jij bent niet scherp genoeg....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat is het braafste...![]()
Hebben we hier nu gewoon te maken met een ex-internetoplichtster of ben ik nu niet scherp genoeg om smerige dingen te bedenken die je kan doen via marktplaats?
Nou... ik zie meer kut op internet dan op tv.quote:
Hm, gelukkig maar. Ik heb het niet met internetoplicht(st)ers namelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij bent niet scherp genoeg....
Dat is toch het kanaal waar je 4 sterretjes ziet? Nooit interresse in gehad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou... ik zie meer kut op internet dan op tv.
Meiden van Holland hard is,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
tegelijkertijd.
hahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef Inlognaam het volgende:
Zoiets zat ik al te denken, nadat ik net op GeenStijl/PowNed het geweldige berichtje las dat Fajah Laurens moest afleren wild te plassen.
He bah Dolfi...mannen onderplassen tegen betaling
Als je dr maar van genoten hebt
Ik denk teveel na somsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahaha
hoe weet jij dat?
waarom heb ik het vermoeden, dat jij degene bent die onder gepist is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk teveel na soms, maar je moet niet denken dat die clown hier links <-------- dat nu ook denkt en daarom zn tong uitsteekt
* Ireth krijgt een hoestbui...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waarom heb ik het vermoeden, dat jij degene bent die onder gepist is?
Waarschijnlijk omdat het een vaststaand feit is dat ik vroeger het pispaaltje van de klas bent geweest en jij overal vieze oude mannetjes hebt lopen die een achtergrond hebben in het onderwijs.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waarom heb ik het vermoeden, dat jij degene bent die onder gepist is?
Over een kwartier mag je terugkomen en begint er weer een nieuwe dag. Hier dan, elders is ie al begonnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef vannelle het volgende:
Maar goed, vind het wel welletjes voor vandaag, truste allemaal!
dat zou het zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het een vaststaand feit is dat ik vroeger het pispaaltje van de klas bent geweest en jij overal vieze oude mannetjes hebt lopen die een achtergrond hebben in het onderwijs.
Zoiets lijkt me een prachtige mogelijke verklaring.
Truste.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef vannelle het volgende:
Maar goed, vind het wel welletjes voor vandaag, truste allemaal!
Ik ook. Maar ik heb mn grenzen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:55 schreef dolfina-chica het volgende:
maaruhh ik doe een hoop tegen betaling...
Kan ik het van de belasting aftrekken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:55 schreef dolfina-chica het volgende:
oeeee mn huis opruimen en de tuin onkruid vrij maken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:55 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ook... mijn broek blijft aan...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb mn grenzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |