Eerste neem ik aan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
Eten is op en de volgende keer eet ik mooi als laatste
Het is donderdag, dan is het nog geen weekend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef Tamashii het volgende:
Voor mij is het morgen tot 3 uur.
zeker in het weekend.
haha jezus.. Ik denk dat ik dan dood benquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
750 gram kwark is verdomd veel, maar het is op
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerste neem ik aan?
[..]
Het is donderdag, dan is het nog geen weekend.
Laatste 250 gram ging moeizaamquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:05 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
haha jezus.. Ik denk dat ik dan dood ben
Ik dacht dat je met 'morgen is het tot 3 uur' de ochtend bedoeldequote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Overigens heb ik wel al weekend, dus voor mij geld het wel.
goedddddddddd moe want was te vroeg vanmorgenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed, bom vol van de lunch en slaperig![]()
En daar?
Ahwquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goedddddddddd moe want was te vroeg vanmorgenis echt niet menselijk
Nicequote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De proefversie van de bruidstaart is goedgekeurd, ze waren erg tevreden
En dat was XDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi paar weken terug was er een erg leuk topic...
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig wordt je pappa
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou dan ben ik ook gewoon zwangert en dan moet jjh maar kiezen...kg of mij...ik verleidt jjh wel
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik moet je Wat vertellen ik ben hartstikke zwangertis dat nou niet Leuk ?
Je bent zwanger?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat de rest niet wist.. maar wij wel.. was dat het toen al keiharde waarheid was...
[..]
[..]
[..]
[..]
Wow eeecht? Wtfquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat de rest niet wist.. maar wij wel.. was dat het toen al keiharde waarheid was...
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent zwanger?
Gefeliciteerd dan
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
8 weken 5 dagen om en nabijquote:
Wauw.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
8 weken 5 dagen om en nabij
vanmorgen echo gehad en hartje gezien en de verloskundige zag voetjes ( ik zag grijze waas)
en toen zei ze dat de kans dat het mis gaat nu zo miniem is dat we t mogen vertellen
ik wist het vanaf week 4/5
Jaaa mij moeder gelijk toen ik de test had gedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw.wat geweldig. Hebben jullie het je ouders en fam al vertelt enzo? Lijkt me echt geweldig om dat te vertellen en dan bam iedereen blij.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaaa mij moeder gelijk toen ik de test had gedaan.
savonds heen gegaan en kaartje gegeven waarop heel verhaaltje stond zo van je wordt oma.
mams dacht dat het nooit zou gebeuren..
ze opent de envelop, leest, trekt zo een gezichtmet de nodige ooooooooh's en aaaaaaaaaaah's hand voor de mond, opkijkend smekend van oooh is het echt en toen helemaal flabbergasted en superblij
Ik wou eerder nooit kinderenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
Alleen voor dat moment en een paar andere dingen zou ik kinderen willen, verder niet.
Wanneer is dat verandert dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wou eerder nooit kinderendaarom dat mn mams ook al de hoop op had gegeven
We zijn er stil vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jullie mogen weer verder praten hoor
damn wat dood ineens
Nee als laatste ... Mijn collega's bemoeien zich altijd met wat ik eet.. Raar.. Te duur.. Ongezond.. Te ongezond... Nooit goed en ik zeg altijd.. Let gewoon op je eigen bord ... Of ik reageer niet.. Zo irritantquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerste neem ik aan?
[..]
Het is donderdag, dan is het nog geen weekend.
Omg, dit is echt te erg voor woordenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee als laatste ... Mijn collega's bemoeien zich altijd met wat ik eet.. Raar.. Te duur.. Ongezond.. Te ongezond... Nooit goed en ik zeg altijd.. Let gewoon op je eigen bord ... Of ik reageer niet.. Zo irritant![]()
Als ik crackers eet is het niet
Goed want daar kan je niet op leven.. Als ik brood eet dan vinden ze het stom dat ik seldersalade erop eet want zit volgens hun mayo in. Als ik frambozen eet dan ben ik decadent, bij pesto en peso kaas hetzelfde ... Eet ik yoghurt komen er sonja bakker opmerkingen..
En naja eens een grapje kan wel.. Prima
Maar dit is elke pauze zo.. En meestal reageer ik niet eens en lach ik gewoon. Of zeg ik :lekker toch
Dus voeden door te happen doe ik ook niet...
Er iets van zeggen helpt ook niet..
Blijkbaar ben ik interessant ... De baad zegt dat ik kikkerbillen heb omdat ik een groen rokje aan heb.
Dus ik zei maar.. Morgen zal ik mijn roze rokje aandoen dan ben ik zeker Miss piggy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |