Ik ben jaloers... ik draag mn ondergoed veel langer en moet het dan gewoon wegflikkerenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:56 schreef dolfina-chica het volgende:
ik maak geen grapje!!
ik heb 200euro verdiend met 10 gedragen strings!
ik kreeg 20euro om nieuwe strings te halen, die haal je goedkoop bij zeeman of wibra...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan moest je ze opsturen ofzo?? Of kwamen ze ze bij je thuis ophalen?? *rilling*
alleen als ik ervoor betaald wordquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben jaloers... ik draag mn ondergoed veel langer en moet het dan gewoon wegflikkeren
Ik wil ook betaald worden om ondergoed te dragen.
Godver Dolfi, nu bedenk ik me dat je heel wat mannen teleurstelt die denken dat je een echte geile donder bent en zonder slipje gaat stappen.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik kreeg 20euro om nieuwe strings te halen, die haal je goedkoop bij zeeman of wibra...
dan loop je 10 dgn in nieuwe strings, dan doe je ze in een plasticzak en doe je ze op de post... want in die 20 euro voor nieuwe strings zat ook verzendkosten..
en die 200 steek je in eigen zak...
Best leuk hoor dat soort geintjes om te doen..
10dgn iets allerdaags aan hebben en toch verdienen
zij hebben geld overgemaakt, ik heb hun gegevens ook?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]![]()
Maar vond je het dan niet een eng idee dat ze je naam enz. hadden?
die heb ik ook nog liggen, alleen door een gat in mijn kies vind ik het niet fijn om ze te etenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Inlognaam het volgende:
Kan iemand me even zeggen dat ik moet kappen met die chocopinda's... ik blijf er maar aan dooreten
Prima avondeten Dolfina.. beter dan groen brood.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die heb ik ook nog liggen, alleen door een gat in mijn kies vind ik het niet fijn om ze te eten
van de chocola heb ik geen last, ik heb last van de pinda die dwars in het gat gaat liggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Prima avondeten Dolfina.. beter dan groen brood.
Maar ik snap wat je bedoelt. Zodra je chocola eet worden je tanden op de een of andere manier gevoelig. Ik merk het zelf ook, maar of dat nu gaatjes zijn durf ik eigenlijk niet te zeggen ?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik kreeg 20euro om nieuwe strings te halen, die haal je goedkoop bij zeeman of wibra...
dan loop je 10 dgn in nieuwe strings, dan doe je ze in een plasticzak en doe je ze op de post... want in die 20 euro voor nieuwe strings zat ook verzendkosten..
en die 200 steek je in eigen zak...
Best leuk hoor dat soort geintjes om te doen..
10dgn iets allerdaags aan hebben en toch verdienen
Oh, ik dacht dat je je stringetje op marktplaats ging zettenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef DJMO het volgende:
* DJMO na alle verhalen hier maar een handdoek uit de droger vist en uitgebreid gaat douchen ...
goodnight, sleep well and dream tight
Slaap lekker DJMO.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef DJMO het volgende:
* DJMO na alle verhalen hier maar een handdoek uit de droger vist en uitgebreid gaat douchen ...
goodnight, sleep well and dream tight
is dat verbaasd dat ik dat doe, of verbaasd dat er mensen zijn die het er voor betalen?quote:
ehh.. het heeft hier gehoosd vandaag en de bliksemflitsen waren niet te tellen... tuurlijk ga ik m'n was buiten hangenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je je stringetje op marktplaats ging zetten
Met dit weer een droger gebruiken![]()
En slaap lekker !
Tsja, ik kan wel zeggen dat je naar de tandarts moet, maar dat zit ook niet meer in de basisverzekering tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die heb ik ook nog liggen, alleen door een gat in mijn kies vind ik het niet fijn om ze te eten
Dat is het braafste...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
is dat verbaasd dat ik dat doe, of verbaasd dat er mensen zijn die het er voor betalen?
voor 100 deed ik het ook hoor
wat ik zeg... dit is nog het braafst wat ik gedaan heb via mp (ik heb nog nooit iets gekocht via mp)
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
is dat verbaasd dat ik dat doe, of verbaasd dat er mensen zijn die het er voor betalen?
voor 100 deed ik het ook hoor
wat ik zeg... dit is nog het braafst wat ik gedaan heb via mp (ik heb nog nooit iets gekocht via mp)
Of Goeden Tijden, Dolfi mijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
Zie ineens een concept voor een nieuwe nederlandse soapserie: Goede Tijden, Dolfi Tijden.
Alsof er niet genoeg kut tv is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
Zie ineens een concept voor een nieuwe nederlandse soapserie: Goede Tijden, Dolfi Tijden.
nope geen verzekering en zolang ik dus geen pijn heb, word ik niet naar ziekenhuis gestuurd..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Tsja, ik kan wel zeggen dat je naar de tandarts moet, maar dat zit ook niet meer in de basisverzekering tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |