Poll: Wie wint het debat?quote:Op donderdag 30 augustus gaan de zes grootste politieke kopstukken voor het eerst gezamenlijk de confrontatie met elkaar aan in deze campagne. Tijdens de uitzending van Knevel & Van den Brink gaan de lijsttrekkers met elkaar in debat over de belangrijkste thema’s van deze verkiezingen.
Mark Rutte (VVD), Emile Roemer (SP), Geert Wilders (PVV), Diederik Samsom (PvdA), Sybrand Buma (CDA) en Alexander Pechtold (D66) betreden de politieke arena. In plenaire en een-op-een-debatten gaan de lijsttrekkers onder leiding van Tijs van den Brink en Andries Knevel de discussie aan; Wat gaat Europa ons kosten? Wie zorgt ervoor dat we onze baan houden? Welke lijsttrekker redt de huizenmarkt? En: hoeveel is onze gezondheid hen waard?
Via het tweede scherm kan de kijker tijdens de uitzending live zijn mening geven, meepraten over de thema’s en de optredens van de lijsttrekkers beoordelen.
Ik was wel komen helpen met hout hakken enzo. Grasmaaien, dingen bouwen.quote:
Nee, een scootmobielrace.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef kwiwi het volgende:
Zouden ze het als afsluiter nog over de scootmobiel gaan hebben?
Samsom is slim.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef Syntix het volgende:
Samsom praat zo makkelijk en legt het zo goed uit![]()
een echte professorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef Syntix het volgende:
Samsom praat zo makkelijk en legt het zo goed uit![]()
We moeten gewoon uit de Euro, net als Noorwegen, Zwitserland, Zweden, en nog veel meer landen in Europa geen Euro hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Niet voor mensen die zo door Wilders heen prikken. Als je die man sowieso niet serieus neemt dan zie je hem ook nooit als winnaar van een debat. Populistisch gelul.
scootmobielrace, eerste lijsttrekker over de streep wint het debat...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef kwiwi het volgende:
Dat is dan wel weer goed, dat ze niet na elke zin een applaus krijgen, verschrikkelijk zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef NLGooner het volgende:
Waarom kreeg Samsom geen applaus? Hartstikke goed betoog
Ik niet. Ik vind hem naar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind Wilders wel altijd vermakelijk moet ik zeggen.
Nee. Buma blijft netjes. Ik vind Wilders eerlijk gezegd echt debatteren in tokkie-stijl. Qua inhoud is het niets.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Buma wordt ff helemaal afgemaakt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef Tauchmeister het volgende:
http://www.europaendefeiten.nl
Ze rijden straks op scootmobiels weg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:57 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
wat gebeurt er nou met die scootmobiel
Beter?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:55 schreef tralalala het volgende:
Die foto uit de OP is best wel gay trouwens.
Een tokkie hoeft niet per sé ongelijk te hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind hem naar.
[..]
Nee. Buma blijft netjes. Ik vind Wilders eerlijk gezegd echt debatteren in tokkie-stijl. Qua inhoud is het niets.
ja want in Noorwegen en Zwitserland gaat het lekker met de exportquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef Nober het volgende:
[..]
We moeten gewoon uit de Euro, net als Noorwegen, Zwitserland, Zweden, en nog veel meer landen in Europa geen Euro hebben.
Naar Ürkiye.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze rijden straks op scootmobiels weg.
Ddingen bouwen? Het is hier geen kindervakantieweek,quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was wel komen helpen met hout hakken enzo. Grasmaaien, dingen bouwen.
Wilders.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:57 schreef tralalala het volgende:
Wie krijgt de humor-prijs van vanavond?
Goede vraag
Humor studeer je niet inquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:57 schreef SeanFerdi het volgende:
humorprijs van vanavond heeft Wilders wat mij betreft verdiend.
Noorwegen heeft een olieoverschot, dus zal er nooit last van hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja want in Noorwegen en Zwitserland gaat het lekker met de export
Tijs.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:57 schreef tralalala het volgende:
Wie krijgt de humor-prijs van vanavond?
Goede vraag
Hallo, het is Brabant. Dat is allemaal kinderwerk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:57 schreef betyar het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was wel komen helpen met hout hakken enzo. Grasmaaien, dingen bouwen.
Ddingen bouwen? Het is hier geen kindervakantieweek,
Wilders hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:58 schreef Evertjan het volgende:
Roemer is wel het grappigst aldus het 2e scherm
Bij mij is dat Wilders hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:58 schreef Evertjan het volgende:
Roemer is wel het grappigst aldus het 2e scherm
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hallo, het is Brabant. Dat is allemaal kinderwerk.
Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:58 schreef Evertjan het volgende:
Wilders is wel het grappigst aldus het 2e scherm
Als je niets zegt, heb je nooit ongelijk. Maar je maakt ook geen punt. Wilders gaat het directe debat nooit aan. Dat bedoelt hij waarschijnlijk met 'tokkie stijl'. Gewoon wat riedels roepen, een beetje je tegenstander kleineren en schofferen, en het betere argument totaal niet op waarde schatten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een tokkie hoeft niet per sé ongelijk te hebben
Iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:58 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Noorwegen heeft een olieoverschot, dus zal er nooit last van hebben.
Ze hebben toch allemaal hetzelfde aanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:59 schreef Rummikub het volgende:
Best gekleed heb ik niet eens op gelet, wtf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |