Ach so, gezellig gehad?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Yess, als kick-in'er
OT, moe en niet echt zin meer om strakjes weer aan de activiteiten deel te gaan nemen
Yess!:)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:42 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ach so, gezellig gehad?
OT: nogal moe. Afgelopen nacht zo'n 5 uur geslapen, vandaag 8 uur gewerkt en daarna nog voetbal gekeken en wat gedronken met vrienden. Nu maar eens lekker slapen
Ik probeer al 3 nachten te slapen en het gaat voor geen meterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net heerlijk wakker geworden na een goeie nacht. Vriendje is gaan werken dus ik draai me zo nog maar eens om denk ik. Vanavond chillen met vrienden, life's good.
Pas goed op jezelfquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik probeer al 3 nachten te slapen en het gaat voor geen meter
Ga ook maar gewoon er weer uit
Vooroordelen over?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef Snowbells het volgende:
Kan mij zo ergeren aan die vooroordelen.
Verschrikkelijk chagrijnig.
Ruilen? Ik heb t soms wel ff gehad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik mis het relatiegebeuren een beetjeAl m'n vrienden hebben een vriend of vriendin en ik ben vrijgezel en wordt constant op de feiten gedrukt hoe leuk je het samen kan hebben.
Ik ben niet zo van de jongens, sorry.quote:
Join the club. Ik nu sinds een half uur ook vrijgezel na een dik jaar een relatie. Je kan het ook minder leuk hebben samen op den duur, misschien is dat een troost.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik mis het relatiegebeuren een beetjeAl m'n vrienden hebben een vriend of vriendin en ik ben vrijgezel en wordt constant op de feiten gedrukt hoe leuk je het samen kan hebben.
Geloof me, ik weet er alles van. Misschien wel te veel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Join the club. Ik nu sinds een half uur ook vrijgezel na een dik jaar een relatie. Je kan het ook minder leuk hebben samen op den duur, misschien is dat een troost.
Niet echt nodig, ik zit er nooit zo mee eigenlijk. Steun is altijd prettig maar ik denk dat andere mensen meer sterkte kunnen gebruiken snap jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geloof me, ik weet er alles van. Misschien wel te veel.
Sterkte in ieder geval de komende tijd.
Ja, wel veel ruzie gehad de afgelopen tijd. Spanningen, ook een hond die zo wat elke dag de keuken sloopt (ben al met m bezig, maar heb straks veel minder tijd).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de jongens, sorry.
Verder wel alles goed? Ik hoor regelmatig minderleuke dingen van jouw kant komen...
Edit: zo, lekker verder aan het derde deel van de Hunger games. Bazentrilogie
Waarom doe je hem niet weg?quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, wel veel ruzie gehad de afgelopen tijd. Spanningen, ook een hond die zo wat elke dag de keuken sloopt (ben al met m bezig, maar heb straks veel minder tijd).
En ook weer andere rotgevoelens ... Zucht.
OT: Rotgevoel dus. Mijn hoofd is een pudding.
Lekker makkelijk, je hond weg doen als de opvoeding niet helemaal vlot. Al ben ik er soms wel toe in staat als ik die rotzooi aantref ...quote:
Hmm sterktequote:Op zaterdag 1 september 2012 01:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, wel veel ruzie gehad de afgelopen tijd. Spanningen, ook een hond die zo wat elke dag de keuken sloopt (ben al met m bezig, maar heb straks veel minder tijd).
En ook weer andere rotgevoelens ... Zucht.
OT: Rotgevoel dus. Mijn hoofd is een pudding.
OMG. Coldplay.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hmm sterkteDM en PM staan open zoals je weet.
OT: lichtelijk opgewonden, want ik ga misschien volgende week naar Coldplay in Den Haag.
Hoe kan hij 't laten afweten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mattie laat afweten, maar jij wil zo te zien wel mee
Omdat school. Hij wil geen uurtje skippen om daarheen te kunnen. Beetje jammer...quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kan hij 't laten afweten?Hij is gek.
Het is op het Malieveld, toch? Hoe laat begint dat dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omdat school. Hij wil geen uurtje skippen om daarheen te kunnen. Beetje jammer...
Ja, geen idee uit m'n hoofd hoelaat het begint. Raadpleeg anders even het Coldplay topic. Kaarten zijn uitverkocht iig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is op het Malieveld, toch? Hoe laat begint dat dan?
Nee, was gewoon uit interesse vanwege die vriend. Ik was niet van plan te gaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, geen idee uit m'n hoofd hoelaat het begint. Raadpleeg anders even het Coldplay topic. Kaarten zijn uitverkocht iig.
Sterkte en veel plezierquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:09 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Ging heel de dag wel goed, maar nu gaat het niet zo best en da's nog zacht uitgedrukt.. Ach, morgen maar eens een feestje bouwen bij Dance At The Park.
Dankje! Hoop dat het nog gaat lukken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sterkte en veel plezier(klinkt stom in een zin).
Ik ga zo denk ik maar eens slapen, morgen wil ik optijd opstaan om naar zundert te rijden. Zinin.
Owja, slapenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Dankje! Hoop dat het nog gaat lukken.
Ja, ga eens slapen jij!
Sorry zal het niet meer doen, sterkte ermee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:25 schreef Unsub het volgende:
Klinker op vingertopje => vingertopje blauwzwart, nagel in puin, pijn..
Kan beter dus
Veel plezier, ik ga ook. Zin inquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:09 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Ging heel de dag wel goed, maar nu gaat het niet zo best en da's nog zacht uitgedrukt.. Ach, morgen maar eens een feestje bouwen bij Dance At The Park.
Kies mij kies mij kies mijquote:Op zondag 2 september 2012 01:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik voel me echt verkankerd en heb zin om bepaalde mensen dood te maken
Gore hoerenzooi
quote:Op zondag 2 september 2012 03:36 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Kies mij kies mij kies mij
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry zal het niet meer doen, sterkte ermee.
OT: Redelijk.
Hieraan kan ik dus merken dat ik nooit echt in dat wereldje heb gezeten. Dat aantrekken en afstoten, ik snap er ook werkelijk niks van. Vroeger vond je gewoon iemand leuk en hoopte je dat hij je ook leuk vond en liet je stiekem een beetje merken, zonder het te durven zeggen, dat je het wel zag zitten. Maar iemand ineens straal negeren, ik heb nog nooit van die methode gehoord. Vaak betekent negeren bij mij ook: "Geen interesse".quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik heb wat advies nodig, laatst tijdens uitgaan veel aandacht gekregen van super toffe meid, alleen was te schijterig om met haar te dansen, i know, ik kan niet echt versieren op van die plekken waar iedereen het kan zien. Anyway, daarna 4 berichtjes gestuurd via facebook chat, ieder met een flinke tijd ertussen, en er stond dat ze het wel had gelezen, maar toch negeerde ze me (of ze reageerde iig niet). Nou ben ik bang dat ik haar in eerste instantie de indruk heb gegeven dat ik niets van haar wou (een vriend zei nog dat ik met er moest gaan dansen, dus ze wou wel echt wat aandacht van me/vond me wel leuk), maar aan de andere kant ben ik bang dat ik juist te needy ben overgekomen door steeds wat te zeggen op haar via facebook terwijl ze niet antwoordde.
Nou weet ik niet wat de juiste volgende stap is, gewoon laten rusten en hopen dat ze uiteindelijk terugpraat? Ik kan het gewoon niet bevatten dat iemand je het ene moment leuk/interessant vind en de volgende dag gewoon negeert. En zij is ook niet echt een negeer persoon, juist altijd erg spontaan, vriendelijk, glimlach etc.
Nou voel ik me al 2 dagen zo klote dat ik het misschien bij haar heb verpest, wat is goed om nu te doen en wat moet ik juist niet doen? Wellicht wat afstandelijker omdat ik te needy overkwam door steeds te praten over fb, maar wellicht moet ik juist wat geinteresseerder in haar lijken omdat ze nu misschien het idee heeft dat ik haar niets vind omdat ik niet op haar subtiele hints in ging tijdens het uitgaan.
(en ze was niet dronken/erg aangeschoten ofzo, dus het was niet een dronken actie van haar ofzo)
Leuk! Jij ook veel plezier. Ziet er goed en zonnig uit buiten dus wordt vast een leuk feestjequote:Op zondag 2 september 2012 00:38 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ga ook. Zin in![]()
OT: goed, lol gehad met vrienden in de bios bij expendables 2. Wat een film is dat
quote:Op zondag 2 september 2012 09:14 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Leuk! Jij ook veel plezier. Ziet er goed en zonnig uit buiten dus wordt vast een leuk feestje
OT: geen idee hoe ik me moet voelen eigenlijk.. voel me een beetje leeg vandaag. weet wel dat ik barst van de koppijnniet fijn.
Joah! Zoiets mag je gewoon niet missen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
In dubio, in m'n eentje naar het concert gaan of niet...
Heb ik ook wel eens gedaan hoor. Niemand wilde mee, ik wilde wel, dan maar in mijn eentje. Je ontmoet daar toch mensen die met dezelfde reden daar komen. Gewoon gaan.quote:Op zondag 2 september 2012 11:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zou sowieso gaan. Is er echt niemand die je kent die Coldplay ook maar n beetje leuk vindt?quote:Op zondag 2 september 2012 11:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik wil wel mee misschien!quote:Op zondag 2 september 2012 11:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 11:33 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Joah! Zoiets mag je gewoon niet missen.
quote:Op zondag 2 september 2012 11:38 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan hoor. Niemand wilde mee, ik wilde wel, dan maar in mijn eentje. Je ontmoet daar toch mensen die met dezelfde reden daar komen. Gewoon gaan.
OT: Wel ok.
Hmm, misschien sowieso toch maar gaan danquote:Op zondag 2 september 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou sowieso gaan. Is er echt niemand die je kent die Coldplay ook maar n beetje leuk vindt?
Jep, het gaat over Coldplay! Ultieme bazenbandquote:Op zondag 2 september 2012 12:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik wil wel mee misschien!
Het gaat over Coldplay toch?
Hmmm....heel herkenbaar dit. Zit in hetzelfde schuitjequote:Op zondag 2 september 2012 15:55 schreef Muisraket het volgende:
Vakantie was echt geweldig, ook op sociaal en emotioneel vlak.![]()
Kom ik 's avonds thuis, is alles nog prima. Vandaag echter, de tering hè... Weer helemaal in mijn oude patroon wat sociale omgang betreft en ik weet niet waardoor het komt, anders had ik het wel proberen aan te pakken natuurlijk. Soms word ik zo moe van mezelf.
Ik weet het niet, vind ze wel erg tof en was ook aan het denken om te gaanquote:Op zondag 2 september 2012 15:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm, misschien sowieso toch maar gaan dan
En jawel, ik ken wel wat mensen, maar die hebben geen tijd of geld.
[..]
Jep, het gaat over Coldplay! Ultieme bazenband
Dus je gaat mee?
Dit..quote:
Second opinion heb je sowieso recht op. Sterkte!quote:Op zondag 2 september 2012 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Klote, baal van mijn lichaam. Van de week toch maar eens de verzekering bellen of ik niet naar een ander ziekenhuis mag, waar ze me hopelijk wel antwoord kunnen geven op de vragen en een diagnose kunnen stellen
Thxquote:Op zondag 2 september 2012 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Second opinion heb je sowieso recht op. Sterkte!
OT: beetje brak, door een hele dag rustig aan doen. Wel zin in dingen die er de komende tijd aan zitten te komen, zin om aan mezelf te werken en er beter uit te komen
Ook dat kan. Stoppen in je huidige ziekenhuis, verwijzing regelen en (evt via bemiddeling van je verzekeraar) naar een ander ziekenhuis gaan.quote:Op zondag 2 september 2012 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
Maar ik wil geen 2nd opinion. Wil mijn hele traject ergens anders. Totaal geen vertrouwen meer in deze artsen
Jij ook sterkte, aan jezelf werken is moeilijk maar kan zo goed zijn voor je
quote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
Vakantie om, morgen weer naar school. Stiekem best een beetje zenuwachtig voor al die nieuwe mensen en allesMaar dat komt vast goed. Als ik het goede lokaal kan vinden
Hier ook + de wekker gaat om 6.15quote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
Vakantie om, morgen weer naar school. Stiekem best een beetje zenuwachtig voor al die nieuwe mensen en allesMaar dat komt vast goed. Als ik het goede lokaal kan vinden
Goed plan jaquote:Op maandag 3 september 2012 09:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
lekker een peukie aan het roken in de tuin bij de jellinek
Moet ik ook nodig mee stoppen.
Alleen jammer dat ik niet met een andere reisgenoot gaquote:Op maandag 3 september 2012 08:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
vandaag op vakantie een paar dagen![]()
heb er zin in
One substance at a time.quote:
Je mannelijke collega's hebben iig een leuke dag.quote:Op maandag 3 september 2012 11:55 schreef Luxuria het volgende:
Voor lul.
Ik heb mijn nieuwe pumps aan op het werk en nu blijkt dat je zo'n scheet/neukachtige geluiden hoort als ik loop
Ik durf nog niet eens naar de wc te gaan
quote:Op maandag 3 september 2012 12:13 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je mannelijke collega's hebben iig een leuke dag.
Awwquote:
Ik ga wel met je meequote:Op maandag 3 september 2012 10:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet met een andere reisgenoot ga
Inlegzooltjesquote:Op maandag 3 september 2012 13:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]![]()
Weet niet iemand toevallig of je hier iets tegen kunt doen?
Kon je lekker vooruitwerken!quote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef Lastpost het volgende:
Hier ook een leuke eerste studiedag, op de planning stond van het eerste uur tot een uur of 4, uiteindelijk 25 minuten uitleg gehad en de rest viel uit.
Kun je lekker vooruitwerken!quote:Op maandag 3 september 2012 15:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Ben weer thuis, geen huiswerk morgen
Ik vraag me altijd af hoe vrouwen zo lang aan de praat kunnen blijven. Na een uur zou ik al wel een keer uitgepraat zijn denk ikquote:Op maandag 3 september 2012 19:31 schreef scrub_nurse het volgende:
god wat heb ik dat gemist, van 11-18u bijgekletst met een vriendin en nog niet uitgepraat...
Missen? Je hebt die vriendin toch?quote:Op maandag 3 september 2012 20:40 schreef scrub_nurse het volgende:
Dat kan ik ook alleen met haar, over alles kunnen we praten zonder te oordelen. Met anderen krijg ik vaker meteen te horen hoe het beter kan of moet,met haar kan ik gewoon mn hart luchten. Bovendien heeft zij ongeveer hetzelfde werk als ik,en in mijn omgeving kan ik het met niemand over mn werk hebben zonder dat ze over hun nek gaanen soms is het zo heerlijk om even de mindere kanten of emotioneel moeilijkere kanten van mijn werk te bespreken. Ik mis zo erg iemand in mijn leven waarmee ik dat kan delen
quote:Op maandag 3 september 2012 13:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]![]()
Weet niet iemand toevallig of je hier iets tegen kunt doen?
quote:Op maandag 3 september 2012 13:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ga wel met je meeHeb nu al weer zin in vakantie, ben nog geen week terug
OT: opzich wel lekker, alleen niet zo vooruit te branden op de verplichtingen die op me wachten.
Zo gaat het altijdquote:Op maandag 3 september 2012 23:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]tis toch wel leuk nu...
OT: Voel me wel lekker
ik weet het maar ik blijf positief en ik weet ook hoe of wat erfout gaat, maar ja wezullen zienquote:Op dinsdag 4 september 2012 01:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zo gaat het altijdVeel plezier!
OT: aangeschoten, Expendables 2 was bawz! gekke bieries
Waarmee?quote:Op dinsdag 4 september 2012 02:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik moet ermee kappen godverdomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEE
WAAROM HEB IK ER MEERDERE GEKEKEN( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op dinsdag 4 september 2012 02:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Waarmee?
Ik moet kappen met dit soort filmpjes te kijken, maar ben altijd zo nieuwsgierigWhoa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEE
WAAROM HEB IK ER MEERDERE GEKEKENWat moet dat een opluchting voor die man geven.
OT: redelijke dip de laatste dagen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 02:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Waarmee?
Ik moet kappen met dit soort filmpjes te kijken, maar ben altijd zo nieuwsgierigmet mijn relatie ikwilnaarhuis maarheb geenidee hoe ofwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEE
WAAROM HEB IK ER MEERDERE GEKEKEN![]()
Troubles in paradise?quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
met mijn relatie ikwilnaarhuis maarheb geenidee hoe ofwat
wtf?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik ga zo weg ik ben er klaar mee, hoe of wat interesseert me niet meer
Wat is er dan aan de hand?quote:
Dat begreep ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Niet uit het leven maar uit mijn relatie
Ruzie gehad en nu heeft ie niet geslapen en heeft ie een fles wodka op en zeikt me de kanker in, terwijl we op vakantie zijn. Ik wacht tot ie nuchter is dan kan ie me naar het station brengenquote:
Zou het alsnog doen als je ECHT naar huis wilt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik wil naar huis maar dan moet ik meer dan een half uur lopen voor de bus met een koffer en eemn tas dus zit even in dubio
dankje ik denk er nog heel even over naquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou het alsnog doen als je ECHT naar huis wilt.
Dat is vreselijk, ik was ook gegaan. Hij zoekt het maar uit. Ik zou niet op m rekenen jou weg te brengen, kan zijn dat hij t gewoon vertikt om je dwars te zitten of je bij hem te houden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ruzie gehad en nu heeft ie niet geslapen en heeft ie een fles wodka op en zeikt me de kanker in, terwijl we op vakantie zijn. Ik wacht tot ie nuchter is dan kan ie me naar het station brengen
Ik weet gewoon niet hoe ik moet gaan ikmoet kei lang lopen maar misschien moet ik dat gewoon doen jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is vreselijk, ik was ook gegaan. Hij zoekt het maar uit. Ik zou niet op m rekenen jou weg te brengen, kan zijn dat hij t gewoon vertikt om je dwars te zitten of je bij hem te houden.
Bedenk je eerst of je ECHT weg wilt, dikke kans dat je relatie over is als je vertrekt nml.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet hoe ik moet gaan ikmoet kei lang lopen maar misschien moet ik dat gewoon doen ja![]()
Dankjewel, ik weet wat ik moet doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bedenk je eerst of je ECHT weg wilt, dikke kans dat je relatie over is als je vertrekt nml.
Als je dat dus echt wilt zit er imo weinig anders op dan te gaan lopen, maar mocht je teveel twijfelen wacht dan even tot je vriend weer bij kennis is, en kijk dan of er met m te praten valt ?
Aan de andere kant weet jij een stuk beter dan ik wat het beste is wat je kunt doen natuurlijk.
Sterkte iig met wat je ook doet!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:20 schreef MrMonkeyman het volgende:
Acteur Michael Clarke Duncan (Green Mile) overleden
Puur gebaseerd op je posts hier, denk ik dat het uiteindelijk beter voor je zal zijn!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
helaas maar het is niet anders
Je hebt gelijk alleen zit ik hier nog met hem opgescheept geen idee wat ik nu moet doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Puur gebaseerd op je posts hier, denk ik dat het uiteindelijk beter voor je zal zijn!
Naar huis toe geen optie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk alleen zit ik hier nog met hem opgescheept geen idee wat ik nu moet doen
nogal lastig moet half uur lopen met een koffer is wel een optie ik moet hier gewoon wegquote:
Kun je je ouders niet bellen ofzo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nogal lastig moet half uur lopen met een koffer is wel een optie ik moet hier gewoon weg
weetalleen niet waarheen maar kan ikvragen natuurlijk
nee ga mijn ouders nou niet bellen en mijn zus ook niet wil ikgewoon niet komt wel goed....quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kun je je ouders niet bellen ofzo?
Of andere familie, een vriend of vriendin?
Sterkte lieverd, wat n kutsituatie.quote:
Kun je geen taxi bellen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
dankje ik ga maar lopen denk ik weet anders ook niet
waarom ga je niet meer?!quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sport ontwijkend gedrag... Voor het eerst dat ik hier last van heb, voor de vakantie ging het zo lekker
edit: ik ga ook nog eens niet naar dat concertverdomme
Mooi om te lezen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Voel me hartstikke blij en goed
balen. ken het verhaal erachter verder niet, maar veel sterktequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
een lift gekregen en nu in de bus dan de metro en dan de trein maar ik kom thuis....
Geen kaartje kunnen bemachtigen en het bespaart me aan de andere kant ook weer wat geld, en dat kan ik op dit moment ook wel gebruiken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:53 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
waarom ga je niet meer?!
OT: voel me weer behoorlijk klote op het moment
dankjequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:33 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
balen. ken het verhaal erachter verder niet, maar veel sterkte
Komt wel goed schatje *schuift roos vice maar je*quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
dankje![]()
ot: bijna in rotterdam wat een kankerdag
tnx fuck ik heb zo'n dorstquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje *schuift roos vice maar je*
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
tnx fuck ik heb zo'n dorst
ot: bijna in utrecht al 3 uur aan het reizen gadverdamme
Weekendje weg? Of iets wat ze dagelijks kan gebruiken? Ik heb mijn moeder een tijd terug nog zo'n spiegelset met allemaal van die makeup borstels cadeau gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:30 schreef Luxuria het volgende:
Ik weet niet wat ik voor de 50e verjaardag van mijn moeder moet kopen
Thnx voor de tips! Die spiegelset lijkt me ook wel leuk, ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:39 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Weekendje weg? Of iets wat ze dagelijks kan gebruiken? Ik heb mijn moeder een tijd terug nog zo'n spiegelset met allemaal van die makeup borstels cadeau gedaan![]()
OT: Ik voel me relaxed, ondanks ik de afgelopen 3 dagen maar 6 uur heb geslapen.
Vanmiddag op het terras gezeten met het zusje van een maat van me en nu wil ze weer afspreken vanavond
Waar moest je eigenlijk vandaan komen? En wanneer komt je vriend terug?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
eindelijk thuis
nu lekker huilen en snel mijn katten terug die zijn al onderweg gelukkig
Zeeland naar den bosch in 4 en half uur, liftend trein bus en metroquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waar moest je eigenlijk vandaan komen? En wanneer komt je vriend terug?
Dacht dat jullie samenwoondenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zeeland naar den bosch in 4 en half uur, liftend trein bus en metro![]()
Die is al terug volgens mij
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
gewoon godsgruwelijk kut hoerenzooi
Superboeken! In een week waren ze uit, heerlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Laatste boek van de Hunger Games vanavond uitlezen. Bazentrilogie
Voel me lekker, na het lezen lekker slapen en morgen weer wat kennis opdoen op school
zwangerquote:Op woensdag 5 september 2012 03:30 schreef Yuki het volgende:
Vadsig.
Ik kom alleen maar aan, terwijl ik naar m'n eigen idee niet meer ben gaan eten (en anders is wát ik meer eet gewoon gezond) en regelmatiger ben gaan bewegen.
M'n buik is ook helemaal opgezet de laatste tijddie was 2 weken geleden juist zo mooi plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |