Het wordt eerlijkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:41 schreef Paul het volgende:
Jongens ik heb zo'n gevoel dat PvdA de grootste partij gaat worden!
We klimmen steeds hoger!
Het moet eerlijker!
![]()
[ afbeelding ]
SP Nu zeker dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef TNA het volgende:
De SP en PvdA zullen ongeveer gelijk eindigen waardoor Rutte de lachende derde wordt. Samsom is zijn vriend nu die zetels terugpakt van Roemer.
De SP, nog niet als ze een pistool tegen mijn hoofd houden.quote:
je kunt het de PVDA niet kwalijk nemen, die gaan natuurlijk voor hun eigen winst. Al gaat dat helemaal verkeerd uitpakken. Maar hun kiezers moeten nu even verder doordenken. Wil je VVD als de grootste, wil je PVDA weer met CDA of wil je paars. Of wil je een sociaal PVDA met SP en nog wat. (liefst dierenpartij er ook bij) Kijk, dan moet je nu even SP stemmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het wordt eerlijker(VVD gaat namelijk weer winnen, allemaal dankzij Samsom die nu zetels bij de SP wegsnoept
)
Alles gaat verder goed?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, liefst de dierenpartij er ook bij.
Oftewel, helemaal geen realistische mensen meer aan de macht.
Algemeen stemrecht, afschaffen.
Het gaat steeds beter nu de SP weer keldert in de pollsquote:
Dat ben ik met je eens, maar ik vind dat er niks tot weinig mis is met de PvdA, en de manier hoe jij reageert op de PvdA en de PvdD zou ik graag een uitleg bij willen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat steeds beter nu de SP weer keldert in de polls.
PvdA heeft mijn stad zo'n beetje in staphorst 2 veranderd, en de Pvdd hoef ik echt niet uit te leggen, sorry...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ik vind dat er niks tot weinig mis is met de PvdA, en de manier hoe jij reageert op de PvdA en de PvdD zou ik graag een uitleg bij willen!
Nuff said lijkt me zoquote:'Toen ik twintig jaar was las ik een boek over dierenrechten en daarin stond een heel logische redenering. Vroeger werden vrouwen ook gezien als dieren, die waren redeloos en mochten niet stemmen. Slaven waren niet meer dan ezels en hadden ook geen rechten. In de emancipatiebeweging van de onderdrukte groepen is het een logische stap om dat uit te breiden naar andere soorten dan alleen de eigen soort.'
En jij koppelt dit aan de PvdA want?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Nou ok, even dan :
[..]
Nuff said lijkt me zo.
Dus dan is het gelijk gedaan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Nou ok, even dan :
[..]
Nuff said lijkt me zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |