Awwquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-van-spanning.dhtml
Naja favorietenrol in een tweede ronde van een klein WTA-toernooi zal prima gaan, maar van een GS dus nog niet. En het is niet zomaar favoriet zijn, maar dik favoriet zijn wetende dat je diezelfde Puchkova een paar maanden terug nog een pak rammel hebt gegeven. Als je dan in het verleden veel last hebt gehad van zenuwen kan ik het me goed voorstellen dat die op zo'n moment weer terugkomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Awwnou, dan moet ze nog maar even wachten met #1 worden, ze kan nog niet goed met de favorietenrol omgaan. Het is ook allemaal wel heel snel gegaan...
Dat vind ik Kiki ook wel, maar dit vind ik wel anders...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef Zelva het volgende:
Wanneer gaat de eerste mentaal sterke Nederlandse tennisser opstaan?
Oh, dit is van fysieke aard?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat vind ik Kiki ook wel, maar dit vind ik wel anders...
Het gebrek aan mentale kwaliteiten in NL is meer wat betreft choken en belangrijke punten niet kunnen winnen. Hier was Kiki de hele wedstrijd zenuwachtig, is wel van andere aard en is wmb te wijten aan gebrek aan ervaring...quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:23 schreef Salamando het volgende:
Oh, Roddick stopt er mee na de US Open.
Ja vastquote:
Lijkt wel een opgepoetst lijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:11 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft een idiote foto
Vaak gaan dat soort spelers er simpel af in de partij nadat ze van een grote naam wonnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Szura het volgende:
Zou Robson kunnen stunten tegen Li?
Overigens zet ik in op een vijfsetter bij Gulbis - Johnson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |