Ach so, gezellig gehad?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Yess, als kick-in'er
OT, moe en niet echt zin meer om strakjes weer aan de activiteiten deel te gaan nemen
Yess!:)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:42 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ach so, gezellig gehad?
OT: nogal moe. Afgelopen nacht zo'n 5 uur geslapen, vandaag 8 uur gewerkt en daarna nog voetbal gekeken en wat gedronken met vrienden. Nu maar eens lekker slapen
Ik probeer al 3 nachten te slapen en het gaat voor geen meterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net heerlijk wakker geworden na een goeie nacht. Vriendje is gaan werken dus ik draai me zo nog maar eens om denk ik. Vanavond chillen met vrienden, life's good.
Pas goed op jezelfquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik probeer al 3 nachten te slapen en het gaat voor geen meter
Ga ook maar gewoon er weer uit
Vooroordelen over?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef Snowbells het volgende:
Kan mij zo ergeren aan die vooroordelen.
Verschrikkelijk chagrijnig.
Ruilen? Ik heb t soms wel ff gehad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik mis het relatiegebeuren een beetjeAl m'n vrienden hebben een vriend of vriendin en ik ben vrijgezel en wordt constant op de feiten gedrukt hoe leuk je het samen kan hebben.
Ik ben niet zo van de jongens, sorry.quote:
Join the club. Ik nu sinds een half uur ook vrijgezel na een dik jaar een relatie. Je kan het ook minder leuk hebben samen op den duur, misschien is dat een troost.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik mis het relatiegebeuren een beetjeAl m'n vrienden hebben een vriend of vriendin en ik ben vrijgezel en wordt constant op de feiten gedrukt hoe leuk je het samen kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |