Dolf, er meld zich een klant aan. Twee posts boven de jouwequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ook... mijn broek blijft aan...
uhhh nee, das niet waar dolfie, want je pist niet in je broek!
ik ga niet met mijn poten wijd
5 euro als je mijn afwas doet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb mn grenzen.
wel brengen en ophalen....quote:
geen ideequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kan ik het van de belasting aftrekken?
ja hoor!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oeeee mn huis opruimen en de tuin onkruid vrij maken?offeee een bepaald iemand slaan :p of er de heule vervelende klant tegenuit hangen.
Dan moet ik zeker ook een afwasborstel etc. meenemen?quote:
Ik zal er even een nachtje over slapen.quote:
mogguh, zal ik voor de jongens nog die aanbieding druiven meenemen bij de appie vandaan?quote:
Ik zit in de bus.quote:
Als je maar goed kijkt of er geen slecht exemplaar tussen zit, voor je het weet kun je heel het bakje weggooien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
mogguh, zal ik voor de jongens nog die aanbieding druiven meenemen bij de appie vandaan?
Nu typ ik wel vanaf mijn werk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Positief gezien: Je bent onderweg.
Ik ook niet maar het is pokke weer en als ik dan toch binnen moet zitten dan maar op mijn werk.quote:
Oei koffie, laat ik dat ook maar eens gaan halen. Ik heb alweer genoeg niets gedaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef DJMO het volgende:
mag ik even klagen?![]()
Geert staat eerst zowat een boterham uit m'n handen te trekken, nou ja goed, alsjblieft dan als jij graag een boterham zonder beleg wil, mij prima. Hij verdwijnt vervolgens dolblij naar de kamer .. om z'n boterham aan het laminaat te voerenJan is ook een verhaal apart, die eet wel, maar alleen wat hij lekker vindt
die vreet alleen z'n gebakken ei van z'n brood af ...
enfinmaakt een hoop goed (als ik tenminste de kans krijg om het uberhaupt in te schenken *zucht*
nou ja probleem .. ik baal gewoon dat ik twee van zulke selectieve eters heb. en geert smeerde dus z'n boterham uit over de vloer .. met de boterkantquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Dan eet 'ie toch geen brood. En laat Geert dan z'n eigen broodje maar weggooien/alsnog opeten.
Hij kan net lopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:43 schreef Ehhe het volgende:
Jahoor. Maar ik lees zo vaak negativiteit over je kinderen. Laat Geert het gewoon zelf opruimen, leert 'ie er mss ook nog wat van. Geef 'm een doekje en veger en blik ofzo.
ik post vaak zat ook positief over m'n kinderen, alleen dat wordt of niet gelezen, en anders niet onthouden ... het is mens eigen dat ze alleen negatieve dingen onthouden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:43 schreef Ehhe het volgende:
Jahoor. Maar ik lees zo vaak negativiteit over je kinderen. Laat Geert het gewoon zelf opruimen, leert 'ie er mss ook nog wat van. Geef 'm een doekje en veger en blik ofzo.
Dus hij moet ook z'n eigen bordje maar afwassen en z'n eigen luier verschonen. Hij is tenslotte degene die dit vies heeft gemaakt.quote:
ik heb één gelukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus hij moet ook z'n eigen bordje maar afwassen en z'n eigen luier verschonen. Hij is tenslotte degene die dit vies heeft gemaakt.
Wanneer komt hij langs?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb één gelukAls ik aan het schoonmaken ben, trekt Jan bijna alles uit m'n handen om het óók te doen .. die is gek op schoonmaken
whehequote:
Ja, dat is toch logisch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus hij moet ook z'n eigen bordje maar afwassen en z'n eigen luier verschonen. Hij is tenslotte degene die dit vies heeft gemaakt.
no wayquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Volgend jaar, als hij zelfstandig kan reizen.
@ DJMO kan je hem tegen die tijd leren ramen lappen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Volgend jaar, als hij zelfstandig kan reizen.
dat 'kan' hij alquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
@ DJMO kan je hem tegen die tijd leren ramen lappen?
jij vind het logisch dat een dreumes van nog geen anderhalf z'n eigen luier verschoont?quote:
captain obviousquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:54 schreef vannelle het volgende:
* vannelle vraagt zich af of hij slachtoffer is van z'n eigen sarcastische grapjes
Mjah hij kan als het goed is al veel langer dingen vastpakken en er mee gooienquote:
Volgens mij doelde ze met "logisch" op het zelf schoonmaken (boterham op de grond voorbeeld) geef hem een doekje en laat hem "poetsen". Waarschijnlijk kan je daarna nog dweilen, maar op die manier leert ie het wel weer schoon te makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij vind het logisch dat een dreumes van nog geen anderhalf z'n eigen luier verschoont?
nee, ik heb hier van alles, maar die niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef belle1608 het volgende:
@DJMO, ik weet niet of je de Hoogvliet supermarkt in de buurt hebt, daar zijn de druiven ook in de aanbieding, 1 euro voor 500 gram
dat laatste is me dus gebeurd met Janquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah hij kan als het goed is al veel langer dingen vastpakken en er mee gooienDus iets weggooien (samen, meelopen, prijzen als het lukt!) moet ook kunnen! Alleen wel even opletten dat ie niet gaat oefenen met je sleutels/portemonnee/ander belangrijk spul.
ik probeer hem nu eerst af te leren dat hij niet met speelgoed of eten mag gooien. Pas als hij dat een beetje doorheeft ga ik beginnen met andere dingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij doelde ze met "logisch" op het zelf schoonmaken (boterham op de grond voorbeeld) geef hem een doekje en laat hem "poetsen". Waarschijnlijk kan je daarna nog dweilen, maar op die manier leert ie het wel weer schoon te maken
Misschien slim om oorzaak/gevolg in deze te koppelen?? Jij mag niet met je eten gooien want dan heb je geen eten én moet je het zelf opruimen? Wie weet heeft ie dan sneller door wáárom ie niet met eten mag gooien? Tipje hoor, mee doen wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:06 schreef DJMO het volgende:
ik probeer hem nu eerst af te leren dat hij niet met speelgoed of eten mag gooien. Pas als hij dat een beetje doorheeft ga ik beginnen met andere dingen.
Okeequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, ik heb hier van alles, maar die niet.
[..]
dat laatste is me dus gebeurd met Jandie flikkerde op een gegeven moment z'n onderbroek in de wc en spoelde hem zo door. Oh en de sleutel van z'n kledingkast in het afvoerputje van de douche
dus ik kijk wel link uit dat ze daar niet meer bij kunnen komen idd
[..]
ik probeer hem nu eerst af te leren dat hij niet met speelgoed of eten mag gooien. Pas als hij dat een beetje doorheeft ga ik beginnen met andere dingen.
Op deze wil ik nog even inhakenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:43 schreef Ehhe het volgende:
dat dus, het zit ook in de mens om eerder te klagen dan om te roepen dat alles zo goed gaat ...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op deze wil ik nog even inhaken
Dat je vaker negativiteit leest is op zich menseigen. Een moeder zal eerder posten dat [naam kindje] een boterham in de dvdspeler heeft gepropt dan dat hij een prachtige toren heeft gebouwd van blokken. Ze zal eerder melden dat hij wéér de hele avond heeft liggen huilen voor hij in slaap is gevallen (net als gisteren en eergisteren) dan dat ze 3 avonden achter elkaar meldt dat "Keesje" zo zoetjes ligt te slapen. Een boterham met past, uitgesmeerd over de lcd tv is ook meer postwaardig dan de 2 lange vingers die hij heeft opgegeten op de psz.
Ja, wat een kut weer is het weer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op deze wil ik nog even inhaken
Dat je vaker negativiteit leest is op zich menseigen. Een moeder zal eerder posten dat [naam kindje] een boterham in de dvdspeler heeft gepropt dan dat hij een prachtige toren heeft gebouwd van blokken. Ze zal eerder melden dat hij wéér de hele avond heeft liggen huilen voor hij in slaap is gevallen (net als gisteren en eergisteren) dan dat ze 3 avonden achter elkaar meldt dat "Keesje" zo zoetjes ligt te slapen. Een boterham met chocopasta, uitgesmeerd over de lcd tv is ook meer postwaardig dan de 2 lange vingers die hij heeft opgegeten op de psz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |