Poll: Wie wint het debat?quote:Op donderdag 30 augustus gaan de zes grootste politieke kopstukken voor het eerst gezamenlijk de confrontatie met elkaar aan in deze campagne. Tijdens de uitzending van Knevel & Van den Brink gaan de lijsttrekkers met elkaar in debat over de belangrijkste thema’s van deze verkiezingen.
Mark Rutte (VVD), Emile Roemer (SP), Geert Wilders (PVV), Diederik Samsom (PvdA), Sybrand Buma (CDA) en Alexander Pechtold (D66) betreden de politieke arena. In plenaire en een-op-een-debatten gaan de lijsttrekkers onder leiding van Tijs van den Brink en Andries Knevel de discussie aan; Wat gaat Europa ons kosten? Wie zorgt ervoor dat we onze baan houden? Welke lijsttrekker redt de huizenmarkt? En: hoeveel is onze gezondheid hen waard?
Via het tweede scherm kan de kijker tijdens de uitzending live zijn mening geven, meepraten over de thema’s en de optredens van de lijsttrekkers beoordelen.
Beter dan die 3 uur van dat slecht geleide RTL debat. Frits Westerquote:
Fijn altijd, zo'n bevestiging van het gemiddelde asociale gedrag van een VVD'er.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:33 schreef eriksd het volgende:
Gewoon door een ander heenpraten, doe ik ook altijd en werkt prima. Alsof het jou kan boeien dat de boodschap van een ander goed overkomt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Fijn altijd, zo'n bevestiging van het gemiddelde asociale gedrag van een VVD'er.
Tsja. Een ander zo snel mogelijk in de verdediging duwen werkt ook goed trouwens. Lekker om de haverklap "dus je vindt dat" ertussen gooien. Laat de ander zich maar verdedigen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Fijn altijd, zo'n bevestiging van het gemiddelde asociale gedrag van een VVD'er.
Dit inderdaad, omdat weglachpremier Rutte en ome Roemer diegene zijn die alle aanvallen zullen moeten afweren omdat zij momenteel het hoogst in de peilingen staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Pechtold of Samsom, het zal erom spannen.
Rutte is toch heel wat beter dan Samsom hoor. Je wilt toch geen Greenpeace hippie als premier?quote:
Samsomquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:05 schreef Eem_Il het volgende:
[..]
Rutte is toch heel wat beter dan Samsom hoor. Je wilt toch geen Greenpeace hippie als premier?
Dit wel danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:09 schreef Eem_Il het volgende:
[..]
Dat is toch geen premier! Dat haar!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:48 schreef Arth_NL het volgende:
Zes man in een uurtje? Dat gaan dus weer alleen maar oneliners worden.
Zou het? Ik vind die man qua uitstraling en inhoud gewoon niet minister president waardig. Meer de gezellige mascotte van een partij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niemand stemt op roemer, maar kans dat hij een dikke comeback maakt en zich flink heeft voorbereid sinds zijn nederlaag.
Dit is ook geen mr presidentsdebatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou het? Ik vind die man qua uitstraling en inhoud gewoon niet minister president waardig. Meer de gezellige mascotte van een partij.
Premier zijn is een rol waar je in groeit, Rutte kwam tenslotte eerst ook eerder over als de jolige studentenvoorzitter dan als een premier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou het? Ik vind die man qua uitstraling en inhoud gewoon niet minister president waardig. Meer de gezellige mascotte van een partij.
Vergeet trouwens ook het moddergooien niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:30 schreef Catcher het volgende:
Ik weet wel wie gaat verliezen! De kijker. We zullen weer overstelpt worden met vage praatjes en het onderling vliegen afvangen zonder dat er een duidelijk verhaal komt over hoe we de crisis in Europa nu werkelijk gaan oplossen (iets meer dan: geld bijdrukken of schuld niet laten oplopen).
Nee weet ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is ook geen mr presidentsdebat
Maar je hebt wel gelijk. Hij wil van zijn 'leuke oom' imago af en zweert in kranten wat meer van zich af te bijten en minder vriendelijk te zijn
Vond ik toch anders, bij Roemer heb ik gewoon ook niet het idee dat het er uberhaupt in zit. Maar goed, we zullen zien wat ie er vanavond van baktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Premier zijn is een rol waar je in groeit, Rutte kwam tenslotte eerst ook eerder over als de jolige studentenvoorzitter dan als een premier.
Op links moet hij het inderdaad absoluut afleggen tegen Samsom, als potentiële premier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het hangt er allemaal vanaf hoe Samsom ermee om gaat, die heeft het vorige debat immers ook enorm geprofiteerd van het lachende derde zijn. Laat de andere twee het rustig uitvechten en presenteer je dan op een kalme manier als het alternatief op het midden, en laat Pechtold nou net een flinke vechter zijn in debatten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
QFT
Ik heb ook hoge verwachtingen van Pechtold.
Ik denk dat ik vanavond mn kladblok erbij pak en de keren ga turven dat hij z'n vingertje omhoog doet en/ of het woord 'Europa' uitroeptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
QFT
Ik heb ook hoge verwachtingen van Pechtold.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Op links moet hij het inderdaad absoluut afleggen tegen Samsom, als potentiële premier.
Ik denk dat hij zichzelf na het eerste debat overschat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het hangt er allemaal vanaf hoe Samsom ermee om gaat, die heeft het vorige debat immers ook enorm geprofiteerd van het lachende derde zijn. Laat de andere twee het rustig uitvechten en presenteer je dan op een kalme manier als het alternatief op het midden, en laat Pechtold nou net een flinke vechter zijn in debatten.
We shall see Mr. Bondquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf na het eerste debat overschat.
Te vroeg gepiekt, net als Pechtold/D66 twee jaar geleden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef eriksd het volgende:
Roemer zal het tij niet meer kunnen keren,
Gelukkig is het gedrag van de PVDA-stemmer (nieuwe nederlander) altijd zo voorbeeldig!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, erg kortquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef Tem het volgende:
Een uur is natuurlijk niets met zes man.
Dat worden dit keer geen vakantiekiekjes en favo tv-momenten van, en één-tegen-ééntjes tussen lijsttrekkers.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef Tem het volgende:
Jij stemt zeker PVV?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef Smack10 het volgende:
Pechtold moesten ze eens opsluiten en verplicht laten luisteren naar zijn geblaat de afgelopen jaren..
Wat een betweter zeg..
Het is de PO. Het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef Tem het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
We shall see Mr. Bond![]()
[ afbeelding ]
Jammer inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef Tem het volgende:
Hij weet het vaak ook gewoon beter, dan moet je dat natuurlijk ook gewoon zeggen, daar is hij voor gekozen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef Smack10 het volgende:
Pechtold moesten ze eens opsluiten en verplicht laten luisteren naar zijn geblaat de afgelopen jaren..
Wat een betweter zeg..
Erg veel diepgang hoef je echter niet te verwachten, lijkt mij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is de PO. Het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.
Het is een verkiezingsdebat, zelfs al trek je daar 8 uur voor uit ziet er geen diepte in.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Erg veel diepgang hoef je echter niet te verwachten, lijkt mij.
Nee, van Wilders sowieso niet, dus daar gaat al 16% van de tijd verloren aan onzin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Erg veel diepgang hoef je echter niet te verwachten, lijkt mij.
Nee, maar iemand die mogelijk mijn partij vertegenwoordigt moet eens aan de partij denken i.p.v. te geilen als die op tv is..quote:
Ja, hij doet het erg slecht voor zijn partij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, maar iemand die mogelijk mijn partij vertegenwoordigt moet eens aan de partij denken i.p.v. te geilen als die op tv is..
Ohja en hij kan beter van de coca afblijven wat ze op de D66 wc hebben gevonden, dan blaat die wat minder lang
Ik vond Pechtold echt heel goed bij K&B paar dagen terug, echt geen geblaat. D66 is zelfs op mijn 'misschien'lijstje gekomen..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hij weet het vaak ook gewoon beter, dan moet je dat natuurlijk ook gewoon zeggen, daar is hij voor gekozen.
Ik gok iets met korte debatten van 5 minuten en dan een zoemer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef Tem het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel stellingen er komen.
Dat ontken ik ook niet, maar ik vermoed dat hij zichzelf altijd graag hoort praten..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond Pechtold echt heel goed bij K&B paar dagen terug, echt geen geblaat. D66 is zelfs op mijn 'misschien'lijstje gekomen..
Roemer doet het ook niet slecht, maar die heeft wel wat te melden?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, hij doet het erg slecht voor zijn partij.
Dan zal het waarschijnlijk weer uitdraaien op voorspelbare one-liners.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik gok iets met korte debatten van 5 minuten en dan een zoemer.
Meen je dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar ik vermoed dat hij zichzelf altijd graag hoort praten..
Dat praten is ook een groot deel van zijn werk, dus ik hoop het wel voor hem.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar ik vermoed dat hij zichzelf altijd graag hoort praten..
Dat gebeurde in dat debat van 3 uur ook voornamelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan zal het waarschijnlijk weer uitdraaien op voorspelbare one-liners.
Ze zouden een paar avonden gewoon een uur 1 tegen 1 debatten moeten houden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat gebeurde in dat debat van 3 uur ook voornamelijk
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze zouden een paar avonden gewoon een uur 1 tegen 1 debatten moeten houden.
Dan komt Wilders helemaal niet meer opdagen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Raak gewoon een beetje uitgekeken op z'n linkse optreden terwijl die een redelijk rechts programma heeft..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat praten is ook een groot deel van zijn werk, dus ik hoop het wel voor hem.
Mooi toch, geeft gelijk aan hoe dun zijn verhaal is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan komt Wilders helemaal niet meer opdagen.
Dus hij verkondigt op tv iets anders dan in het programma? Vertel. Elke leugen van de politici wordt deze campagne immers nieuws, maar van deze had ik nog niet gehoord.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Raak gewoon een beetje uitgekeken op z'n linkse optreden terwijl die een redelijk rechts programma heeft..
Pechtold weet op een rustige en duidelijke manier het D66-gedachtengoed naar voren te brengen. Bovendien kan hij ook straatvechters als Wilders en Roemer verbaal te lijf. Pechtold is dus juist een zegen voor D66.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, maar iemand die mogelijk mijn partij vertegenwoordigt moet eens aan de partij denken i.p.v. te geilen als die op tv is..
Ohja en hij kan beter van de coca afblijven wat ze op de D66 wc hebben gevonden, dan blaat die wat minder lang
Bezuinigen op sociale zekerheid..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus hij verkondigt op tv iets anders dan in het programma? Vertel. Elke leugen van de politici wordt deze campagne immers nieuws, maar van deze had ik nog niet gehoord.
Dan wel graag tussen lijsttrekkers van partijen die elkaar qua standpunten niet al te veel ontlopen, dus niet zoals regelmatig voorkwam bij het eerdere debat bij de NOS. Het heeft bijvoorbeeld weinig zin om bijvoorbeeld een Van der Staaij en een Pechtold tegenover elkaar te zetten, daar er vrijwel geen overlap is qua achterban. Doe dan Rutte vs. Wilders, Roemer vs. Sap, Samsom vs. Roemer, dat soort combi's.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij is Pechtold altijd zeer helder over de gevolgen van het programma, zo ook eergisteren bij Knevel en van den Brink. Beantwoordt de vragen ook gewoon conform het programma. Misschien moet de interviewer er dan ook naar vragen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bezuinigen op sociale zekerheid..
Niet liegen, niet noemen..
Te lijf gaan kan hij inderdaad.. maar waar staat D66 nu precies voor (behalve zo diep mogelijk in de darm van de EU penetreren)?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pechtold weet op een rustige en duidelijke manier het D66-gedachtengoed naar voren te brengen. Bovendien kan hij ook straatvechters als Wilders en Roemer verbaal te lijf. Pechtold is dus juist een zegen voor D66.
Inderdaad, dan ontloop je ook meer het welles nietes spelletje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan wel graag tussen lijsttrekkers van partijen die elkaar qua standpunten niet al te veel ontlopen, dus niet zoals regelmatig voorkwam bij het eerdere debat bij de NOS. Het heeft bijvoorbeeld weinig zin om bijvoorbeeld een Van der Staaij en een Pechtold tegenover elkaar te zetten, daar er vrijwel geen overlap is qua achterban. Doe dan Rutte vs. Wilders, Roemer vs. Sap, Samsom vs. Roemer, dat soort combi's.
Je Pc op je tv zetten? Heb je allebei..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef Argo het volgende:
Kan ik dit ook via de pc volgen? Of moet ik hier mijn tv aan smijten?
Bedankt!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef eriksd het volgende:
www.eo.nl/kvdb
Daar staat de stream rond 23:00
Jezus man, veeg me op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je Pc op je tv zetten? Heb je allebei..
Vriendelijk bedankt wel edele heer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef eriksd het volgende:
www.eo.nl/kvdb
Daar staat de stream rond 23:00
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je Pc op je tv zetten? Heb je allebei..
Nee die vraag van jou alleen alquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Vriendelijk bedankt wel edele heer.
[..]
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!![]()
Is dit geloot of met opzet zo gedaan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit gaan de debatten worden:
THEMA 'WONEN EN WERKEN': MARK RUTTE VS. DIEDERIK SAMSOM
THEMA 'ZORG': ROEMER (SP) VS. PECHTOLD (D66)
THEMA 'EUROPA': VAN HAERSMA BUMA (CDA) VS. WILDERS (PVV)
Bron: EO.nl
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Is dit geloot of met opzet zo gedaan?
Ze moesten rietjes trekken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dit geloot of met opzet zo gedaan?
Nog altijd genoeg vertegenwoordigers van het Kunduz akkoord toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef timmmmm het volgende:
Jammer dat Slob er niet is. Maakt serieus kans op mijn stem
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef timmmmm het volgende:
Jammer dat Slob er niet is. Maakt serieus kans op mijn stem
Die 5 partijen hebben inderdaad precies hetzelfde programma, dus dan is deze opmerking uiterst waardevolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nog altijd genoeg vertegenwoordigers van het Kunduz akkoord toch?
Jammer, je poging failtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die 5 partijen hebben inderdaad precies hetzelfde programma, dus dan is deze opmerking uiterst waardevol
Een blije Christen!quote:
Ja is de schuld van de Illuminati enzoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Typisch EO dat ze Buma tegen Wilders zetten op zo'n onderwerp
Wilders tegen Pechtold had ik wel willen zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Typisch EO dat ze Buma tegen Wilders zetten op zo'n onderwerp
Nee, dat is nou Arie. De man die met Wilders de strijd aangaat om de lelijkste pakken bokaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wat is deze? de olijke broer van roemer die wel op z'n lijn let?
Ik was al bang dat mijn poging jou in te laten zien dat je de plank volslagen misslaat gedoemd was te mislukken, maar ik wilde toch een poging wagen je te verlichten.quote:
Het is te hopen dat Samsom Rutte met de villawijksubsidie aanpakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:46 schreef Smack10 het volgende:
Rutte VS Samson... De VVD werkenden zorgt dat de PVDA niet werkenden kunnen wonen.. lijkt me kort debat dan
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Nou, maar even een stevige borrel erbijpakken om deze ellende weer te doorstaan.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Nou, maar even een stevige borrel erbijpakken om deze ellende weer te doorstaan.
Standaard bij de EO.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik moet bekennen dat de pakken die de heren dragen me nog nooit opgevallen zijn. Wie is de bestgeklede man van het Binnenhof?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dat is nou Arie. De man die met Wilders de strijd aangaat om de lelijkste pakken bokaal.
Hij draagt ook wel eens van die George Michael combinaties. Alleen dan de goedkope variant
Rutte heeft in ieder geval de beste pakken, gevolgd door Verhagen en Samsom tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat de pakken die de heren dragen me nog nooit opgevallen zijn. Wie is de bestgeklede man van het Binnenhof?
Als Peer Mascini een marokkaan/pool was, zou ik op geert stemmenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef Specularium het volgende:
Als Peer Mascini een eigen partij had zou ik daar op stemmen.
Ik vind het jammer dat je niet meer op de Partij van de Toekomst van Johan Vlemmix kunt stemmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef Specularium het volgende:
Als Peer Mascini een eigen partij had zou ik daar op stemmen.
Not sure...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je niet meer op de Partij van de Toekomst van Johan Vlemmix kunt stemmen.
Hoezo, hij doet gewoon mee hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je niet meer op de Partij van de Toekomst van Johan Vlemmix kunt stemmen.
Kwam bij de vooraankondiging binnen wandelen..quote:
Ze maakten een grapje over hemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef Paxcon het volgende:
Iedereen lachend, geert met een bedrukt gezicht
Hij gaat nu voor 10 zetels.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar hij profileert zich nu niet als toekomstig Minister van Feest. Doodzonde.
ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef Beardslasher het volgende:
hopelijk houdt het publiek zich een beetje in. niet weer dat geklap na elke one liner van vorige week
Dat leek mij iets meer voor Mona Keijzer met haar Volendamse kop.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef Paxcon het volgende:
Laura van Jan Smit.. Wat een wansmaak
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:09 schreef Beardslasher het volgende:
Gaan we nog beginnen of hoe zit dat?
Iddquote:
Lekker handig inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef Janneke141 het volgende:
"Oh, deed je de vorige keer niet je best dan"
Dat krijg je dan hè.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee zeg, wie weet hebben we dan een fatsoenlijker debat.
iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
Knevel en Van den Brink kunnen zo'n debat dus echt niet leiden
Hij lacht naar zichzelf op het schermpjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef eriksd het volgende:
Wat zit die Samsom nou te grimassen?
Ja joh alsof hij nog niet arrogant wasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Lindstrøm. het volgende:
Samsom is zo zelfverzekerd geworden dat ie een b'tje arrogant wordt
Je bedoelt, hij gaat weer inhoudsloze praat verkondigen? Hij kan in ieder geval niet net zo lang praten zonder ook iets over zijn programma te vertellen, want ze hebben maar een uur. Dus het kan alleen maar beterquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nu al het idee dat Samsom ze weer gaat ownen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef Paul het volgende:
SAMSOMMETJE ZET HEM OP SAMSOMMIETJOWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ja, crack.. daarom stinkt het huis en wil niemand het hebben
Bel de kranten, een politicus die liegt!quote:
Bitch pleasequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef Paul het volgende:
EEN 10 MET EEN GRIFFEL VOOR HET VERHAAL VAN ONS LEIDER SAMSOMMETJE
Niet elke posts hoeft in capslock.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef Paul het volgende:
EEN 10 MET EEN GRIFFEL VOOR HET VERHAAL VAN ONS LEIDER SAMSOMMETJE
Rokers zouden in speciale Van Nelle wijken moeten wonen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef betyar het volgende:
Rokers zouden geen HRA moeten kunnen krijgen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Rokers zouden in speciale Van Nelle wijken moeten wonen.
Ja, graag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja joepie, de huizen moeten nog duurder worden
Oh en de geluidsman.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Wil iemand even de lichtenman schieten.
Ja BLUNDER!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Paxcon het volgende:
Ah, ze muten het weg als het ze niet aanstaat
nog duurder? de prijzen zijn behoorlijk laag nu.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja joepie, de huizen moeten nog duurder worden
Micje van ons leider Samsom valt wat weg jaquote:
Ze zijn gewoon het geluid eerlijk aan het verdelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Micje van ons leider Samsom valt wat weg ja
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Naast chemische fabrieken.. wacht even mn sigaar aansteken
Bob de Bouwer bellenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef Theebag het volgende:
Ja maar, wat als je geen huis hebt ?
Dan doe je gewoon niet meer mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef Theebag het volgende:
Ja maar, wat als je geen huis hebt ?
Ja wtf was dat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef rubbereend het volgende:
de prijzen moeten snel stijgen?nieuwe luchtbel? Lekker Rutte.
Rutte probeert huiseigenaren aan te spreken, die willen natuurlijk van hun verlies af.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef rubbereend het volgende:
de prijzen moeten snel stijgen?nieuwe luchtbel? Lekker Rutte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |