Standaard commentaar op een game van Dolgoquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jinx. Fognini wint hem nu in 3.
Zelf gemaakt?quote:
Jaquote:
Ik snapte alleen niet helemaal waarin Baggy erin meeging. Ach ja, Baggy.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Standaard commentaar op een game van Dolgo
Vraag me sowieso weleens af waar Baggy z'n hersenen laat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet helemaal waarin Baggy erin meeging. Ach ja, Baggy.
Misschien liggen ze nog bij de Australian Open.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Vraag me sowieso weleens af waar Baggy z'n hersenen laat?
Had ik maar ingezet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zelf gemaakt?
Hewitt gaat nu breaken ik voel het.
kuuuuuuuuuuuutquote:
Een Busquetsjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Wat een ontzettende Murray is Darcis vandaag. Pijn aan zijn lies, pijn aan zijn schouder, maar zodra de bal in het spel is heeft hij nergens meer last van
Wawa wint deze wel lijkt mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Wat een ontzettende Murray is Darcis vandaag. Pijn aan zijn lies, pijn aan zijn schouder, maar zodra de bal in het spel is heeft hij nergens meer last van
Mwoah, zeker geen uitgemaakte zaak. Maakt een lamlendige indruk deze set imo. Het is echt de lamme tegen de blinde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wawa wint deze wel lijkt mij.
Mooie bal nu wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, zeker geen uitgemaakte zaak. Maakt een lamlendige indruk deze set imo. Het is echt de lamme tegen de blinde.
Fucking geluk met die netbal.quote:
Die hadden ze anders ook wel gespeeld hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Nieminen wint de 2de set tegen Isner.
Op zich zegt dat nog niks op een Grand Slam...quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:09 schreef detennismaster het volgende:
Nieminen wint de 2de set tegen Isner.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die hadden ze anders ook wel gespeeld hoor
oh kut ninja-edit
Nee hoor.quote:
Ja tiebreakquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor.
edit: oh in de TB bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|