Dat zal hem niet vaak overkomen denk ik. In set 1 werd hij ook al een keer gebroken. Vond zijn clutch game tegen Malisse ook al erg matig voor zijn doen.quote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:31 schreef detennismaster het volgende:
Kim Clijsters staat nog gewoon op de US Open te spelen.
[ afbeelding ]
nee hoor. Ik volg het sowieso weinig dit jaar....kan me even geen reet boeienquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:44 schreef Tim86 het volgende:
Dat was toch al bekend..ze heeft gisteren ook nog een damesdubbel gespeeld (en kansloos verloren)
Ik heb het nog nooit zo intensieg gevolgd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
nee hoor. Ik volg het sowieso weinig dit jaar....kan me even geen reet boeienhet is allemaal niet meer leuk bij de heren (nouja wel maar die potten zenden ze niet uit)...en tsja de vrouwen....dat volg ik wel meer vreemd genoeg
Jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:16 schreef Marcoss het volgende:
Allerlaatste wedstrijd van Roddick straks?
Dan wordt hij in de 4de ronde geveegd door Del Potroquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk niet dat Tomic de man is die hem verslaat in zijn afscheidswedstrijd
Ook kreupel kan je ballen in bashen, op zich doet dat niks af aan zijn gameplan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kan Paire toch ook niet kreupel, dan moet ie wel enorm aanstellen.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:50 schreef Tim86 het volgende:
Roddick doet Toompje een bagel cadeau. Mooie manier om afscheid te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |