Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Euhm.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ga je borstvoeding geven JJH?
Gewoon proberen :yquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm.
Ik denk niet dat dat helemaal lukt.
IJs was wat onverwacht iddquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik had een borstvoeding in de TT verwacht
Draagdoekentopic was leuker geweestquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
DE is niet zwangerquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
Nou nee mooi nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
Dan had je accuut half OUD over de vloer gehad.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Draagdoekentopic was leuker geweest
klopt maar daar ging d'r lapo overquote:
Nope. Over een week of 3 krijg ik te horen of ik ooit wel op de normale manier zwanger kán worden. Jeej. Morgen maar weer gluren of mn laatste labtest al bekend is.quote:
You've got a point therequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt maar daar ging d'r lapo over
wat een toestandquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nope. Over een week of 3 krijg ik te horen of ik ooit wel op de normale manier zwanger kán worden. Jeej. Morgen maar weer gluren of mn laatste labtest al bekend is.
Oh, dan scheelt dat helemaal niet veelquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben precies 21 weken en ja het wordt een jongetje.
Het enige dat ik geheim houd is de naam
Van wie?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik niet zo lief zou lachen had ik volgens mij vorige meet een ban gekregen
tsjee wat een gedoe allemaalquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nope. Over een week of 3 krijg ik te horen of ik ooit wel op de normale manier zwanger kán worden. Jeej. Morgen maar weer gluren of mn laatste labtest al bekend is.
Ach ja niks aan te doen. Nu begonnen met een andere pil en verder merk ik het wel. Kinderen krijgen staat de komende paar jaar iig nog niet in mn agenda.quote:
ik heb wel vaker een puntquote:
24 december.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan scheelt dat helemaal niet veel![]()
Wanneer ben je uitgerekend?
En een jongetje, tof!
[..]
Van wie?
Van Fha, DE en jou? En misschien van JJH omdat ik hem teveel zoendequote:
Maar het zou fijn om te weten zijn dat het wel met niet al te veel moeite zou moeten lukkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach ja niks aan te doen. Nu begonnen met een andere pil en verder merk ik het wel. Kinderen krijgen staat de komende paar jaar iig nog niet in mn agenda.
Ach ja, er zijn er maar weinig die precies op die datum geboren worden, dat scheeltquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
24 december.
Maffe datum, maar vind het minder voor de kleine dus hoop dat ie er een weekje eerder klaar voor is
Van mij?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Van Fha, DE en jou? En misschien van JJH omdat ik hem teveel zoende
dan eerst eens de beoogde pa vindenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach ja niks aan te doen. Nu begonnen met een andere pil en verder merk ik het wel. Kinderen krijgen staat de komende paar jaar iig nog niet in mn agenda.
Randall is wel geboren met precies 40 weken maar die was blijkbaar verkeerd gemeten en dus zichtbaar minimaal 2 weken over tijdquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn er maar weinig die precies op die datum geboren worden, dat scheelt
Word je tegenwoordig ook al zwanger van zoenen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Van Fha, DE en jou? En misschien van JJH omdat ik hem teveel zoende
Ik merk het wel. Mn linkereierstok is iig al prut, rechts doet het nog. Straks tijdelijk niet meer, lang leve de pilquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar het zou fijn om te weten zijn dat het wel met niet al te veel moeite zou moeten lukken
Dus daar duim ik voor
Ligt eraan wat je kustquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Word je tegenwoordig ook al zwanger van zoenen?
een weekje eerderquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
24 december.
Maffe datum, maar vind het minder voor de kleine dus hoop dat ie er een weekje eerder klaar voor is
Gaan ze dan nu extra opletten?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Randall is wel geboren met precies 40 weken maar die was blijkbaar verkeerd gemeten en dus zichtbaar minimaal 2 weken over tijd
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van mij?
Nooit!
Daarvoor hou ik te veel van je
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Word je tegenwoordig ook al zwanger van zoenen?
quote:
Damn. Ik word papa.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Jij krijgt vaker IJs
![]()
[..]Wist je dat niet? Ik ben nu al een maand ver
Dat was wel mijn bedoeling ja, vaker IJsquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Jij krijgt vaker IJs
![]()
[..]Wist je dat niet? Ik ben nu al een maand ver
Dan worden we samen papaquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een weekje eerder![]()
dat is rond de 17 de
De 20 weken echo was extra uitgebreid vanwege medicijngebruik maar verder letten ze niet extra op of zo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gaan ze dan nu extra opletten?
Bij mij wel, omdat Thijs zo klein was
OMG!quote:
Gaan we onthoudenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was wel mijn bedoeling ja, vaker IJs
En een kolfapparaatquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG!
Snel, koop een draagdoek![]()
![]()
Of niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG!
![]()
maar is dat ivm groei, of ivm medicijngebruik?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
De 20 weken echo was extra uitgebreid vanwege medicijngebruik maar verder letten ze niet extra op of zo.
Moet wel in het ziekenhuis bevallen
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG!
![]()
KG moet bevallen he?quote:
Medicijngebruikquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar is dat ivm groei, of ivm medicijngebruik?
Dat wordt een strontjongquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
KG moet bevallen he?
Ouch...
Dat heb ik gelukkig goed geregeld.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
KG moet bevallen he?
Ouch...
dat wordt vechten wie hem mag hebbenquote:
Dat denk ik dan inderdaad, ik mag wel gewoon thuis bevallen, maar ik krijg wel een extra groei-echo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Medicijngebruik
groei was normaal bij Randall, gewoon ietjes aan de kleine kant, maar geen extremen.
Dus ik denk dat ze daarom geen extra controles doen
Maar geen kutkind, dat scheeltquote:
Jaquote:
Ik ga daar niet om ruzieen, hij mag zijn ding doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wordt vechten wie hem mag hebben
quote:
En wat een groot kind zal dat wordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
De tofheid.
Wat een onmeunig gaaf kind moet dat wel niet worden.
Ik neem een keizersnee, dat was ook in de film Juniorquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
KG moet bevallen he?
Ouch...
Daar komen we wel uitquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga daar niet om ruzieen, hij mag zijn ding doen.
en antimuggen sprayquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit lekker in het donker op mijn balkonnetje en het regent ene beetje![]()
Met die ene kaars in die hoge glas met die blauwe zandje erbij jeweetz![]()
Als het nogeens lekker weer is ga ik wel een keertje kamperen op het terras. Gewon, luchtbedje slaapzakje, reiswekkertje en snurken maar
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En wat een groot kind zal dat worden
[..]
Ik neem een keizersnee, dat was ook in de film Junior
[..]
Daar komen we wel uit
Morgen lekker relaxen aan de maasquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het nogeens lekker weer is ga ik wel een keertje kamperen op het terras. Gewon, luchtbedje slaapzakje, reiswekkertje en snurken maar
Huh wat? "Een keizersnee, daar komen we wel uit"?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar komen we wel uit
KG is zwanger.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh wat? "Een keizersnee, daar komen we wel uit"?
ach dat rekt wel hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
KG moet bevallen he?
Ouch...
Enjoyquote:
En alst niet rekt, scheurt het welquote:
OMG, en een groooooot kind (vast een jongen) met charisma, charme en humor, net genoeg verlegen om daardoor NOG aantrekkelijker te zijn en...en...kuiltjes...quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar komen we wel uit
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG, en een groooooot kind (vast een jongen) met charisma, charme en humor, net genoeg verlegen om daardoor NOG aantrekkelijker te zijn en...en...kuiltjes...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een nieuwe sigquote:
Niet ons kind hosselen hè?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG, en een groooooot kind (vast een jongen) met charisma, charme en humor, net genoeg verlegen om daardoor NOG aantrekkelijker te zijn en...en...kuiltjes...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Je moet een dochter krijgen, dan komen ze elkaar vast wel eens tegen
[..]
Ik heb een nieuwe sig
Ik gun onze zoon wel een mini-ST hoorquote:
have fun LLquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kg ! Zwanger of niet ik wil met je vechten! Je hebt wok al... Blijf van jjh af tenzij wij ook sexen
ik heb net de tent afgebroken in de tuinquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar JJH heeft me zwanger gemaaktquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kg ! Zwanger of niet ik wil met je vechten! Je hebt wok al... Blijf van jjh af tenzij wij ook sexen
Hahahaquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja, dat wel, maar niet zijzelf.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik gun onze zoon wel een mini-ST hoor
Het is helemaal van ons.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja maar JJH heeft me zwanger gemaaktDat is dan ook een beetje jouw zoon
ik wil geen tweedehandse ! Kom op vechten jij !quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja maar JJH heeft me zwanger gemaaktDat is dan ook een beetje jouw zoon
Ook dat magquote:
Oh crap.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Je moet een dochter krijgen, dan komen ze elkaar vast wel eens tegen
Dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook dat mag
Gratis oppas dan kunnen wij gaan zuipen!
Ja, maar komop, een combinatie van jullie, dat is toch..toch...toch...ik neem hem wel als schoonzoonquote:
Je verpest al onze vrije avonden nu hequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is helemaal van ons.
Niet stiekem al beetjes weggeven voordat het uberhaupt geboren is...
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil geen tweedehandse ! Kom op vechten jij !
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook dat mag
Gratis oppas dan kunnen wij gaan zuipen!
Wat word jij dan van ons?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar komop, een combinatie van jullie, dat is toch..toch...toch...ik neem hem wel als schoonzoon![]()
![]()
De moeder van je schoondochterquote:
Je wilt hem wel danquote:
Dochter?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De moeder van je schoondochter
Hij kan er ook niets aan doen dat hij onweerstaanbare maar innerlijk zulke lelijke vaders heeftquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je wilt hem wel danWe laten hem één keer naar je lachen, dan laat je hem niet meer los tot we weer thuis zijn
1 grote orgie tussen half KSC en nou is KG zwangerquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
film voorbij
nog wat gemist hier?
KG is zwanger van JJH, Knetter is daar boos om, en mijn dochter en hun zoon gaan mooie kindjes maken laterquote:
man je bent zwanger en kent mij niet als ik boos ben ....quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je verpest al onze vrije avonden nu he
[..]Pas maar op jij
Ik buig je in vier verschillende hoeken als het moet
Ho, ik ben de vader hè, niet de halve ksc...quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 grote orgie tussen half KSC en nou is KG zwanger
Hence the schoondochter.quote:
oh sorry dan begreep ik dat verkeerdquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho, ik ben de vader hè, niet de halve ksc...
Arm kindquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hence the schoondochter.
De hersens komen van KG zeker?
Euhm, ik heb nooit gezegd dat ik slim ben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hence the schoondochter.
Pas maar op, als mijn hormonen opspelen kan ik allesquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
man je bent zwanger en kent mij niet als ik boos ben ....
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hence the schoondochter.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hence the schoondochter.
quote:
Je mag ook niet liegen, schatquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, ik heb nooit gezegd dat ik slim ben.
Tot ze in je tepels knijpt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pas maar op, als mijn hormonen opspelen kan ik alles
Jup.quote:[..]![]()
You know you like it
Noem jij mij nou dom!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Je mag ook niet liegen, schat
Het feit dat het wel fijn helpt niet echt hè?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Trouwens jjh ik moet jou ook nog afranselen...prima dat je met anderen sexy dingen doet maat altijd veilighe ! Anders neem ik ook n kind met een ander
Mart heeft nog wel wat vrijgezelle tuinkabouters voor jequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Trouwens jjh ik moet jou ook nog afranselen...prima dat je met anderen sexy dingen doet maat altijd veilighe ! Anders neem ik ook n kind met een ander
Wel hoor, hoor maar hoe stilquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:54 schreef Toekito het volgende:
Je kan niet eens rustig TV kijken tussen het KSC-en door
onderschat me maar....you won't see it coming....quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pas maar op, als mijn hormonen opspelen kan ik alles
[..]![]()
You know you like it
Ja, en jij gelooft dat.quote:
ah thnxquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
KG is zwanger van JJH, Knetter is daar boos om, en mijn dochter en hun zoon gaan mooie kindjes maken later
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho, ik ben de vader hè, niet de halve ksc...
Ik ben dom.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en jij gelooft dat.
Dus klaar!
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel hoor, hoor maar hoe stil
Grrrmbl ik Kan veul beterder krijgenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mart heeft nog wel wat vrijgezelle tuinkabouters voor je
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mart heeft nog wel wat vrijgezelle tuinkabouters voor je
Ja dat is wel lastig, mij zie je wel aankomenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onderschat me maar....you won't see it coming....
Ik heb toch wat uit te leggen als ons kind huilt met vlaams accentquote:
Ja, wie/wat wil je dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Grrrmbl ik Kan veul beterder krijgen
Tsjaquote:
Dat is wel geil, een vlaams accent.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja dat is wel lastig, mij zie je wel aankomen
[..]
Ik heb toch wat uit te leggen als ons kind huilt met vlaams accent![]()
ik.wil.niet.baren!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef Toekito het volgende:
LDG jij moet dan nog ff zwanger gemaakt worden. Want als je als vrouw niet zwanger bent tel je in de KSC niet meer mee.
Ik biedt me geheel belangeloos aan.
de perfecte man of vrouwquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, wie/wat wil je dan?
[..]
Tsja
ik.wil.ook.niet.zwanger.zijnquote:
kom maar een keer een biertje drinken, dan leg ik het je uitquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe me dat gelukt is.
Nou ja...ehm...er was eens een eh..bloemetje...en een bijtje...quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe me dat gelukt is.
Maak jij toek zwanger, probleem opgelost.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik.wil.ook.niet.zwanger.zijn
en ik dan ?!? Pffff tgggg tsss ben ik geen vrouw ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef Toekito het volgende:
LDG jij moet dan nog ff zwanger gemaakt worden. Want als je als vrouw niet zwanger bent tel je in de KSC niet meer mee.
Ik biedt me geheel belangeloos aan.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom maar een keer een biertje drinken, dan leg ik het je uit
Ik dacht net, ben benieuwd wie er over bloemetjes en bijtjes begint.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja...ehm...er was eens een eh..bloemetje...en een bijtje...
jij bent met jjh dus daar ga ik me niet in mengen. LDG gaat met iemand van buiten KSC dan durf ik welquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik dan ?!? Pffff tgggg tsss ben ik geen vrouw ?
eerder als ie eruit komt en begint te vloekenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja dat is wel lastig, mij zie je wel aankomen
[..]
Ik heb toch wat uit te leggen als ons kind huilt met vlaams accent![]()
Ik ben voorspelbaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht net, ben benieuwd wie er over bloemetjes en bijtjes begint.
hij is heel groot en gevaarlijk hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij bent met jjh dus daar ga ik me niet in mengen. LDG gaat met iemand van buiten KSC dan durf ik wel
en douche eendje? en pien?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar HO!
En Knetter dan?
Of telt zij wel omdat KG nu zwanger is?
Mwah, dat doe ik ook wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerder als ie eruit komt en begint te vloeken
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerder als ie eruit komt en begint te vloeken
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom maar een keer een biertje drinken, dan leg ik het je uit
Ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij is heel groot en gevaarlijk hoor
Ik?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij is heel groot en gevaarlijk hoor
gevaarlijk zei ik tochquote:
vergeleken bij Hans is iedereen kleinquote:
eendje heeft verzachtende omstandighedenquote:
jjh gaat met kgquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij bent met jjh dus daar ga ik me niet in mengen. LDG gaat met iemand van buiten KSC dan durf ik wel
Ik ben dom en een wuss...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gevaarlijk zei ik toch?
niet zoals ik het doequote:
gelukkig wordt je pappaquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben dom en een wuss...
Ik heb betere avonden gehad.
das waarquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eendje heeft verzachtende omstandigheden
Twee aan de voorkant.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben dom en een wuss...
Ik heb betere avonden gehad.
aangepast!quote:
Ik wilde er ookquote:
die breng ik nog aan het blozenquote:
Juh.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig wordt je pappa
Nee, we krijgen samen een kindquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
zoals die ene avond vier weken geleden met KG
sorry?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
das waar
en ze is mijn vriendinnetje, dat helpt ook niet
Toen heb ik alleen maar een filmpje gekeken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
zoals die ene avond vier weken geleden met KG
Ja maar wokjesquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jjh groot en gevaarlijkde wokjes maken hem in
oh dan kan ik hem hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is al oudquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry?
ik mis vanalles geloof ik![]()
of ga jij nou gewoon zo snel
ik wil m nou niet meer.. of ik xn kind of niemand zn kind ...ik Kan het op een ongeluk laten lijken...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, we krijgen samen een kindDat is niet hetzelfde
[..]![]()
Zo'n overkill aan cuteness kan niemand aan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dat was wel redelijk hilarisch jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is al oud
iets met een misverstand bij exwokkin
ja, nee, zo is het stukken duidelijkerquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is al oud
iets met een misverstand bij exwokkin
jij leeft toch ook nogquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij weet niet wat de wokjes kunnen met kussens
ik ben te lang voor mijn kapstokquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hang jou aan je enkels aan de kapstok.
ik Kan m ook aanquote:
jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat was wel redelijk hilarisch ja
alcoholvergiftiging, dat valt echt NOOIT opquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil m nou niet meer.. of ik xn kind of niemand zn kind ...ik Kan het op een ongeluk laten lijken...
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil m nou niet meer.. of ik xn kind of niemand zn kind ...ik Kan het op een ongeluk laten lijken...
vajenne noemde DE mijn vriendin.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, nee, zo is het stukken duidelijker
nicotine is beterquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alcoholvergiftiging, dat valt echt NOOIT op
Goedequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De mijne hangt hoger.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij leeft toch ook nog
[..]
ik ben te lang voor mijn kapstok
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vajenne noemde DE mijn vriendin.
exwokkin vatte dat op als relatie ipv vriendschap
en dat is waar, zo te zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
das waar
en ze is mijn vriendinnetje, dat helpt ook niet
jij hebt ook langere jassenquote:
Nu doe je net alsof ik een alcoholist ben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij niet, KG!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik een alcoholist ben.
Uhuh.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt ook langere jassen
heeel even dacht ik ook dat jullie iets haddenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vajenne noemde DE mijn vriendin.
exwokkin vatte dat op als relatie ipv vriendschap
Fijn dat ik daar ook wat vanaf weetquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
en dat is waar, zo te zien
alcohol, nicotine en mentholquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tijdens mijn verblijf in de baarmoeder heeft nicotine me niet vermoordquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Fijn dat ik daar ook wat vanaf weet
Ah, daar komt je groeiprobleem vandaag.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tijdens mijn verblijf in de baarmoeder heeft nicotine me niet vermoord
Je mag wel godmother zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wordt ik dan soort van mama nu kg zwanger is ?
Dat zei ik in het begin alquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
PEC thuis laatste keer was ik wel bij de 6-0 zege ofzoquote:
en gisterenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, daar komt je groeiprobleem vandaag.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jaja, maar niet dat ik DE vriendin benquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]ik heb je gelijk op de hoogte gebracht
als je mama kan worden kan het ook anders hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:12 schreef JJH het volgende:
KG, je moet niet hier naartoe komen, ze wil je kind afpakken en jou vermoorden.
Je zal wel moeten. Voor het welzijn van het kind lijkt mij dat wel verstandigquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Eerste punt is al wel binnen hier.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
PEC thuis laatste keer was ik wel bij de 6-0 zege ofzo
Ik geloof dat DaMart weer een nieuwe soap moet gaan schrijvenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:12 schreef JJH het volgende:
Ja, is het fijn?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Fijn dat ik daar ook wat vanaf weet
joahquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alcohol, nicotine en menthol
met onmogelijke plot wendingenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat DaMart weer een nieuwe soap moet gaan schrijven
nou dan ben ik ook gewoon zwangert en dan moet jjh maar kiezen...kg of mij...ik verleidt jjh welquote:
Gewoon een heel seizoen in één topic.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Terecht, weet je hoe gevaarlijk voor onze ongeboren vruchtquote:
die gebruikt gewoon 3 topicsquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
dat is KG anders ook geluktquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou dan ben ik ook gewoon zwangert en dan moet jjh maar kiezen...kg of mij...ik verleidt jjh wel
hmm, KG?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou dan ben ik ook gewoon zwangert en dan moet jjh maar kiezen...kg of mij...ik verleidt jjh wel
Ben je mij wat vergeten te vertellen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo poef, hoppaaa, alsof het niets is?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is KG anders ook gelukt
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo poef, hoppaaa, alsof het niets is?
damn.
JJH, ik denk dat het beter is dat wij elkaar even niet zien, straks word ik ook nog zwa..oh..
Ja, sorry.quote:
Die avond hè..... in april hè.....quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo poef, hoppaaa, alsof het niets is?
damn.
JJH, ik denk dat het beter is dat wij elkaar even niet zien, straks word ik ook nog zwa..oh..
oh ik moet je Wat vertellen ik nen hartstikke zwangertquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je mij wat vergeten te vertellen?
Enig schat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik moet je Wat vertellen ik nen hartstikke zwangertis dat nou niet Leuk ?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er aan het einde van het seizoen vandoor met Knetter en laat JJH in de steek met ons kind
Ja maar nu ben ik ook al zwanger laten we die ook achter dan ? En dan in een 45. Auto de zonsondergang tegemoet rijden ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er aan het einde van het seizoen vandoor met Knetter en laat JJH in de steek met ons kind
Betere chickmagnet is er niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Die avond hè..... in april hè.....
Ik stond in de binnenstad en jullie kwamen ff langs.
Sorry.
zn rechterhand ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:17 schreef Toekito het volgende:
Wie doet Sol op zijn verjaardag eigenlijk?
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja maar nu ben ik ook al zwanger laten we die ook achter dan ? En dan in een 45. Auto de zonsondergang tegemoet rijden ?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik moet je Wat vertellen ik nen hartstikke zwangertis dat nou niet Leuk ?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Betere chickmagnet is er niet.
Single papa's.
vooral die met kleine kleine kindertjesquote:
En dat de papa ook nog niet zo oud is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vooral die met kleine kleine kindertjes
Kan jjh niet met dat ding sjouwen ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
jeuj!
snel! koop een draagdoek!![]()
![]()
die jongste van mij is echt een om de vinger wind meisjequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vooral die met kleine kleine kindertjes
Jij ging mij verlaten en met KG op de loop...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kan jjh niet met dat ding sjouwen ?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat de papa ook nog niet zo oud is.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik ga maar eens pitten![]()
morgen er weer vroeg uit en dan woensdag vrij![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat de papa ook nog niet zo oud is.
Nee die nemen we dan wel mee want dat is een kind van JJH, die heeft niet mijn kuiltjes om zichzelf mee te redden en zou toch alleen maar de dates van JJH inpikkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja maar nu ben ik ook al zwanger laten we die ook achter dan ? En dan in een 45. Auto de zonsondergang tegemoet rijden ?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Betere chickmagnet is er niet.
Single papa's.
ja hoor, het was ook een grapquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kan jjh niet met dat ding sjouwen ?
fijn dromenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik ga maar eens pitten![]()
morgen er weer vroeg uit en dan woensdag vrij![]()
Ja dus jij moet de draagdoek kopenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij ging mij verlaten en met KG op de loop...
Hell no.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja dus jij moet de draagdoek kopen
woahquote:
ik aai jouw buik, kg mijnes en jij die van hemquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja hoor, het was ook een grap![]()
maar jeuj, nu kunnen we samen buiken botsen en heftig aan elkaar zitten in het openbaar
ik bedoelde ook vooral tieten hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik aai jouw buik, kg mijnes en jij die van hemmamameet
Papa's mogen dat niet hè?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoelde ook vooral tieten hoor
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik aai jouw buik, kg mijnes en jij die van hemmamameet
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat mag ik nu toch ook al welquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij kg dan niet zwanger gemaaktquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat mag ik nu toch ook al wel![]()
ik deed tieten likken en toen was je ineens zwanger
Ik vond het ook vrij lang duren voordat je eindelijk eens een move maakte.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]Ik had veel eerder zwanger moeten worden
![]()
Opletten, dat was ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb jij kg dan niet zwanger gemaakt
Ja hou maar op over je miniquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die jongste van mij is echt een om de vinger wind meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |