik er in het cafe erachter dat ik nog maar 2,70euro over had. Dus ik zeg tegen die barman: Maak me us wat leuks voor 2,70. Die barman is even aan t denken, mixt wat en komt vervolgens met een whiskeyglas met een groengrijs drankje erin waar groene damp vanaf kwam (het kan zijn dat dit een niet 100% correcte observatie was, want t was donker en ik niet meer helder maar naar mijn idee was dit drankje al een paar jaar over datum ). Mja ik drink een paar slokken, maar het smaakte voor geen meter en het zag er vatsig uit. Dus ik laat dat staan, en even later gaan we.

Thuis aangekomen kleed ik me uit en ga in bed liggen (naakt). Alles draaide en opeens voelde ik dat ik moest schijten. Dus ik ga rechtop in m'n bed zitten en de schijt begint gewoon te lopen (uber vloeibaar was t). Dus ik spring van schrik op, maar was toch net wat te dronken om echt goed te beseffen wat ik moest doen, dus ik ga op m'n (stoffen) stoel zitten, denkende dat dit het schijten zal stoppen. Maar nee de vloeibare stront bleef lopen en ik loop al schijtende naar de badkamer en maakte daar het klusje af. In al m'n zatheid heb ik nog met wc-papier heen en weer liggen lopen en het zo goed mogelijk proberen schoon te maken. Toen ik weer in bed lag rook ik nog ernstig de schijtlucht, dus ik pak m'n deken en ga beneden op de bank liggen.

De volgende ochtend komen m'n moeder beneden:
"En? Heb je een ongelukje gehad?"
"Hoezo?"
"Ja er zat poep op de deurklink van de badkamer"
"Dan moet je m'n kamer eens zien"
"Oh"

M'n moeder liet me verder slapen en toen ik uit m'n coma kwam hadden m'n vader en moeder alles netjes schoongemaakt Dus ik hen natuurlijk hartelijk bedankt, zegt ze: "Och toen je klein was hebben we zo vaak je poep moeten opruimen."

Hulde aan mijn ouders
pi_63910647
!!!!!!!!!
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')