Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Euhm.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ga je borstvoeding geven JJH?
Gewoon proberen :yquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm.
Ik denk niet dat dat helemaal lukt.
IJs was wat onverwacht iddquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik had een borstvoeding in de TT verwacht
Draagdoekentopic was leuker geweestquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
DE is niet zwangerquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
Nou nee mooi nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
Dan had je accuut half OUD over de vloer gehad.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Draagdoekentopic was leuker geweest
klopt maar daar ging d'r lapo overquote:
Nope. Over een week of 3 krijg ik te horen of ik ooit wel op de normale manier zwanger kán worden. Jeej. Morgen maar weer gluren of mn laatste labtest al bekend is.quote:
You've got a point therequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt maar daar ging d'r lapo over
wat een toestandquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nope. Over een week of 3 krijg ik te horen of ik ooit wel op de normale manier zwanger kán worden. Jeej. Morgen maar weer gluren of mn laatste labtest al bekend is.
Oh, dan scheelt dat helemaal niet veelquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben precies 21 weken en ja het wordt een jongetje.
Het enige dat ik geheim houd is de naam
Van wie?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik niet zo lief zou lachen had ik volgens mij vorige meet een ban gekregen
tsjee wat een gedoe allemaalquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nope. Over een week of 3 krijg ik te horen of ik ooit wel op de normale manier zwanger kán worden. Jeej. Morgen maar weer gluren of mn laatste labtest al bekend is.
Ach ja niks aan te doen. Nu begonnen met een andere pil en verder merk ik het wel. Kinderen krijgen staat de komende paar jaar iig nog niet in mn agenda.quote:
ik heb wel vaker een puntquote:
24 december.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan scheelt dat helemaal niet veel![]()
Wanneer ben je uitgerekend?
En een jongetje, tof!
[..]
Van wie?
Van Fha, DE en jou? En misschien van JJH omdat ik hem teveel zoendequote:
Maar het zou fijn om te weten zijn dat het wel met niet al te veel moeite zou moeten lukkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach ja niks aan te doen. Nu begonnen met een andere pil en verder merk ik het wel. Kinderen krijgen staat de komende paar jaar iig nog niet in mn agenda.
Ach ja, er zijn er maar weinig die precies op die datum geboren worden, dat scheeltquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
24 december.
Maffe datum, maar vind het minder voor de kleine dus hoop dat ie er een weekje eerder klaar voor is
Van mij?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Van Fha, DE en jou? En misschien van JJH omdat ik hem teveel zoende
dan eerst eens de beoogde pa vindenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach ja niks aan te doen. Nu begonnen met een andere pil en verder merk ik het wel. Kinderen krijgen staat de komende paar jaar iig nog niet in mn agenda.
Randall is wel geboren met precies 40 weken maar die was blijkbaar verkeerd gemeten en dus zichtbaar minimaal 2 weken over tijdquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn er maar weinig die precies op die datum geboren worden, dat scheelt
Word je tegenwoordig ook al zwanger van zoenen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Van Fha, DE en jou? En misschien van JJH omdat ik hem teveel zoende
Ik merk het wel. Mn linkereierstok is iig al prut, rechts doet het nog. Straks tijdelijk niet meer, lang leve de pilquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar het zou fijn om te weten zijn dat het wel met niet al te veel moeite zou moeten lukken
Dus daar duim ik voor
Ligt eraan wat je kustquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Word je tegenwoordig ook al zwanger van zoenen?
een weekje eerderquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
24 december.
Maffe datum, maar vind het minder voor de kleine dus hoop dat ie er een weekje eerder klaar voor is
Gaan ze dan nu extra opletten?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Randall is wel geboren met precies 40 weken maar die was blijkbaar verkeerd gemeten en dus zichtbaar minimaal 2 weken over tijd
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van mij?
Nooit!
Daarvoor hou ik te veel van je
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Word je tegenwoordig ook al zwanger van zoenen?
quote:
Damn. Ik word papa.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Jij krijgt vaker IJs
![]()
[..]Wist je dat niet? Ik ben nu al een maand ver
Dat was wel mijn bedoeling ja, vaker IJsquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Jij krijgt vaker IJs
![]()
[..]Wist je dat niet? Ik ben nu al een maand ver
Dan worden we samen papaquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een weekje eerder![]()
dat is rond de 17 de
De 20 weken echo was extra uitgebreid vanwege medicijngebruik maar verder letten ze niet extra op of zo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gaan ze dan nu extra opletten?
Bij mij wel, omdat Thijs zo klein was
OMG!quote:
Gaan we onthoudenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was wel mijn bedoeling ja, vaker IJs
En een kolfapparaatquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG!
Snel, koop een draagdoek![]()
![]()
Of niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG!
![]()
maar is dat ivm groei, of ivm medicijngebruik?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
De 20 weken echo was extra uitgebreid vanwege medicijngebruik maar verder letten ze niet extra op of zo.
Moet wel in het ziekenhuis bevallen
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |