SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Ben Arfaquote:
N'Zogbia of Hulk? Gaat om de pace voor het toernooiquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik vind die filmpjes opeens niet meer interessant.
Nou, vorige filmpje was interessant, werd interessanter, interessantst, mega hyper interessant, en opeens was het niet meer interessant en wil ik alleen maar slapen eigenlijkquote:
Niets, gewoon skippen die shit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:33 schreef Euroteller het volgende:
Nee ik vraag me af wat er zo interessant aan is voor de meeste fappers dat het zo sloom gaat.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:33 schreef Euroteller het volgende:
Nee ik vraag me af wat er zo interessant aan is voor de meeste fappers dat het zo sloom gaat.
Heb nog nooit een filmpje uitgekeken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niets, gewoon skippen die shit.
Skippen tochquote:
Vind het ook leuk om te weten hoe een dame in zon filmpje er et kleren aan uit zietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:33 schreef Euroteller het volgende:
Ik heb dat meestal juist andersom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het ook leuk om te weten hoe een dame in zon filmpje er et kleren aan uit ziet
Is goed. Nu komen dan jonguh!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja mij, kom tegen mij fifa spelen please.
Bij jou en je vriendin is het:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:36 schreef Euroteller het volgende:
Ben nu pas bij 17:19 en het is nog steeds allemaal voorspel..
Al was het zo. Problemen mee?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij jou en je vriendin is het:
-hoi
-hee
-neuken
-dag
-doei lovee youu hvj (dit ben jij dan he)
Gewoon ergens midden in die tijdbalk klikken, dan zit je meestal wel goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:36 schreef Euroteller het volgende:
En dan je moeder laten wassen zeker?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:38 schreef vandermar het volgende:
Nog even een paar sokken meegrissen naar mijn kamer
haha, als ik het filmpje niet leuk had gevonden had ik het al uitgezet. Is er toch blijkbaar iets leuks dat je nog steeds braaf kijktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:36 schreef Euroteller het volgende:
Probeer een filmpje af te kijken voor de eerste keer in me levenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, als ik het filmpje niet leuk had gevonden had ik het al uitgezet. Is er toch blijkbaar iets leuks dat je nog steeds braaf kijkt
Ik ben online !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En dan je moeder laten wassen zeker?
Met genoeg wilskracht kan je het!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:40 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Probeer een filmpje af te kijken voor de eerste keer in me leven
Moet ik ze soms naar jou opsturen dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En dan je moeder laten wassen zeker?
Joe hef een invijt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met genoeg wilskracht kan je het!
Dan kan je namelijk alles!
Succesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:40 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Probeer een filmpje af te kijken voor de eerste keer in me leven
Die jongen komt tenminste meteen ter zakequote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij jou en je vriendin is het:
-hoi
-hee
-neuken
-dag
-doei lovee youu hvj (dit ben jij dan he)
Dan kan je beter een hoer nemen, kan je het doei en dag gedeelte overslaan en heb je vaker een andere wat leidt tot afwisseling en dus positief is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die jongen komt tenminste meteen ter zake
Je zit nog steeds in the menus, schiet eens op! Dit gaat allemaal van je eigen tijd af!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met genoeg wilskracht kan je het!
Dan kan je namelijk alles!
Vriendin is gratis!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan kan je beter een hoer nemen, kan je het doei en dag gedeelte overslaan en heb je vaker een andere wat leidt tot afwisseling en dus positief is.
ff snelle pre-game fap.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je zit nog steeds in the menus, schiet eens op! Dit gaat allemaal van je eigen tijd af!
Van sex krijg je slappe benen. Is echt zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ff snelle pre-game fap.
Je weet dat voetballers beter spelen na seks, dus dit werkt hopelij ook.
Vriendinnen bedoel je hopelijk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Meerdere vrienden is gratis en is goed voor de afwisseling!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:45 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Vriendinnen bedoel je hopelijk?
Van bier ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Van sex krijg je slappe benen. Is echt zo
Is er iets mis met homo's ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:45 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Vriendinnen bedoel je hopelijk?
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:45 schreef Kamikazie het volgende:
Als benen een synoniem is voor penis dan wel ja!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee Mathijs, maakt niet uit jongen.
Ik ook al 3 keerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:46 schreef Kamikazie het volgende:
ik spam echt belachelijk veel vanavond ...
Je verdediging is wel vies moeilijk te penetreren. Daarom moest ik even Honda inbrengen. Mijn penetratiejapanner.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:02 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil een rematch!
Scoorde de 1-0 terwijl ik aan het FOK!'en was en kon daardoor mijn ultra verdedigen + counter attack tactiek niet uitvoeren en moest zelf ook druk zetten.
Verder helemaal terecht gewonnen en je was ook beter hoor dus verdiend zeker
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:04 schreef Kamikazie het volgende:
Hij penetreerde mij inderdaad aardig hard. Nu ga ik hem afstoppen let maar op.
Haha ja! Die werd zo in m'n schoot geworpen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:17 schreef Kamikazie het volgende:
ik word afgemaakt ...
Kut penalty waardoor ik weer moest aanvallen
Ja en daar ging mijn tactiekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha ja! Die werd zo in m'n schoot geworpen.
Ik ben zelf ook niet echt een spelmaker, maar als m'n tegenstander 5-2-2-1 speelt, dan ligt er natuurlijk genoeg ruimte.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja en daar ging mijn tactiek
Wel beiden potjes terecht gewonnen... alleen jammer dat de openingsgoals zo kut waren .
Eerste helft hield ik je namelijk helemaal tegen en had ik zelf ook nog wel wat kansen.
Ik heb nog niets eens Gomez en Huntelaar in de spits gehad. Dan vliegen de goals om je oren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:23 schreef Kamikazie het volgende:
Maar in het toernooi kom ik je nog wel tegen en dan sweat ik je er helemaal uit
Ja deze tactiek ligt me niet echt, zodra ik een tegengoal krijg ga ik er altijd met 3-0 ofzo af. Tenzij mijn tegenstander zo dom is om nog meer gas te geven en mij iets van ruimte te geven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet echt een spelmaker, maar als m'n tegenstander 5-2-2-1 speelt, dan ligt er natuurlijk genoeg ruimte.
Hoeren?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:27 schreef BDIL het volgende:
Moet 7 uur richting FrankfurtIemand iets nodig?
Speel gewoon 4-3-3. Ik heb ook een keer 5-2-2-1 gespeeld, maar 't is gewoon een kutopstelling, gaan moer aan imo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja deze tactiek ligt me niet echt, zodra ik een tegengoal krijg ga ik er altijd met 3-0 ofzo af. Tenzij mijn tegenstander zo dom is om nog meer gas te geven en mij iets van ruimte te geven.
Maar ja, nog nooit 5 verdedigers gedaan en bij dit toernooi was alles toegestaan dus ga het is testen. 4-3-3 blijft tot nu toe het beste
Zoals?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:27 schreef BDIL het volgende:
Ja ik ga het misschien wel ombouwen, je bent wel erg afhankelijk van counters en vieze goals (hoekschoppen,lucky pingels etc) nuquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Speel gewoon 4-3-3. Ik heb ook een keer 5-2-2-1 gespeeld, maar 't is gewoon een kutopstelling, gaan moer aan imo.
Precies, en mijn verdediging is +82 pace, dus ook met counters kom je daar niet makkelijk langs.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik ga het misschien wel ombouwen, je bent wel erg afhankelijk van counters en vieze goals (hoekschoppen,lucky pingels etc) nu
Ik zeg: DOEN!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:32 schreef Kamikazie het volgende:
Klopt, misschien kijken of ik voor 5 euro nog 100k ofzo op de kop kan tikken voor wat leuke spelers.
Is geen momentum maar spanning. Gewoon rustig blijven en die bal zo snel mogelijk wegrossen en keihard erin gaan!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:32 schreef Tim86 het volgende:
lol, ik mis in blessuretijd in de finale een pingel om 2-0 te maken en natuurlijk maakt hij 1-1 uit een kuttig momentumgoaltje. Hij daarna ssht en hele veld over + alle herhalingen. Ik daarna vanaf de aftrap 2-1 en hetzelfde. Kneusjes
Echt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:34 schreef Tim86 het volgende:
Ook echt niet normaal als je met een duur team speelt hoeveel haatmessages je krijgt
Ja, met mijn Serie A team wel. Met mijn Netherbelgians meestal niet omdat ze het een origineel team vinden..krijg daar nog wel complimenten voor af en toe.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt?Dat heb ik juist niet. Wacht even.
Stiekem beetje accounts maken en jezelf berichtjes sturen he!!1!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:36 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stiekem beetje accounts maken en jezelf berichtjes sturen he!!1!!!!
Heb ik je toch nog een leuke avond bezorgd, na die zware nederlagen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik doe wel alsof ze van mij zijn en fap me er dan op. Bedankt in ieder geval
mijn laatste 2:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:36 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post je Serie A team nog eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, met mijn Serie A team wel. Met mijn Netherbelgians meestal niet omdat ze het een origineel team vinden..krijg daar nog wel complimenten voor af en toe.
Zit nu op de console, doe ik straks wel ff.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Post je Serie A team nog eens.
Berichtjes vanaf andere accounts naar jezelf sturenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:36 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gooi meestal nog wat subs erin als ik aan het winnen ben om nog wat extra goals te maken. Soms lijkt het wel of mensen je meer respecteren als je ze harder vernederd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mijn laatste 2:
Spend more money u sad cunt (quit van hem bij 3-0 HT)
Fuckin rich cunt, u are so bad
Terwijl mijn overwinning bij die laatste ook gewoon fucking simpel was maar ik bleef maar kloten voor het doel waardoor hij zijn gelijkmaker kon scoren.
Ik ga altijd wel voor big wins, maar wel met leuk voetbal. Als ik 5-0 win en 5 keer een bal op exact dezelfde manier binnen krul voor de keeper vind ik er weinig aan eigenlijk. En ik heb dit jaar max. 5 sweaty goals gemaakt ofzoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gooi meestal nog wat subs erin als ik aan het winnen ben om nog wat extra goals te maken. Soms lijkt het wel of mensen je meer respecteren als je ze harder vernederd.
Sweaty goals kunnen heel mooi zijn hoor. Ik had laatst echt een prachtige aanval en die bekroonde ik met een sweaty goal in de 16 toen bijna het hele team van de tegenstander ook in de 16 stond.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga altijd wel voor big wins, maar wel met leuk voetbal. Als ik 5-0 win en 5 keer een bal op exact dezelfde manier binnen krul voor de keeper vind ik er weinig aan eigenlijk. En ik heb dit jaar max. 5 sweaty goals gemaakt ofzo
Klopt ik ben een helen slegte spelertquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:49 schreef Rijst het volgende:
tim86 ze sturen je die berichtjes niet voor niks. Just sayin
Maakt niet uit joh!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ik ben een helen slegte spelert
's avonds een man, 's ochtends lekker uitslapenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:13 schreef Lindgren. het volgende:
Bij nacht een man, bij dag een man.Goedemorgen!
haha dat kan ook, zo wakker ben ik nog niet. Komt van een ander forum btw...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:53 schreef DutchSL het volgende:
Of ze gaat scheiden en heeft het letterlijk over haar baby
Daar ben ik in januari dit jaar ook geweest met schoolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:27 schreef BDIL het volgende:
Welke IF had je dan en in wat voor silver pack? Dat zeg je er dan weer niet bijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
Goedemorgen,
Ik had trouwens gister nog een IF in mijn silver pack.
En ik heb gister een nieuw team gemaakt en wat is El Shaarawy een beest zeg
En alle schoten van Ibra gaan er ook in.
Ik heb wat leuke goaltjes gemaakt net in mijn met 8-0 gewonnen match. Zal ze straks wel even posten.
Ljuboja in een 5K packquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke IF had je dan en in wat voor silver pack? Dat zeg je er dan weer niet bij
Maak je winst op silver packs?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ljuboja in een 5K pack.
Maar er is geen silver pack dat 5k kost, was het geen 5k gold pack?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ljuboja in een 5K pack.
Soms.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:18 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Maak je winst op silver packs?
Oja ik zat even met die gold packs in mijn hoofd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar er is geen silver pack dat 5k kost, was het geen 5k gold pack?
Ik open de laatste tijd bijna geen silver packs meer omdat de prijzen voor consumables nu zo laag zijn door de consumable packs.
Speel je ps3 of xbox?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oja ik zat even met die gold packs in mijn hoofd.
Moet een 3.75k pack zijn natuurlijk.
20 minuten te laat zijnde voor de kapperquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fokken op de fiets like a boss
Xbox.quote:
Kom ik nu vandaan lolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
20 minuten te laat zijnde voor de kapper.
Ohquote:
Ultimate Geek !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fokken op de fiets like a boss
Gohquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kom net tegen een ventje met een Spaans bronze/silver team, ik doe 1 aanval en hij leaved....
Alleen maar omdat ik ging skillen en met El Shaa langs 4 man kwamquote:
Hoezo? Ik kan er geen reet van. VDM al helemaal niet en Kamikazie schijnt heel goed te zijn in 1-2'tjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zit trouwens wel in de lastige poule met het toernooi.
Ik moest een keer tegen jou en je was best goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan er geen reet van. VDM al helemaal niet en Kamikazie schijnt heel goed te zijn in 1-2'tjes.
Klopt ja, ik ownde je keihard tijdens het toernooiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan er geen reet van. VDM al helemaal niet en Kamikazie schijnt heel goed te zijn in 1-2'tjes.
Sinds wanneer heb je een xbox dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt ja, ik ownde je keihard tijdens het toernooi
Hij had eerst een ps3, ik heb hem weggejaagdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:51 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een xbox dan.
Valt tegen maar het was ook meer een flamequote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik moest een keer tegen jou en je was best goed.
lievquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:55 schreef RavioliPunch het volgende:
Als niemand een PS3 toernooi organiseert doe ik het vanavond zelf wel.
Dat kan ik me niet voorstellen. Hij verloor ookal van een ene Julianquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt ja, ik ownde je keihard tijdens het toernooi
Klinkt goed. Ik hoor alleen vaker dat de aflevering nog wel eens hapert bij Wehkamp.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:22 schreef Jay_Snake het volgende:
Fifa 13 (ook de Ultimate Edition) is nu voor redelijk goedkoop bij de wehkamp te krijgen. Voor 53 euro heb je voor de Xbox en PS3 de UT editie, mits je gebruikt maakt van de kortingscode: ikkannietwachten.
Het fijne is wel dat je kunt kiezen voor betalen als je het product ontvangen hebtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik hoor alleen vaker dat de aflevering nog wel eens hapert bij Wehkamp.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]Had ik mezelf wel kunnen bedenken, die heeft een iMotm, had even in UDB moeten kijken. Bedankt!
Dit is m geworden:
[ afbeelding ]
Waarom die linksback niet if of toty?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]Had ik mezelf wel kunnen bedenken, die heeft een iMotm, had even in UDB moeten kijken. Bedankt!
Dit is m geworden:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef Toefjes het volgende:
Dit is m geworden:
[ afbeelding ]
IF Lens schijnt ook erg goed te zijn! En zeker met een kopsterke spits als Toivonen is een rechtspoot op rechts handig.quote:
Als het geen CAM wordt. Stond bij Barca meestal op links dus zal wel goed komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:58 schreef DutchSL het volgende:
Afellay naar Schalke.
Triple link met Huntelaar
Je mocht mijn Ola wel kopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef Toefjes het volgende:
Dit is m geworden:
[ afbeelding ]
Behalve verdedigende kwaliteiten.. ik zou hem in de spits zetten en IF Fer op het middenveld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:16 schreef Toefjes het volgende:
Geen SIF omdat ik ook een AZ elftal aan het maken ben, vind het AZ logotje ook iets mooier dan het Ajax logo.. En Luuk op CM, ik zag zn kaart te koop staan, en toen keek ik eens naar zn stats, en eigenlijk heeft hij alles voor een goede CM
Voor vragen over silvers, dm mij. Bij Fifa 12 zijn silvers wel mijn specialisme.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:09 schreef Toefjes het volgende:
Zo, nu de elftallen aan het maken voor de Generations, een Eredivisie ploeg en een AZ elftal. als alles verkocht is, ga ik het elftal van Kent eens bekijken en nog kijken of enige posities nog beter ingevuld kunnen worden, en dan mag Fifa 13 wat mij betreft komen.
Andere users alles zelf uit laten zoeken en bij toefjes zo doen..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Voor vragen over silvers, dm mij. Bij Fifa 12 zijn silvers wel mijn specialisme.
Maak me team af danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Voor vragen over silvers, dm mij. Bij Fifa 12 zijn silvers wel mijn specialisme.
De mensen die ik chill vind, help ik graag. Ook omdat dat ook wederzijds is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Andere users alles zelf uit laten zoeken en bij toefjes zo doen..
Brazilianenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:23 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Maak 'mijn' team af dan [ afbeelding ]
Jaloersssssquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom ik net vandaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:24 schreef Lindgren. het volgende:
Photoshoot (Lelijke) stelletjes
Fantastisch topic.Echt een paar keer hardop gelachen. Voor als je je verveelt.
Hoor ik daar bij?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De mensen die ik chill vind
Jahoor, meestal welquote:
Jaloerssssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:24 schreef Lindgren. het volgende:
Photoshoot (Lelijke) stelletjes
Fantastisch topic.Echt een paar keer hardop gelachen. Voor als je je verveelt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is echt geniaal!
Jij sws, altijd vette hybridsquote:
Ik benader ook iedereen anders. Soms beantwoord ik zelfs een vraag niet als ik het antwoord wel weet, maar ik de user echt een mongool vindquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van die vrouwen met pittig korte kapsels.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
GodverDat zijn zeker van die 40ers die nog op Hyves zitten.
Óooooooh!1! Boefje!!1!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik benader ook iedereen anders. Soms beantwoord ik zelfs een vraag niet als ik het antwoord wel weet, maar ik de user echt een mongool vind
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik benader ook iedereen anders. Soms beantwoord ik zelfs een vraag niet als ik het antwoord wel weet, maar ik de user echt een mongool vind
Erg herkenbaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:43 schreef Toefjes het volgende:
4-3-2-1 speelt trouwens best moeilijk als je 3-5-2 gewend bent. Eerste wedstrijd 1-2 verloren. Jammer dat wanneer de tegenstander in de 89e of 90e minuut de winnende maakt, je 9 van de 10 keer 3 herhalingen te zien krijgt
Oh snapquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoeveel geld krijg je als je die neemt?
Ik las net het MediaMarkt krantje. Stond een mooie HP Pavilion in met de nieuwste i7 processor en een HD7670 (vergelijkbaar met de GT 630M) voor ¤711. Kan wel een foto maken als je wilt.quote:
Wtf? Lolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag in de folder van de Media Markt een laptop die binnen 10 minuten opstart. Die wilde ik hebben maar 10 minuten is toch best wel lang.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag in de folder van de Media Markt een laptop die binnen 10 minuten opstart. Die wilde ik hebben maar 10 minuten is toch best wel lang.
Apple binnen 15 seconde maxquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]Mensen die MediaMarkt krantjes maken
Mijn laptop start trouwens ook op binnen 10 minuten en m'n PC ook.
Ja, dag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn laptop doet het in 5 seconden ofzo
Net als jijzelf :$quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn laptop doet het in 5 seconden ofzo
Ja, dan is het dus niet opstarttijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zet m'n laptop nooit uit.. Gewoon standby of sluimerstand
O rly?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, dan is het dus niet opstarttijd
Ja, maar dan heb je wel Mac OS en geen Windows 7.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Apple binnen 15 seconde max
Ik zal je kont eens booten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon niks mee laten booten en alles uitzetten in msconfig
Zeker met SSD en een heel kaal OS?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
Mijn PC start in zo'n 15 a 20 seconden helemaal op, really.
Wel een oud kut ding waar ik geen fatsoenlijke spellen op kan installeren en zelfs geen nieuwe Visual Studio, soms minuten bezig is om een simpele internetpagina te openen, maar goed hij start wel snel op.
Op Lion deed mijn macbook er anders bijzonder lang over. Ook na een clean install.. gewoon meer dan een minuut ofzo. Terwijl m'n pc van 6 jaar oud binnen 20/30 seconden paraat staat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Apple binnen 15 seconde max
Hoe kom je daar?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zeker met SSD en een heel kaal OS?
Dit is mijn boottime, dus met alle programma's:
[ afbeelding ]
http://www.sevenforums.com/tutorials/720-restart-time.htmlquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:19 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Bij dat venster dat aangeeft hoe snel je pc opstart.
thanksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://www.sevenforums.com/tutorials/720-restart-time.html
Nee, gewoon een ouderwetse HD.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zeker met SSD en een heel kaal OS?
Dit is mijn boottime, dus met alle programma's:
[ afbeelding ]
Wat een onzin ook dat hij daar staat. Hij speelde het hele jaar als RW/LWquote:
Klopt, had de demo laatst, lijken net normale poppetjes die je op het veld zietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bij NHL 13 ziet het publiek er tenminste realistisch uit, wtf EA.
Ghallo Foeziequote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef Fuszy het volgende:
Bijna fifa 13, dus ik kom hier eens kijken
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef Fuszy het volgende:
Ik speel de demo nu, wel leuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, had de demo laatst, lijken net normale poppetjes die je op het veld ziet
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef Fuszy het volgende:
plutosport!quote:
Ja je hoeft niet te verwachten dat het hier nog over fifa gaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:46 schreef Fuszy het volgende:
die eerste paar pagina's zijn wel interessant van dit topic
Wats datquote:
Stout dagboek, laat lingdren in je schrijven zodat zijn meuk hier niet verschijnt.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:11 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben benieuwd of je op de web app weer een week van te voren al kan ruilen en je gold pack kan openen
Hm dan heb je er maar 1.. en als je season ticket hebt 2. Heb je ook niet zoveel aanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:11 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben benieuwd of je op de web app weer een week van te voren al kan ruilen en je gold pack kan openen
Ook geen TV? Nou ja, van Feyenoord mis je toch niets.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
Volgende week is het stroom en internet er hier in huis afgaan ze met de elektriciteitskabels bezig en leggen ze glasvezel
week lang geen contact met mensen buiten huis
Ik heb 3 accounts. misschien snel nog ff 2 makenquote:
...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ook geen TV? Nou ja, van Feyenoord mis je toch niets.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:38 schreef vandermar het volgende:
Nog even een paar sokken meegrissen naar mijn kamer
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
Ik moet eerst nog naar een docent toe voor een studiepunt die ik niet heb gekregen terwijl ik wel alles heb gedaan en reflectie heb ingeleverd! Kwam er zonet achter
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:47 schreef vandermar het volgende:
Even een trainingsbroek bestellen, de anderen zitten allemaal onder het verf
quote:
Alleen al in dit topic.quote:
Wel. je krijgt ook elke dag een daily giftquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:12 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Hm dan heb je er maar 1.. en als je season ticket hebt 2. Heb je ook niet zoveel aan
Jeetjeminaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Alleen al in dit topic.
Waarom krijg je een daily gift?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel. je krijgt ook elke dag een daily giftVorig jaar had ik al een heel goud eredivisie team voor het begon.
Zoals?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef Lindgren. het volgende:
Er staan nu allemaal spelers ver onder hun BIN op de Trade pile. Zoek maar op.
Oh ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Lindgren, je vergeet zijn post met het rooster erop.
Omdat EA ons aardig vind. Weet ik het waarom ze dat doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Waarom krijg je een daily gift?
Zo ontzettend jammer dat ik net toch echt al met coins aan pakjes heb uitgegeven. Ik zocht gister nog naar El Shaarawyquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:17 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Zo ontzettend jammer dat ik net toch echt al met coins aan pakjes heb uitgegeven. Ik zocht gister nog naar El Shaarawy
Ah mijn favoriete user is er weer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef Fuszy het volgende:
PVV, alle buitenlanders wegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En, waar gaan jullie op stemmen?
YOLO.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
PVV, alle buitenlanders weg
/Marcie
D66 of Piratenpartij denk ik.
Hoewel CU, als ik een meisje verkracht en zij krijgt een kind, wil ik wel een deel van de kinderbijslag, SLAPENDRIJK!!!!!
Is dat niet SGP?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
PVV, alle buitenlanders weg
/Marcie
D66 of Piratenpartij denk ik.
Hoewel CU, als ik een meisje verkracht en zij krijgt een kind, wil ik wel een deel van de kinderbijslag, SLAPENDRIJK!!!!!
Zelfdequote:
Ga naar het frikandellentopic, homo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef Euroteller het volgende:
Is het zo dat je van frikandellen heel nodig moet schijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |