En jij leest mijn post niet goed want?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef the_ring het volgende:
[..]
En jij koppelt dit aan de PvdA want?
Niet 100% daardoor, maar er zijn nog zat debiele moties, wetsvoorstellen etc te vinden hoor.quote:
Oké, fijn, maar jij betrok PvdD hierbij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet 100% daardoor, maar er zijn nog zat debiele moties, wetsvoorstellen etc te vinden hoor.
Nee, dat deed brabbelgoeieieie oidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef the_ring het volgende:
[..]
Oké, fijn, maar jij betrok PvdD hierbij.
Oh nou dan, zal ik je verder met rust laten. Maar wees blij, PvdA wordt het grootste gaat het hier om, niet de Dierenpartij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat deed brabbelgoeieieie oid.
Vertel eens waarom de PvdA ervoor gezorgd heeft dat Amsterdam in Staphorst is veranderd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PvdA heeft mijn stad zo'n beetje in staphorst 2 veranderd, en de Pvdd hoef ik echt niet uit te leggen, sorry...
je kunt er nu nog niks van zeggen, dus volgens mij ben je gewoon bang.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:42 schreef Janneke141 het volgende:
De PvdA wordt niet de grootste. Doordat de PvdA groeit, wordt de VVD weer de grootste. Dat zal in Oss wel hard aankomen.
Dat zou mij ook niet verbazen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik denk dat paars-3 eraan zit te komen. CDA is niks, PVV willen ze niet mee samenwerken, SP is ook niks.
En vervolgens gaat die flut PVDA vrolijk met de VVD in de regering zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef TNA het volgende:
De SP en PvdA zullen ongeveer gelijk eindigen waardoor Rutte de lachende derde wordt. Samsom is zijn vriend nu die zetels terugpakt van Roemer.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En vervolgens gaat die flut PVDA vrolijk met de VVD in de regering zitten.
Daar mag je Job Cohen voor bedanken. (Ik neem aan dat Geert hem een kaartje heeft gestuurd na de formatie.)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Dat op zich hoeft niet persé een probleem te zijn, als er naar verhouding voldoende sociale maatregelen uit het kabinet voortkomen, maar ik ben bang dat een dergelijk paars kabinet net zo'n kabinet met VVD-uitstraling zal worden als onder de eerdere paarse kabinetten, en de PvdA zich dus wederom onvoldoende zal weten te profileren (en te veel instemt met "rechtse" maatregelen).
Overigens had de PvdA zich bij de vorige kabinetsformatie in 2010 al nooit zo eenvoudig moeten laten wegzetten door de VVD, op basis van 50.000 stemmen verschil.
Je merkt inderdaad dat het al een "ding" begint te worden. Andere partijen doen het nu ook, en ook in de media wordt er over gesproken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:23 schreef Hexagon het volgende:
Als het de PvdA lukt om de frame dat Rutte een leugenaar is (Nu doet u het weer) weet door te zetten zou het nog wel kunnen lukken ook.
De SP gaat in rap tempo wegzakken. Ze mogen blij zijn als ze überhaupt nog zetelwinst boeken. De PvdA gaat de VVD uitdagen in de strijd om wie de grootste partij wordt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef TNA het volgende:
De SP en PvdA zullen ongeveer gelijk eindigen waardoor Rutte de lachende derde wordt. Samsom is zijn vriend nu die zetels terugpakt van Roemer.
Dat had je gedacht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Zo eerlijk, mensen die niet willen werken op vakantie laten gaan van het geld van de werkenden.
Dus we kunnen weer rekenen op een nek aan nek race?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De SP gaat in rap tempo wegzakken. Ze mogen blij zijn als ze überhaupt nog zetelwinst boeken. De PvdA gaat de VVD uitdagen in de strijd om wie de grootste partij wordt.
Mwah. Een groot gedeelte van de SP-stemmers komen oorspronkelijk van de PVV. Die gaan van hun leven niet op de PVDA stemmen. De groei van de PvdA leidt tot verdeeldheid op links, en Rutte als premier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De SP gaat in rap tempo wegzakken. Ze mogen blij zijn als ze überhaupt nog zetelwinst boeken. De PvdA gaat de VVD uitdagen in de strijd om wie de grootste partij wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |