Eerste neem ik aan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
Eten is op en de volgende keer eet ik mooi als laatste
Het is donderdag, dan is het nog geen weekend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef Tamashii het volgende:
Voor mij is het morgen tot 3 uur.
zeker in het weekend.
haha jezus.. Ik denk dat ik dan dood benquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
750 gram kwark is verdomd veel, maar het is op
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerste neem ik aan?
[..]
Het is donderdag, dan is het nog geen weekend.
Laatste 250 gram ging moeizaamquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:05 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
haha jezus.. Ik denk dat ik dan dood ben
Ik dacht dat je met 'morgen is het tot 3 uur' de ochtend bedoeldequote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Overigens heb ik wel al weekend, dus voor mij geld het wel.
goedddddddddd moe want was te vroeg vanmorgenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed, bom vol van de lunch en slaperig![]()
En daar?
Ahwquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goedddddddddd moe want was te vroeg vanmorgenis echt niet menselijk
Nicequote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De proefversie van de bruidstaart is goedgekeurd, ze waren erg tevreden
En dat was XDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi paar weken terug was er een erg leuk topic...
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig wordt je pappa
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou dan ben ik ook gewoon zwangert en dan moet jjh maar kiezen...kg of mij...ik verleidt jjh wel
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik moet je Wat vertellen ik ben hartstikke zwangertis dat nou niet Leuk ?
Je bent zwanger?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat de rest niet wist.. maar wij wel.. was dat het toen al keiharde waarheid was...
[..]
[..]
[..]
[..]
Wow eeecht? Wtfquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat de rest niet wist.. maar wij wel.. was dat het toen al keiharde waarheid was...
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent zwanger?
Gefeliciteerd dan
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
8 weken 5 dagen om en nabijquote:
Wauw.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
8 weken 5 dagen om en nabij
vanmorgen echo gehad en hartje gezien en de verloskundige zag voetjes ( ik zag grijze waas)
en toen zei ze dat de kans dat het mis gaat nu zo miniem is dat we t mogen vertellen
ik wist het vanaf week 4/5
Jaaa mij moeder gelijk toen ik de test had gedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw.wat geweldig. Hebben jullie het je ouders en fam al vertelt enzo? Lijkt me echt geweldig om dat te vertellen en dan bam iedereen blij.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaaa mij moeder gelijk toen ik de test had gedaan.
savonds heen gegaan en kaartje gegeven waarop heel verhaaltje stond zo van je wordt oma.
mams dacht dat het nooit zou gebeuren..
ze opent de envelop, leest, trekt zo een gezichtmet de nodige ooooooooh's en aaaaaaaaaaah's hand voor de mond, opkijkend smekend van oooh is het echt en toen helemaal flabbergasted en superblij
Ik wou eerder nooit kinderenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
Alleen voor dat moment en een paar andere dingen zou ik kinderen willen, verder niet.
Wanneer is dat verandert dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wou eerder nooit kinderendaarom dat mn mams ook al de hoop op had gegeven
We zijn er stil vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jullie mogen weer verder praten hoor
damn wat dood ineens
Nee als laatste ... Mijn collega's bemoeien zich altijd met wat ik eet.. Raar.. Te duur.. Ongezond.. Te ongezond... Nooit goed en ik zeg altijd.. Let gewoon op je eigen bord ... Of ik reageer niet.. Zo irritantquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerste neem ik aan?
[..]
Het is donderdag, dan is het nog geen weekend.
Omg, dit is echt te erg voor woordenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee als laatste ... Mijn collega's bemoeien zich altijd met wat ik eet.. Raar.. Te duur.. Ongezond.. Te ongezond... Nooit goed en ik zeg altijd.. Let gewoon op je eigen bord ... Of ik reageer niet.. Zo irritant![]()
Als ik crackers eet is het niet
Goed want daar kan je niet op leven.. Als ik brood eet dan vinden ze het stom dat ik seldersalade erop eet want zit volgens hun mayo in. Als ik frambozen eet dan ben ik decadent, bij pesto en peso kaas hetzelfde ... Eet ik yoghurt komen er sonja bakker opmerkingen..
En naja eens een grapje kan wel.. Prima
Maar dit is elke pauze zo.. En meestal reageer ik niet eens en lach ik gewoon. Of zeg ik :lekker toch
Dus voeden door te happen doe ik ook niet...
Er iets van zeggen helpt ook niet..
Blijkbaar ben ik interessant ... De baad zegt dat ik kikkerbillen heb omdat ik een groen rokje aan heb.
Dus ik zei maar.. Morgen zal ik mijn roze rokje aandoen dan ben ik zeker Miss piggy
Dat doe je erg goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, en zondag
Zaterdag date en zondag mega-meet![]()
quote:
Dat is zeker een flinke meet!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Is al derde date met haar, morgenavond misschien ook nog even langs. Nee we duiken niet in bed want dat kan niet
Zondag mega-meet van motor-forum, 138 mensen staan er in de lijst, maar er komen er vast nog wel meer
quote:
Zeker ook een stukje rijden?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Niet dat ik ze allemaal zal spreken
Wel een paar
Begin van het motorseizoen is ook altijd zo'n mega-meet, komen er zo 400 motoren
Gadver, mijn melk is niet echt koud meer
Volgens mij is er geen rit georganiseerd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:41 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Zeker ook een stukje rijden?
Dan wordt het een flinke stoet...
Weet je hoeveel er op de TT afkomen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen rit georganiseerd.
22 september is er een apk-protest rit. Van Hazeldonk (Breda?) naar Brussel, schatting is zo'n 3000 motoren, dat is zo'n 18km en duurt 3 kwartier voordat iedereen vertrokken is
Dat is geen georganiseerde meeting/ritquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je hoeveel er op de TT afkomen?
Dat is pas een megameet.
Hmm, ja. Maar wel druk .:Yquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is geen georganiseerde meeting/rit
Ga maar vast wennen aan je verantwoordelijk voelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Geluklkig maar, ik zou me zowat verantwoordelijk gaan voelen.
Dat komt wel goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga maar vast wennen aan je verantwoordelijk voelen
Ik ben 3 jaar geleden geweest. Wat een evenement.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeker, nooit geweest. Volgend jaar maar eens heen
Schijnt geweldig te zijn inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar geleden geweest. Wat een evenement.
En als Rossi dan voor je neus onder Stoner doorduikt en vervolgens naar de overwinning rijd dan is het helemaal gaaf.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schijnt geweldig te zijn inderdaad
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:50 schreef JJH het volgende:
[..]
En als Rossi dan voor je neus onder Stoner doorduikt en vervolgens naar de overwinning rijd dan is het helemaal gaaf.
Dat zie ik hem nu niet meer doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:50 schreef JJH het volgende:
[..]
En als Rossi dan voor je neus onder Stoner doorduikt en vervolgens naar de overwinning rijd dan is het helemaal gaaf.
Zonder geluid krijg ik al kippenvelquote:
Ik zou zo weer gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zonder geluid krijg ik al kippenvel
Wij hadden toen op de dag zelf gewoon nog kaartjes gehaald aan de kassa.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kaartverkoop volgend jaar maar in de gaten houden
Ik moet van iets verder komen héquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij hadden toen op de dag zelf gewoon nog kaartjes gehaald aan de kassa.
Online zul je ook vast kaarten kunnen kopen inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet van iets verder komen hé
Dank je.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:02 schreef Fera het volgende:
Ten eerste: Knetter en JJH, gefeliciteerd!!! Superleuk.
Het OV was gratis voor mij en nu zit ik op school de computers te testen. Het rooster en alles was snel gevonden, dus dan maar eventjes FOK!ken.
Nee, dat kan dan ook niet, er is immers geen tekst!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Bijna een uur geen reactie is geen nonsens!
Denk dat jouw botten het wel waarderenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik alleen aan melk al 2400mg aan calcium binnen krijg, is dat schadelijk?
Spieren moeten groeien, niet mijn bottenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat jouw botten het wel waarderen
ja lekker professioneel ook maa goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omg, dit is echt te erg voor woorden
Ach, mannen.... soms snap je er niks van
/edit: Sowieso dat ze uberhaupt durven daar opmerkingen over te maken![]()
Kom maar hier, krijg je een knuffel
Inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja lekker professioneel ook maa goed
Thnx
Waarom zou je dat doen ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
Nog 1,5 uur en 500ml melk te gaanDamn ik voel me opgeblazen
wist niet dat jij hier ook kwamquote:
hier is het nou lekker weerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:15 schreef Fera het volgende:
Wat n rotweer, kou en wind. En t begon zo mooi. Straks fietsen, beter blijft t even droog.
ik ben een SC hoerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wist niet dat jij hier ook kwam
dat is waarquote:
Waar woon jij? Want naarmate de trein zuidelijker gaat, wordt t weer beter.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het nou lekker weer
Belgiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar woon jij? Want naarmate de trein zuidelijker gaat, wordt t weer beter.
Aah, dus toch. Lang leve het Zuiden!quote:
das dan wel heel zweterigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
Er zat n zweterig iemand naast me, nu is de zijkant van mn been (broek) nat. Iew.
dit meen je nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:53 schreef Fera het volgende:
Godverdomme, mn fiets is weg!!! Hoe kom ik nu thuis????
Echt? Omg ... In mn eerste week. Wat n tyfuszooi, vanaf hier geen bus naar mn woonplaats ...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit meen je niet
zaltbommel he, mijn fiets is daar ookal eens gejat.
Dat is inderdaad enorm kut!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt? Omg ... In mn eerste week. Wat n tyfuszooi, vanaf hier geen bus naar mn woonplaats ...
kan niemand je halen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt? Omg ... In mn eerste week. Wat n tyfuszooi, vanaf hier geen bus naar mn woonplaats ...
Bus?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:53 schreef Fera het volgende:
Godverdomme, mn fiets is weg!!! Hoe kom ik nu thuis????
Wilt mee ploffenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:49 schreef Moeraskat het volgende:
ploft op de bank
thuis kijken van gister en eergister
hoe is het bij jullie?
11 km. Gaat wel n buurtbusje naar n dorpje wat dichterbij, hopelijk is dat iets.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bus?
Is het ver lopen?
EDIT: Ik lees net dat er geen bus gaat.
Dat is lekker kut, zeg.
Sodeju!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
11 km. Gaat wel n buurtbusje naar n dorpje wat dichterbij, hopelijk is dat iets.
Fiets kopen? Gewoon ook een fiets jatten, DAT ZAL ZE LERENquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Sodeju!
Kan je niet ergens een fiets kopen?
Pfft, 2 uur lopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
11 km. Gaat wel n buurtbusje naar n dorpje wat dichterbij, hopelijk is dat iets.
kunnen ze je daar nie oppikkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar, zo goed ken k t hier niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfft, 2 uur lopen.
Al aangifte gedaan?
Nope, mn vader woont ver weg, moeder in t buitenland en mn vriend zit op t werk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kunnen ze je daar nie oppikken
broer zus buurvrouw opa oma vriendin?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope, mn vader woont ver weg, moeder in t buitenland en mn vriend zit op t werk.
Waarom ga je dan geen shakes maken? Dat zit boordevol eiwitten en proteine en is beter ipv zoveeeeel melk. Mijn vriend doet dat ook en het smaakt nog lekker ook (aarbei, vanillie enz).quote:
Ik vind melk.niet vies hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom ga je dan geen shakes maken? Dat zit boordevol eiwitten en proteine en is beter ipv zoveeeeel melk. Mijn vriend doet dat ook en het smaakt nog lekker ook (aarbei, vanillie enz).
Dat is heel tof, echt. Gelukkig was de chauffeur vd buurtbus zo aardig mij op n halte af te zetten waar k kan overstappen. Zit nu in de bus naar huis.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
broer zus buurvrouw opa oma vriendin?
in welk dorp woon je?
als het niet te ver is wil ik je wel brengen
Nee, maar hoe lang doe je dit al en hoeveel dronk je eerst? Kan me niet voorstellen dat het goed is om over te gaan op zoveel namelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind melk.niet vies hoor
Maar ok, zal eens informeren, thanks
Sinds gisteren. Van (volle) melk schijn je snel aan te komen. Eerst dronk ik nauwelijks melk. Anders ongeveer een liter water op een dag (op werk).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar hoe lang doe je dit al en hoeveel dronk je eerst? Kan me niet voorstellen dat het goed is om over te gaan op zoveel namelijk.
chilliquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer voor lekker eten gemaakt?
oke gelukkig maarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is heel tof, echt. Gelukkig was de chauffeur vd buurtbus zo aardig mij op n halte af te zetten waar k kan overstappen. Zit nu in de bus naar huis.
Een voedzame doordeweeks maaltijdquote:
nou, op eten danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een voedzame doordeweeks maaltijd
Prei, pasta en vinken
omgquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
Ik ga echt helemaal uit m'n plaat hier. Ben ik eindelijk thuis, laat ik de hond uit, komt er een vrouwtje van een paar huizen verderop om eens stevig te zeiken over dat mijn hond overal schijt. Ja, WTF? Ik laat mijn hond niet overal schijten en mocht hij 't n keer op straat doen, ruim ik het altijd op. Ik moet dit echter wel vijf keer zeggen voordat het tot haar oude verrimpelde kop doordringt. Ze wist het namelijk heel zeker omdat ze altijd door het raam staat te kijken (hoe kansloos) En daarna zegt ze: "Ja, maar als je een flat hebt, moet jij je hond daar uitlaten en niet bij die woningen gaan lopen en blablabla". "Sinds jij een hond hebt zijn er overal klachten".
Ik heb het helemaal gehad met dit kutdorp.Ik wil in een stad wonen.
Alsof deze dag niet slechter kon. En dan op het laatst zeggen: "We letten er op, hoor".quote:
jezus in welk gat woon jijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof deze dag niet slechter kon. En dan op het laatst zeggen: "We letten er op, hoor".
En dan, wat ga je doen? Een bejaardenknokploeg sturen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
Ik ga echt helemaal uit m'n plaat hier. Ben ik eindelijk thuis, laat ik de hond uit, komt er een vrouwtje van een paar huizen verderop om eens stevig te zeiken over dat mijn hond overal schijt. Ja, WTF? Ik laat mijn hond niet overal schijten en mocht hij 't n keer op straat doen, ruim ik het altijd op. Ik moet dit echter wel vijf keer zeggen voordat het tot haar oude verrimpelde kop doordringt. Ze wist het namelijk heel zeker omdat ze altijd door het raam staat te kijken (hoe kansloos) En daarna zegt ze: "Ja, maar als je een flat hebt, moet jij je hond daar uitlaten en niet bij die woningen gaan lopen en blablabla". "Sinds jij een hond hebt zijn er overal klachten".
Ik heb het helemaal gehad met dit kutdorp.Ik wil in een stad wonen.
Een vies stinkend hol vol bemoeizuchtige, oude trollen.quote:
Dat klinkt aantrekkelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Een vies stinkend hol vol bemoeizuchtige, oude trollen.
Het is wel een mooi dorp, veel groen, mooie huizen. Jammer dat het stikt van de bejaarden met hun gezeik en sociale controle. Stomme oude vellen.quote:
andel zeker of brakel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Een vies stinkend hol vol bemoeizuchtige, oude trollen.
Nee, Heerewaarden. Maar qua mensen is het inderdaad diep triest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
andel zeker of brakel.zijn ook van die pleuris gaten
heerewaardenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, Heerewaarden. Maar qua mensen is het inderdaad diep triest.
Ik zou wel willen, maar we wonen er pas een jaar. En ons huis is best mooi, wel geluk mee gehad. Maar zodra ik klaar ben met m'n studie en wat meer geld verdien wil ik daar echt oprotten. Tenzij m'n relatie uit gaat, dan ben ik nog sneller weg.quote:
kijk uit he, straks vind ze dat fijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef Fera het volgende:
Ik ga eens eten halen, als ik nog zo'n oud vel tegen kom douw ik een frikandel in haar kont.
Hey dat is vlakbij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik morgen over de A2 naar huis scheur.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?quote:
Ik voel de liefde nu al.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik morgen over de A2 naar huis scheur.
Is okay hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
'avond.
Sorry Fera, maar ik lig werkelijk in een deuk![]()
Boven-leeuwenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
[..]
Ik voel de liefde nu al.
[..]
Is okay hoor.
Dat meen je niet! Ik ben supervaak in Beneden-Leeuwen, ik sport daar ook.quote:
De vriend van mijn zus woont in Beneden-Leeuwenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Ik ben supervaak in Beneden-Leeuwen, ik sport daar ook.
Omg. Hoe heet hij? Misschien ken ik hem.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De vriend van mijn zus woont in Beneden-Leeuwen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef Fera het volgende:
Ik ga eens eten halen, als ik nog zo'n oud vel tegen kom douw ik een frikandel in haar kont.
Mooiquote:
Meh, ik denk niet dat je hem kent. Hij heet Marre en zit in een rolstoelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Omg. Hoe heet hij? Misschien ken ik hem.
Nee, ken ik inderdaad niet. Aparte naam wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, ik denk niet dat je hem kent. Hij heet Marre en zit in een rolstoel
Heulemaal nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:19 schreef schrikbarend het volgende:
en ineens kent iedereen elkaar hier :S
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ken ik inderdaad niet. Aparte naam wel.
Hmmm, zegt me even niks. Maar woont jouw zus dichtbij?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heulemaal niet
[..]Misschien ken je een van zijn broers wel, alleen hun namen ben ik ff kwijt
Gonno volgens mij en die ander weet ik niet. Ze waren altijd aan het klussen aan een boot.
Neej, mijn zus woont in Apeldoornquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, zegt me even niks. Maar woont jouw zus dichtbij?
Dat weet je niet zeker?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neej, mijn zus woont in Apeldoorn
Maar volgens mij zijn ze laatst ook verhuisd.
Neequote:
Ik heb hier echt hardop om gelachen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof deze dag niet slechter kon. En dan op het laatst zeggen: "We letten er op, hoor".
En dan, wat ga je doen? Een bejaardenknokploeg sturen?
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb hier echt hardop om gelachen.
apeldoorn is saaie stadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neej, mijn zus woont in Apeldoorn
Maar volgens mij zijn ze laatst ook verhuisd.
ben je in pak?quote:
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je zus en haar vriend waren verhuisd. Verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NeeIk weet alleen dat ze hun huis aan het verbouwen waren (een of ander boerderij, helemaal aanpassen voor hun zoon (mijn zus haar vriend dus), omdat ie in een rolstoel zit)
Nu nietquote:
Nope, was ook niet heel duidelijk van me.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je zus en haar vriend waren verhuisd. Verkeerd begrepen.
neequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Gulmez het volgende:
ey moeraskat ben jij dat in je fotoboek met dat pak aan
welke stad represent jijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Fera het volgende:
Ik ben nog nooit in Apeldoorn geweest.
Hoef je niet op je to-do list te zetten hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Fera het volgende:
Ik ben nog nooit in Apeldoorn geweest.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
vind je me nu niet meer lief ?quote:
het was natuurlijk wel gaaf geweest als je zo'n pak zou hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vind je me nu niet meer lief ?
mijn moeder kan dat zo makenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
het was natuurlijk wel gaaf geweest als je zo'n pak zou hebben
quote:
Vanwaar je vraag?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu nietZaterdag wel waarschijnlijk
Geen. Ik ben een boerin.quote:
Nou heel erg in de buurt is dat niet. Het is Zuid-Gelderland inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef Gulmez het volgende:
okeoke dat is toch net brabant nog?
Of gelderland?
mijn ex woonde bij je in de buurt een gehad in Dongen en een in tilburg
het levenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Grijsbaard het volgende:
Pfff ben zo moe, maar weet niet waarvan.. :S
Meer regelmaat creeëren, of heb je dat al voldoende met slapen etc?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Grijsbaard het volgende:
Veel brood/aardappels gegeten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Grijsbaard het volgende:
Bij clever fit of active health?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Ik ben supervaak in Beneden-Leeuwen, ik sport daar ook.
Fit! Healthclub, de nieuwste.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij clever fit of active health?
Hoop het niet.. ben nog zo jong..quote:
Nee, ik moet daar inderdaad wel wat aan doen..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Meer regelmaat creeëren, of heb je dat al voldoende met slapen etc?
Ja, dat op zich wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veel brood/aardappels gegeten?
Ja die bedoelde ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Fit! Healthclub, de nieuwste.Was eerst Sporteon.
Zeker wel, ik vind het echt heel tof geworden. Mijn vriend werkt daar nu ook, als fitness coördinator.quote:
Hebben ze nog steeds ricochet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker wel, ik vind het echt heel tof geworden. Mijn vriend werkt daar nu ook, als fitness coördinator.
ohquote:
welke postststsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn posts?![]()
![]()
Jep! De oude banen nog steeds.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu nietZaterdag wel waarschijnlijk
quote:
Ik lees het.. : Oquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Check dit ff: [Bodybuilding] (#254) Waar we niet trainen want regen
k mag dat toch vragen ?quote:
Natuurlijkquote:
Speciaal voor jou dan nog een keer:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga naar nederland en jij naar belgië
Ik ga nie omrijden
Bij mij dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga naar nederland en jij naar belgië
Ik ga nie omrijden
9-0quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:02 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
hoeveel is dat nou geworden? 10-0?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk
[..]
Speciaal voor jou dan nog een keer:Beetje oubollig, ik moest denken aan m'n leraar wiskunde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wut? Oubollig?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje oubollig, ik moest denken aan m'n leraar wiskunde.
hahaha, sorry Vinnie maar daar moet ik ff om lachenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
huh?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die kleuren. Dat bruinige.quote:
niet ofquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We gaan wel een keer afspreken
Of er moet weer eens een meet komen...
bruin is mode piepoquote:
Ja datquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij dan?
M'n ouders staan raar te kijken denk ik
Meet!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We gaan wel een keer afspreken
Of er moet weer eens een meet komen...
Alsof ik wat om mode geef. En het is mijn mening, kan ook aan de foto's liggen.quote:
Als ik thuis ben gaan we agenda's trekkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
niet ofwant ik kom niet op grote meets remember
we moeten eens afspreken
hopen dat je huis er nog staatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat
Ik ga morgen lekker naar huis.
wat voor type ben jij eigenlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof ik wat om mode geef. En het is mijn mening, kan ook aan de foto's liggen.
Geen idee, maar het lijkt me wel leuk om deze toffe mensen te ontmoeten.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat voor type ben jij eigenlijk
ik denk het laatste.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof ik wat om mode geef. En het is mijn mening, kan ook aan de foto's liggen.
Ik heb mijn buurtjes niet gehoord en ook mijn kattenoppas niet dussssss ik denk dat het wel snor zitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hopen dat je huis er nog staat
Ik bedoelde 't verder niet lullig hoor.quote:
gewoonquote:
eenschquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt me wel leuk om deze toffe mensen te ontmoeten.
Hoe ik me kleed of zo? Ja, ik vind het moeilijk dat te omschrijven. En bovendien verschilt dat nog wel eens. Ik hou heel erg van elegante, classy kleding en vooral in de kleur zwart. Maar ik kan ook een spijkerbroek, t-shirt en gympen dragen. Ligt aan de gelegenheid/stemming denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gewoonik vroeg me af wat voor type je bent
beeldvorming enzulks
tofquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik thuis ben gaan we agenda's trekken
Ik ook eensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt me wel leuk om deze toffe mensen te ontmoeten.
Kan gebeuren, en zoals je zei; iedereen heeft een eigen mening. Ik zal het met de meet wel aantrekkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde 't verder niet lullig hoor.
Ik ben een spontane gezellige dikkerdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gewoonik vroeg me af wat voor type je bent
beeldvorming enzulks
Van mij mag je, misschien stel ik mijn mening nog wel bij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook eens
[..]
Kan gebeuren, en zoals je zei; iedereen heeft een eigen mening. Ik zal het met de meet wel aantrekken
maar elegant en classy is toch modebewust of ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe ik me kleed of zo? Ja, ik vind het moeilijk dat te omschrijven. En bovendien verschilt dat nog wel eens. Ik hou heel erg van elegante, classy kleding en vooral in de kleur zwart. Maar ik kan ook een spijkerbroek, t-shirt en gympen dragen. Ligt aan de gelegenheid/stemming denk ik.
je bent niet dikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een spontane gezellige dikkerd
Wie weet, en anders heb ik pechquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Van mij mag je, misschien stel ik mijn mening nog wel bij.En anders ben je nog steeds lief.
Valt wel mee. Ik volg niet de huidige mode, maar trek mijn eigen plan. Ik ben ook niet echt een ster wat betreft mode, sommige mensen hebben van die mega leuke combinaties met mooie accesoires, ik bezit die creativiteit niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar elegant en classy is toch modebewust of ?
ik heb dat ook, maar voel me zo opgesloten in een spijkerbroek
ohquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik voel niet de huidige mode, maar trek mijn eigen plan. Ik ben ook niet echt een ster wat betreft mode, sommige mensen hebben van die mega leuke combinaties met mooie accesoires, ik bezit die creativiteit niet.
mode.... nee joh, ik hou het zelf lekker simpel hehequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik volg niet de huidige mode, maar trek mijn eigen plan. Ik ben ook niet echt een ster wat betreft mode, sommige mensen hebben van die mega leuke combinaties met mooie accesoires, ik bezit die creativiteit niet.
Ik heb maar één hond.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh
was jij dat met die hondjes?
ohquote:
Nee hoor, helemaal niet! Ik vind het prettiger om met vrouwen om te gaan dan met mannenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoonmezelluf heeft 2 hondjes
Lastig he Vin, al die wijven
lastig he leaula namenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoonmezelluf heeft 2 hondjes
Lastig he Vin, al die wijven
wtf? Ik heb zeker geen moeite met vrouwen maar dat ze nou echt veel gemakkelijker in de omgang zijn dan mannenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet! Ik vind het prettiger om met vrouwen om te gaan dan met mannen
Ik las te snel...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lastig he leaula namenik vroeg dat
weheehheeequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik las te snel...
He nou
Nu maar aan het ijs....
Rip weegschaal
Mijn ervaring is van wel, ik kan makkelijker met vrouwen een gesprek aanknopen dan met mannen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
wtf? Ik heb zeker geen moeite met vrouwen maar dat ze nou echt veel gemakkelijker in de omgang zijn dan mannen
Er zijn mannen bijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
wtf? Ik heb zeker geen moeite met vrouwen maar dat ze nou echt veel gemakkelijker in de omgang zijn dan mannen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik las te snel...
He nou
Nu maar aan het ijs....
Rip weegschaal
+1quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
weheehheeehad ik je toch ff he
ja vreetzakgeef mij ook eens wat
jij moet jezelf net als Mourinho, the special one gaan noemen dudequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ervaring is van wel, ik kan makkelijker met vrouwen een gesprek aanknopen dan met mannen.
Ik ga het liefst met mannen om, ik heb veel meer mannelijke vrienden. Mannen zijn zo chill en relaxed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Kommaar haluhquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
weheehheeehad ik je toch ff he
ja vreetzakgeef mij ook eens wat
ach, uit ervaring weet ik dat ik voor sommige vrouwen ook een drama ben/was om mee om te gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn mannen bij![]()
Geen van beide zijn makkelijk heur...
ik zal jou eens halenquote:
Neuh, zo geweldig ben ik nou ook weer niet met vrouwen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij moet jezelf net als Mourinho, the special one gaan noemen dude
Wellicht de reden dat ik makkelijker met vrouwen om gaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga het liefst met mannen om, ik heb veel meer mannelijke vrienden. Mannen zijn zo chill en relaxed.
Idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
er zjn mannen die drama zijn en vrouwen die drama zijn.
klopt maar mijn ervaring is dat mannen over het algemeen minder dramatisch zijn en minder moeilijk doen. uitzonderingen zijn er altijd gelukkigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
er zjn mannen die drama zijn en vrouwen die drama zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |