Dolf, er meld zich een klant aan. Twee posts boven de jouwequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ook... mijn broek blijft aan...
uhhh nee, das niet waar dolfie, want je pist niet in je broek!
ik ga niet met mijn poten wijd
5 euro als je mijn afwas doet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb mn grenzen.
wel brengen en ophalen....quote:
geen ideequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kan ik het van de belasting aftrekken?
ja hoor!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oeeee mn huis opruimen en de tuin onkruid vrij maken?offeee een bepaald iemand slaan :p of er de heule vervelende klant tegenuit hangen.
Dan moet ik zeker ook een afwasborstel etc. meenemen?quote:
Ik zal er even een nachtje over slapen.quote:
mogguh, zal ik voor de jongens nog die aanbieding druiven meenemen bij de appie vandaan?quote:
Ik zit in de bus.quote:
Als je maar goed kijkt of er geen slecht exemplaar tussen zit, voor je het weet kun je heel het bakje weggooien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
mogguh, zal ik voor de jongens nog die aanbieding druiven meenemen bij de appie vandaan?
Nu typ ik wel vanaf mijn werk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Positief gezien: Je bent onderweg.
Ik ook niet maar het is pokke weer en als ik dan toch binnen moet zitten dan maar op mijn werk.quote:
Oei koffie, laat ik dat ook maar eens gaan halen. Ik heb alweer genoeg niets gedaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef DJMO het volgende:
mag ik even klagen?![]()
Geert staat eerst zowat een boterham uit m'n handen te trekken, nou ja goed, alsjblieft dan als jij graag een boterham zonder beleg wil, mij prima. Hij verdwijnt vervolgens dolblij naar de kamer .. om z'n boterham aan het laminaat te voerenJan is ook een verhaal apart, die eet wel, maar alleen wat hij lekker vindt
die vreet alleen z'n gebakken ei van z'n brood af ...
enfinmaakt een hoop goed (als ik tenminste de kans krijg om het uberhaupt in te schenken *zucht*
nou ja probleem .. ik baal gewoon dat ik twee van zulke selectieve eters heb. en geert smeerde dus z'n boterham uit over de vloer .. met de boterkantquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Dan eet 'ie toch geen brood. En laat Geert dan z'n eigen broodje maar weggooien/alsnog opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |