Poll: Wie wint het debat?quote:Op donderdag 30 augustus gaan de zes grootste politieke kopstukken voor het eerst gezamenlijk de confrontatie met elkaar aan in deze campagne. Tijdens de uitzending van Knevel & Van den Brink gaan de lijsttrekkers met elkaar in debat over de belangrijkste thema’s van deze verkiezingen.
Mark Rutte (VVD), Emile Roemer (SP), Geert Wilders (PVV), Diederik Samsom (PvdA), Sybrand Buma (CDA) en Alexander Pechtold (D66) betreden de politieke arena. In plenaire en een-op-een-debatten gaan de lijsttrekkers onder leiding van Tijs van den Brink en Andries Knevel de discussie aan; Wat gaat Europa ons kosten? Wie zorgt ervoor dat we onze baan houden? Welke lijsttrekker redt de huizenmarkt? En: hoeveel is onze gezondheid hen waard?
Via het tweede scherm kan de kijker tijdens de uitzending live zijn mening geven, meepraten over de thema’s en de optredens van de lijsttrekkers beoordelen.
Of Agnes Kant...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef tralalala het volgende:
Ik mis Cohen voor het leedvermaak.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef SeanFerdi het volgende:
Knevel moet in z'n scootmobiel gaan zitten en terug naar z'n bejaardentehuis rijden.
Roemer lijkt zich in dat opzicht als zijn opvolger te ontpoppen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef tralalala het volgende:
Ik mis Cohen voor het leedvermaak.
Te veel punten waarmee ik het oneens ben. Wel erg te spreken over Samsom trouwens, doet het zeer goed!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Belabor het volgende:
[..]
Stem waarschijnlijk ook D66, maar PvdA krijgt ook mijn goedkeuring, mede door het optreden van Samsom. Wat vind jij?
De werkende rechtsmensch slaapt inmiddels.quote:
Ik zie ook liever paars onder de PvdA dan onder de VVDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Te veel punten waarmee ik het oneens ben. Wel erg te spreken over Samsom trouwens, doet het zeer goed!
Noorwegenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:46 schreef megamandy het volgende:
ScandinaviëDaar kan ik ook nog altijd heen gaan
4 partijen zoals bij RTL4 vond ik veel fijner.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:46 schreef Syntix het volgende:
Het is te druk qua lijsttrekkers bij dit debat. Teveel chaos en weinig gezag van de presentatoren...
Aan te radenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:46 schreef megamandy het volgende:
Nee, dat is Enschedequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nieuw Pekela ligt toch in Duitsland?
Ik ook.. En toen zag ik hem in het echtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
On a lighter note; ik had Samsom altijd erg lang ingeschat.
Je mag met me mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:46 schreef megamandy het volgende:
U toont hiermee aan dat wij knettergek zijn geworden!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:46 schreef MrBaas het volgende:
Geert, de PVV bezuinigt ook op de zorg
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:46 schreef Paxcon het volgende:
Geert is ook niet serieus te nemen. Alles wat scoort (gratis dit, gratis dat, niet langer werken) belooft hij
Precies. Ik denk dat we ons gelukkig mogen prijzen dat dit debat relatief vroeg plaatsvindt. Een en al chaos en totaal geen overwicht van Knevel of van den Brink.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:46 schreef Syntix het volgende:
Het is te druk qua lijsttrekkers bij dit debat. Teveel chaos en weinig gezag van de presentatoren...
Zeg. Ben jij soms verliefd op Samsom?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook.. En toen zag ik hem in het echt
Jij bent met al je trolls al niet meer serieus te nemen. Dit zal dus ook wel een trollpoging zijn..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Pechtold: Ein Volk Ein Reich Ein Europa
OPEN JE OGEN MENSEN
Ze vullen mooi de schatkist.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
Warpom ROKEN al die inleiders van die filmpjes?
Als ze daarmee zouden stoppen houden ze weer duizenden guldens paar jaar over en worden ze stukken gezonder.
Nee ik bedoel niet Pekela, maar van dat banen verliezen aan Polen en Tjechenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
denk het ook in een links-bolwerk van de PvdA daar
Andere vrachtwagenchauffeurs vermoorden?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef SeanFerdi het volgende:
"Wie zorgt ervoor dat ik mijn baan behoud?"
Neem zelf eens het initiatief, luie zak. Doe extra je best, en zorg dat je werkgever niet zonder je kan.
Nopequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Zeg. Ben jij soms verliefd op Samsom?
En zelfs een paar euro's.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
Warom ROKEN al die inleiders van die filmpjes?
Als ze daarmee zouden stoppen houden ze weer duizenden guldens paar jaar over en worden ze stukken gezonder.
quote:
Heb ik gedurende dit debat al meerdere malen aangegeven. Hij zegt alleen maar wat mensen willen horen, en waar hij stemmen mee kan winnen. In plaats van zijn programma uitdragen. Alleen maar bezig met stemmen winnen. In het land ging het over Rutte die liegt, dus wat doet samsom, hij houdt zich totaal niet met het onderwerp bezig, of wat er gezegd wordt, elk ding wat Rutte zegt wordt zo verdraaid dat hij kan zeggen dat Rutte liegt. Zo ging hij het debat al in, dat komt niet uit de lucht vallen. Misselijk vind ik dat, dan wil je alleen stemmen winnen, ten koste van je eigen inhoud. Afgelopen debat riep hij alleen maar inhoudsloze one-liners, over het PvdAprogramma werd ik niets wijzer. Dat vind ik een uiterst slechte zaak.quote:
Wat vind je van Wilders?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Buma eng, die kop, die uitstraling... gewoon eng.
Het is heel lichtjes gechargeerdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent met al je trolls al niet meer serieus te nemen. Dit zal dus ook wel een trollpoging zijn..
door Polen bij de grens aanhouden en terug te sturen????quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef SeanFerdi het volgende:
Neem zelf eens het initiatief, luie zak. Doe extra je best, en zorg dat je werkgever niet zonder je kan.
Het zal puur seksueel zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Lijkt er wel op hé.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Met al die accijnzen wordt jouw AOW-uitkering betaald.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
Warom ROKEN al die inleiders van die filmpjes?
Dat is natuurlijk onzin. Dat is meestal een pure geldkwestie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef SeanFerdi het volgende:
Jack de Vries.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Buma was een maandje of wat geleden zo sterk ... wat is er met heb gebeurd?
Nee inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef Oidipous het volgende:
Buma is niet opgewassen tegen Wilders.
Inderdaad. Buma is veel te licht voor dit soort debatten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef timmmmm het volgende:
Buma wordt weggepraat nu, vrees ik voor hem
Zijn vrouw heeft een onbevlekte ontvangenis gehad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft een onbevlekte ontvangenis gehad.
Net zo dom als een Nederlandse-Hindoestaan die PVV stemt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef Lindstrøm. het volgende:
WildersEcht hoe dom moet je zijn om deze praat te geloven
Buma ooit sterk geweest? Al was zijn nieuwjaarsconference wel heel sterk, wat een humor heeft die man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:50 schreef thettes het volgende:
Ik had nu Pechtold er tegenover willen zien.
RTquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:50 schreef SeanFerdi het volgende:
11% die uit de Euro willen stappen. 11% hoeft niet meer mee te doen in de maatschappij...
Misschien moet je het eens mailen naar alle lijsttrekkersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waarom pakt niemand Wilders aan op het punt dat hij ooit voor de Euro heeft gestemd.
De jouwe ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Met al die accijnzen wordt jouw AOW-uitkering betaald.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef Evertjan het volgende:
GDA HOE VERZINT HIJ HET HIJ IS EGT GRAPPIG IK GA OP HEM STEMMEN EN INGRID OOK
GR GR HENK EN DE KIDS
CDA en VVD zorgde voor de Euro, SP was al in de jaren 90 tegen... links dus!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef Lindstrøm. het volgende:
WildersEcht hoe dom moet je zijn om deze praat te geloven
Augurk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef tralalala het volgende:
Urk urk urk, soep eet je met een..??
Zien we ongeveer hoeveel PVV'ers op het 2e scherm zittenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef Evertjan het volgende:
We moeten uit de Euro stappen
11% eens
89% oneens
Op Urk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef FTWO het volgende:
Je bent volgens de Urkers nooit IN Urk...
Ook PVV scoort daar hoog, net als in Volendam.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef alors het volgende:
Urk stemt toch SGP Wilders, doe geen moeite.
Volgens mij was de vorige keer de PVV de 2e partij daar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef alors het volgende:
Urk stemt toch SGP Wilders, doe geen moeite.
Idd, klassieke foutquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef FTWO het volgende:
Zou wel een augurkje lusten. Bittergarnituur erbij, heerlijk. Krijg spontaan trek.quote:
Kurk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef tralalala het volgende:
Urk urk urk, soep eet je met een..??
Inderdaad, er OP.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef FTWO het volgende:
Wintels is ook echt een eikel, gehoord van familie die hem persoonlijk kent.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Buma wordt helemaal afgemaakt, dat zou Wintels niet zijn overkomen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou wel een augurkje lusten. Bittergarnituur erbij, heerlijk. Krijg spontaan trek.
Dit. Ongelofelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:52 schreef Paxcon het volgende:
Geert is gewoon lachwekkend
wat een idioot
Dit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind Wilders wel altijd vermakelijk moet ik zeggen.
Dat zie ik toch anders. Wilders houdt alleen maar riedels, en brengt inhoudelijk helemaal niets. Neemt als voorbeeld die andere landen, waar hij de feiten niet over brengt, en die een andere geschiedenis en betrokkenheid hebben als het gaat om Europa.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Buma wordt helemaal afgemaakt, dat zou Wintels niet zijn overkomen.
Noord-Holland vond het niks, die gaven het aan Overijssel. Die vonden het ook niets en dumpten het bij Flevoland.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:52 schreef Evertjan het volgende:
we hadden Urk bij het inpolderen ook moeten afstoten en in het IJsselmeer laten zinken
Ja please Buma zeg het hem nou!!!!!!!!!!!!!!!!! TOE DAN IEMAND ALSJEBLIEFT!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:52 schreef henkde_j het volgende:
Man, Noorwegen heeft een compleet andere economie.
Jammer dat we geen buren zijn.quote:
Niet voor mensen die zo door Wilders heen prikken. Als je die man sowieso niet serieus neemt dan zie je hem ook nooit als winnaar van een debat. Populistisch gelul.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:52 schreef Specularium het volgende:
Gerard is Buma een beetje aan het slopen.
Dat is helaas een beperking tegenwoordig. Dat is waar Nederland geen waarde aan hecht...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:53 schreef marcodej het volgende:
Buma is veel te netjes voor de onfatsoenlijke Geert.
En Zwitserland is ongehoord duur. Dat kun je je als handelsland niet permitteren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:52 schreef henkde_j het volgende:
Man, Noorwegen heeft een compleet andere economie.
Nou de keuze tussen Buma en Wilders is ook voor een niet-christen snel gemaakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:53 schreef kwiwi het volgende:
BumaHebben alle christenen de computer aangeslingerd?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:54 schreef Paul het volgende:
Alleen Rutte snapte dat laatste woord onderdeel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |