quote:
quote:
jupquote:
Amper fit ook..schiet niet echt op. Heeft ook een veel te lekker wijf thuis zitten, dan is het makkelijk kiezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:58 schreef Alovenac het volgende:
Zonde, maar wel begrijpelijk. Haalt de laatste jaren echt zijn niveau niet meer.
Klopt, heel veel klachten. Hij is inderdaad nog relatief jong, had nog makkelijk wat geld mee kunnen pikken in de kleinere toernooien in mijn ogen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Amper fit ook..schiet niet echt op. Heeft ook een veel te lekker wijf thuis zitten, dan is het makkelijk kiezen.
Toch zal hij er nog wel spijt van krijgen dat hij zo vroeg is gestopt (relatief).
Logisch dat hij dat niet meer doet. Hij heeft geld zat, heeft een prachtige carrière gehad. Lekker genieten van het leven nu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:02 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Klopt, heel veel klachten. Hij is inderdaad nog relatief jong, had nog makkelijk wat geld mee kunnen pikken in de kleinere toernooien in mijn ogen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:10 schreef luckass het volgende:
TT![]()
.
En Kiki, wat een mentale bazin ben je toch
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:37 schreef YOLO het volgende:
Op de een of andere manier zijn de meeste spelers die hun pet achterstevoren dragen bazen.
Dat is zijn Jimmy Wangquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:41 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
dat microfoontje bij zijn wang staat hem ook goed
klopt omdat hij een voetballer is en geen tennisserquote:
Ik mis Federer-fan als ik dit soort posts leesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:09 schreef YOLO het volgende:
[..]
Als Kika verliest moeten we ter opvrolijking maar een CliniClown voor haar bestellen.
Is 'ie spoorloos verdwenen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik mis Federer-fan als ik dit soort posts lees
kloptquote:
Zo'n grote kans op 3e ronde laten schietenquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-van-spanning.dhtmlquote:De spanning werd Kiki Bertens donderdag in haar partij in de tweede ronde van de US Open te veel. De Wateringse tennisster ging in de tweede ronde in drie sets onderuit tegen de Russische Olga Poetsjkova.
'Ik had er eigenlijk de hele partij last van', zei de geëmotioneerd Bertens na afloop tegen tennistv.nl. 'Het gevoel dat ik hier kon winnen en een plek in de derde ronde kon halen. Ik stond de hele partij te trillen op mijn benen.'
Bertens had hier in het verleden wel vaker last van. 'Ik heb er daarom veel over gepraat en ik dacht dat het beter ging. Het is erg jammer dat het nu weer gebeurt. Ik baal, wat ik dacht echt dat ik het achter me had gelaten.'
Awwquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-van-spanning.dhtml
Naja favorietenrol in een tweede ronde van een klein WTA-toernooi zal prima gaan, maar van een GS dus nog niet. En het is niet zomaar favoriet zijn, maar dik favoriet zijn wetende dat je diezelfde Puchkova een paar maanden terug nog een pak rammel hebt gegeven. Als je dan in het verleden veel last hebt gehad van zenuwen kan ik het me goed voorstellen dat die op zo'n moment weer terugkomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Awwnou, dan moet ze nog maar even wachten met #1 worden, ze kan nog niet goed met de favorietenrol omgaan. Het is ook allemaal wel heel snel gegaan...
Dat vind ik Kiki ook wel, maar dit vind ik wel anders...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef Zelva het volgende:
Wanneer gaat de eerste mentaal sterke Nederlandse tennisser opstaan?
Oh, dit is van fysieke aard?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat vind ik Kiki ook wel, maar dit vind ik wel anders...
Het gebrek aan mentale kwaliteiten in NL is meer wat betreft choken en belangrijke punten niet kunnen winnen. Hier was Kiki de hele wedstrijd zenuwachtig, is wel van andere aard en is wmb te wijten aan gebrek aan ervaring...quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:23 schreef Salamando het volgende:
Oh, Roddick stopt er mee na de US Open.
Ja vastquote:
Lijkt wel een opgepoetst lijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:11 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft een idiote foto
Vaak gaan dat soort spelers er simpel af in de partij nadat ze van een grote naam wonnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Szura het volgende:
Zou Robson kunnen stunten tegen Li?
Overigens zet ik in op een vijfsetter bij Gulbis - Johnson
Meestal wel ja, maar simpel zie ik sowieso niet gebeurenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vaak gaan dat soort spelers er simpel af in de partij nadat ze van een grote naam wonnen.
Hij speelde zelf ook wel echt ongelooflijk zwak in die eerste 2 sets..matig serveren, veel fouten en hij kon het tempo gewoon niet aan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
Sijsling kan nu toch wat beter mee.
Een beetje hetzelfde verhaal als Roddick.quote:
twitter:ivokarlovic twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 19:39:52A guy passing me on the street last night whispered "Want some coke,man?". I said If I drink it now I won't be able to sleep. reageer retweet
Johnson is wel in vorm, dat toegegeven, maar dit is idd weer typisch Gulbis.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:24 schreef Tim86 het volgende:
En dat was Gulbis. Vintage performance dus..winnen van een goede speler en eraf tegen een nobody.
Darcis is wel lekker bezig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:50 schreef Tim86 het volgende:
Wawrinka van 6-4 naar 6-8 in de tiebreak tegen Darcis
Klopt ja. Zat nu niet te kijken, maar hij stond in de wedstrijden die ik laatst van hem zag wel verschrikkelijk lelijk te pushen steedsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Darcis is wel lekker bezig de laatste tijd.
Jij denkt aan je 'Haase best Benelux' bet natuurlijk.quote:
Nee, ben sowieso wel Wawa fan. Om Darcis maak ik me voor best benelux ook weinig zorgen eigenlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij denkt aan je 'Haase best Benelux' bet natuurlijk.
Wat een sjapquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:12 schreef TheArt het volgende:
Knap dat ze het nog zo lang uit de pers hebben gehouden. Sjappie en Vujacic sinds dit voorjaar al uit elkaar
Zeker, nu nog hopen dat de top 3 het nog iets moeilijker gaan krijgen voor de kwartfinale. Die walsen nog over matige tegenstand heen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:14 schreef Tim86 het volgende:
Wat een geniaal toernooi is het toch tot nu toe met al die vijfsetters
Dat kan inderdaad een leuk potje wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Wat denken we mannen, kunnen bij Fognini-GGL ook vast een vijfsettertje invullen?
6-2 3-6 6-4 1-6 7-5 ofzo voor een van de twee
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Wat denken we mannen, kunnen bij Fognini-GGL ook vast een vijfsettertje invullen?
Jinxquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Nu jij dit zegt wordt het natuurlijk een soepele 3 sets overwinning voor Fog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Jinx, in 5 dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jinx. Fognini wint hem nu in 3.
Standaard commentaar op een game van Dolgoquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jinx. Fognini wint hem nu in 3.
Zelf gemaakt?quote:
Jaquote:
Ik snapte alleen niet helemaal waarin Baggy erin meeging. Ach ja, Baggy.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Standaard commentaar op een game van Dolgo
Vraag me sowieso weleens af waar Baggy z'n hersenen laat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet helemaal waarin Baggy erin meeging. Ach ja, Baggy.
Misschien liggen ze nog bij de Australian Open.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Vraag me sowieso weleens af waar Baggy z'n hersenen laat?
Had ik maar ingezet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zelf gemaakt?
Hewitt gaat nu breaken ik voel het.
kuuuuuuuuuuuutquote:
Een Busquetsjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Wat een ontzettende Murray is Darcis vandaag. Pijn aan zijn lies, pijn aan zijn schouder, maar zodra de bal in het spel is heeft hij nergens meer last van
Wawa wint deze wel lijkt mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Wat een ontzettende Murray is Darcis vandaag. Pijn aan zijn lies, pijn aan zijn schouder, maar zodra de bal in het spel is heeft hij nergens meer last van
Mwoah, zeker geen uitgemaakte zaak. Maakt een lamlendige indruk deze set imo. Het is echt de lamme tegen de blinde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wawa wint deze wel lijkt mij.
Mooie bal nu wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, zeker geen uitgemaakte zaak. Maakt een lamlendige indruk deze set imo. Het is echt de lamme tegen de blinde.
Fucking geluk met die netbal.quote:
Die hadden ze anders ook wel gespeeld hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Nieminen wint de 2de set tegen Isner.
Op zich zegt dat nog niks op een Grand Slam...quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Nieminen wint de 2de set tegen Isner.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die hadden ze anders ook wel gespeeld hoor
oh kut ninja-edit
Nee hoor.quote:
Ja tiebreakquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor.
edit: oh in de TB bedoel je?
Dat zal hem niet vaak overkomen denk ik. In set 1 werd hij ook al een keer gebroken. Vond zijn clutch game tegen Malisse ook al erg matig voor zijn doen.quote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:31 schreef detennismaster het volgende:
Kim Clijsters staat nog gewoon op de US Open te spelen.
[ afbeelding ]
nee hoor. Ik volg het sowieso weinig dit jaar....kan me even geen reet boeienquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:44 schreef Tim86 het volgende:
Dat was toch al bekend..ze heeft gisteren ook nog een damesdubbel gespeeld (en kansloos verloren)
Ik heb het nog nooit zo intensieg gevolgd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
nee hoor. Ik volg het sowieso weinig dit jaar....kan me even geen reet boeienhet is allemaal niet meer leuk bij de heren (nouja wel maar die potten zenden ze niet uit)...en tsja de vrouwen....dat volg ik wel meer vreemd genoeg
Jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:16 schreef Marcoss het volgende:
Allerlaatste wedstrijd van Roddick straks?
Dan wordt hij in de 4de ronde geveegd door Del Potroquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk niet dat Tomic de man is die hem verslaat in zijn afscheidswedstrijd
Ook kreupel kan je ballen in bashen, op zich doet dat niks af aan zijn gameplan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kan Paire toch ook niet kreupel, dan moet ie wel enorm aanstellen.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:50 schreef Tim86 het volgende:
Roddick doet Toompje een bagel cadeau. Mooie manier om afscheid te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |