SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Succes. Kan je goed gebruiken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
We zullen wel zien jongens, ik ga voor mijn doel
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Succes. Kan je goed gebruiken.
Wel goede tv, ik heb alleen het idee dat er iets míst..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:19 schreef pascal08 het volgende:
Hé! Hé! De openingsceremonie van de Paralympics is nu op NED1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Kom maar hatenquote:
Song heerlijke pass op Messiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:20 schreef Tim86 het volgende:
jezus die Montoya had niet door dat hij alleen voor de keeper stond joh
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mooi om dat te denken maar iedereen heeft zijn beperkingen. Een man zonder armen / benen kan nog zo gemotiveerd zijn maar zal nooit een goede bouwvakker worden.
huh?quote:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODVUUUR. Naja, wel geld binnen maar niet max.quote:
Het kan nog... als de spelers NU op de vuist gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODVUUUR. Naja, wel geld binnen maar niet max.
Pepe heeft zich ingehouden, wauw.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het kan nog... als de spelers NU op de vuist gaan.
Dit is gewoon stom gelul, weet jij ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat GJE zegt is echt zo'n Amerikaans ding. "Als je maar genoeg je best doet kun je alles worden" Ik wil een fucking tweeling worden, WATCHA GONNA DO?!?!
Op veel meer hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Had gewed op rood voor Real
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel goede tv, ik heb alleen het idee dat er iets míst..Dit vond ik serieus zelf grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja dat ie alleen zoiets zegt zegt al genoeg ....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat GJE zegt is echt zo'n Amerikaans ding. "Als je maar genoeg je best doet kun je alles worden" Ik wil een fucking tweeling worden, WATCHA GONNA DO?!?!
Je zelfvertrouwen is ook laag hé. Lager dan de geamputeerde benen van die paralympiers.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit vond ik serieus zelf grappig.
Nee absoluut niet.quote:
Barca heeft gewonnen hoor...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODVUUUR. Naja, wel geld binnen maar niet max.
Ik: Higuain 1e goal, Ronaldo één goal, Real wint, Barca rood en Real. Laatste dus niet goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:24 schreef BDIL het volgende:
Ik had gewed Messi scoort + + 0,5 goals Fener- Spartak en Borussia + 2,5 goalsCASSSHEEEENNNN
Ja ja we weten nu wel dat je een eindbaas bent.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik: Higuain 1e goal, Ronaldo één goal, Real wint, Barca rood en Real. Laatste dus niet goed.
Mijn zelfvertrouwen laag? Meisje, wazmetjou.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je zelfvertrouwen is ook laag hé. Lager dan de geamputeerde benen van die paralympiers.
Ik ben geen meid. Sorry.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen laag? Meisje, wazmetjou.
Sorry, ik moest even mijzelf prijzen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ja we weten nu wel dat je een eindbaas bent.
Niet minder diep dan die pik met ajax erop in jou zit .quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:26 schreef vandermar het volgende:
Puta Barca, Puta Barca
Het zit daar wel diep
Oh..quote:
#nohomoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet minder diep dan die pik met ajax erop in jou zit .
Tja, eigenlijk had ik Gtagirl moeten doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh..
Ja, ik dacht je hebt 'boy' in je naam, je zult wel een meisje zijn.. [ afbeelding ]
Heeft ie geblunderd?quote:
Pamper omdoenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:29 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet belachelijk nodig schijten maar ben te lui om op te staan.
Iemand tips?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:30 schreef n0ir het volgende:
Ik moet grinniken door die openingsceremonie, ben ik een slecht mens?
Ja, je gaat naar hel, maar dat ging je zoiezo al.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:30 schreef n0ir het volgende:
Er is geen correlatie tussen die twee hoor ...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:30 schreef n0ir het volgende:
Niet zo erg als die van jou.quote:
Iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Niet zo erg als die van de EsGePeee
Tondeuses vergelijken? KIESKEURIG: Vergelijk tondeusequote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:31 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Groot prozaschrijver
Hij had gewoon gelijk hoor ...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Idd
Dat abortus en verkrachting gedeelte___
typ ik zo'n gigantische lap tekst op mijn mobiel, wordt ie compleet genegeerdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee absoluut niet.
Het is heel goed dat je zo graag hogerop wilt en dat je zo gemotiveerd bent, maar je moet ook realistisch zijn.
Als je in 3havo al zeer veel onvoldoendes pakt en ternauwernood overgaat, moet je ook toch eens bij jezelf ten rade gaan of het vwo wel echt voor jou is. Je moet namelijk 24/7 het hele jaar lang gemotiveerd en gecontreerd zijn, anders haal je het simpelweg niet.
Ik rust mijn kaas.
/ignorequote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
typ ik zo'n gigantische lap tekst op mijn mobiel, wordt ie compleet genegeerdnou laat maar zitten ook, veel plezier op het vwo gje.
Hé, zeikwijf.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
typ ik zo'n gigantische lap tekst op mijn mobiel, wordt ie compleet genegeerdnou laat maar zitten ook, veel plezier op het vwo gje.
Hij kan ook naar een mislukt jaartje VWO gewoon naar het HBO gaan. verpest maar 1 jaartjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waar stond die post?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik een GJE'tje.
Nachtkus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nederlander he.
Nou goedenacht, morgen weer lekker school.
Je kunt alles als je het maar wil!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nederlander he.
Schijnt dat verkrachting slechts in 0,5% van de gevallen tot zwangerschap leidt dus hij had in principe wel gelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij had gewoon gelijk hoor ...
huilenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nederlander he.
Het is alleen een erg gevoelige opmerking in NL.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Schijnt dat verkrachting slechts in 0,5% van de gevallen tot zwangerschap leidt dus hij had in principe wel gelijk.
Dat was die van mij iig wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:34 schreef vandermar het volgende:
Vavo is the answer to al your problems
we gaan het zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt alles als je het maar wil!
En daar kan je ook tevreden mee zijn.quote:
Je kunt het als je het maar wil!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we gaan het zien.
*probeert school op te blazen via telekinese*
Dudeweiser. Ronaldo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:37 schreef Euroteller het volgende:
Ben zo trots dat ik een TT heb aangemaakt!
Zo is dat, als hij de tijd die hij in Fok steekt, serieus in school steekt, kan hij gewoon op wilskracht met goede cijfers binnen halen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:36 schreef n0ir het volgende:
Ik denk dat GJE het wel voor elkaar krijgt als ie kapt met fok!
dat denk ik ook! En om eraan te wennen kan ie maar beter direct beginnen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:36 schreef n0ir het volgende:
Ik denk dat GJE het wel voor elkaar krijgt als ie kapt met fok!
Odoi of iemand van Fulham dan hè. Of een pauperslechte Belg/Silva van Ajax. Meer opties heb je natuurlijk niet als je 9 chem wil.quote:
Moest fapt op tussen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dudeweiser. Ronaldo.
Wat betekent dat
Geen flauw idee. Meteen een faal bij mn eerste TT. Wilde er alleen Ronaldo neerzettenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dudeweiser. Ronaldo.
Wat betekent dat
Dudeweiser is Ronaldo, hij heeft net een wedstrijd gespeeld, daarom was ie niet op FOK!.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dudeweiser. Ronaldo.
Wat betekent dat
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dudeweiser is Ronaldo, hij heeft net een wedstrijd gespeeld, daarom was ie niet op FOK!.
IF Ciman.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Odoi of iemand van Fulham dan hè. Of een pauperslechte Belg/Silva van Ajax. Meer opties heb je natuurlijk niet als je 9 chem wil.
Toefjes!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo is dat, als hij de tijd die hij in Fok steekt, serieus in school steekt, kan hij gewoon op wilskracht met goede cijfers binnen halen.
Ow, wacht... Wilskracht...
aka pauperslechte Belgquote:
Gaastraquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toefjes!
Je hebt een bazen jas, zag hem vanmiddag nog ..
Vind hem niet de beste. Mijn vriendin is de beste!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:39 schreef RavioliPunch het volgende:
Dudeweiser vroeg in het vorige topic wie de beste speler ter wereld was, dit is Euroteller zijn mening...
Ladyboy?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:40 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Vind hem niet de beste. Mijn vriendin is de beste!
Jouw vriendin is eigenlijk een man dus?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:40 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Goed te doen ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:40 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ga slapen je hebt morgen sgool.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Obrigado euroteller et bom dia
Si, si i am Cristiano.
Nee sorry.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Obrigado euroteller et bom dia
Si, si i am Cristiano.
Hij is sws niet erg geliefd in Serviequote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
Schijnbaar stond dit op de twitter van de vriendin van Sulejmani..inmiddels weg:
[ afbeelding ]
Zou zo fijn zijn als hij oprot..
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
Schijnbaar stond dit op de twitter van de vriendin van Sulejmani..inmiddels weg:
[ afbeelding ]
whit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt het als je het maar graag genoeg wilt!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry sorry echt sorry![]()
Ik hoop dat ik op wilskracht kan opstaan morgen.
Zolang er geen GJE heet komt het goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry sorry echt sorry![]()
Ik hoop dat ik op wilskracht kan opstaan morgen.
Die neger voorin.. Kut mongoolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:44 schreef detennismaster het volgende:
Niet eens aandacht voor mijn vet coole nieuwe team [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:44 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Die neger voorin.. Kut mongool
Dat team die jij aan Toefjes showde, hoeveel kost die ongeveer?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:44 schreef detennismaster het volgende:
Niet eens aandacht voor mijn vet coole nieuwe team [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TR gemacht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:44 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Die neger voorin.. Kut mongool
Doorgestuurd naar de AIVDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we gaan het zien.
*probeert school op te blazen via telekinese*
It's all about the money.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus hè.
[ afbeelding ]
Hier hangt die dikke, overbetaalde, luie otter zijn Servische plasser gewoon in.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus hè.
[ afbeelding ]
Hier hangt die dikke, overbetaalde, luie otter zijn Servische plasser gewoon in.
Voetballers en vrouwen ... crouch heeft zelfs een geil wijf.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus hè.
[ afbeelding ]
UltimateDBquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat team die jij aan Toefjes showde, hoeveel kost die ongeveer?
Maar weet je wat Sulejmani allemaal met een bal-kanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus hè.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar weet je wat Sulejmani allemaal met een bal-kan
Moet ik nu voor hem per speler de waarde gaan uitrekenen. Dat is toch gewoon lui.quote:
Eerst mensen smeken om je team na te maken en dan zo'n reactie als iemand interesse heeftquote:
Wat zit jij nou te liegen man? Ik vroeg nog of je mijn goal niet wilde opslaan...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:47 schreef Euroteller het volgende:
Iemand die nog een pracht goal wil zien van mij tegen GJE en RP?
Je hebt ze zelf toch gekochtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Moet ik nu voor hem per speler de waarde gaan uitrekenen. Dat is toch gewoon lui.
Ik vond het wel leukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerst mensen smeken om je team na te maken en dan zo'n reactie als iemand interesse heeft
Je weet toch wel voor hoeveel je ze heb gekocht. Soms heb jij echt van die autistische trekjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Moet ik nu voor hem per speler de waarde gaan uitrekenen. Dat is toch gewoon lui.
Nee, was een team voor Toefjes. Ik heb nergens gesmeekt, was gewoon voor Toefjes aan het bouwen.quote:
Geile hipster brilquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus hè.
[ afbeelding ]
IK HEB DAT TEAM NIETquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je weet toch wel voor hoeveel je ze heb gekocht. Soms heb jij echt van die autistische trekjes
Maar jij speelde toch met mij?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:47 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te liegen man? Ik vroeg nog of je mijn goal niet wilde opslaan...
Even rustig man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
IK HEB DAT TEAM NIET
Met je autistische trekjes.![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:50 schreef vandermar het volgende:
En bedankt, door jullie geschreeuw zijn mijn ouders wakker
Jij fapt gewoon te hard ....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:50 schreef vandermar het volgende:
En bedankt, door jullie geschreeuw zijn mijn ouders wakker
Het is een tweeling?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Neukt
[ afbeelding ]
Ze neukt haarzelf?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Neukt
[ afbeelding ]
Lesboquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Neukt
[ afbeelding ]
Bokito weer los?quote:
RUGVUUR!!1!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:51 schreef Rijst het volgende:
Lindgren. kan er niet mee omgaan.komop backfire jongens
Of misschien is zij een golddiggerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:52 schreef Kamikazie het volgende:
Lindgren ben je zelf lelijk? Je zit zo op het uiterlijk van die man to focussen terwijl hij een leuke meid neukt. Misschien heeft hij wel een leuke persoonlijkheid.
Ja. Ik ben keilelijk. Daarom. Er is nog hoop, maar hij en zij en-.. en..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:52 schreef Kamikazie het volgende:
Lindgren ben je zelf lelijk? Je zit zo op het uiterlijk van die man to focussen terwijl hij een leuke meid neukt. Misschien heeft hij wel een leuke persoonlijkheid.
ledjit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is gewoon legit liefde tussen die 2 hoor
Hapquote:
FOK! mobiel tijdens het schijten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:54 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga dan toch maar is schijten, tot zo
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
IK HEB DAT TEAM NIET
Met je autistische trekjes.![]()
Je snapt toch dat het zo lijkt door dat plaatje mien jong! Dat is dan zeker Chuzz.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet, maar maak alsjeblieft deze. Je hebt toch honderdmiljard coins.
Ja, natuurlijk. Dat snap ik ook wel. Ik moest alleen lachen om het woord. En GJE. Ook een beetje om GJE.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:54 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom denk je nou dat ie dat zegt.
Jij moest mijn ultra gebalanceerde team toch weten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Dat snap ik ook wel. Ik moest alleen lachen om het woord. En GJE. Ook een beetje om GJE.
Krijg ik trouwens nog een ode terug, GJE'tje?
Dat zie je toch aan die achtergrond domme autist!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Je snapt toch dat het zo lijkt door dat plaatje mien jong! Dat is dan zeker Chuzz.
Had ik dat team maarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Je snapt toch dat het zo lijkt door dat plaatje mien jong! Dat is dan zeker Chuzz.
Nergens voor nodig dit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan die achtergrond domme autist!
.
.
.
.
.
.
.
Grapje.
Ja. Hops. Posten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij moest mijn ultra gebalanceerde team toch weten?
Heb je je medicijnen weer gevonden?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Had ik dat team maar [ afbeelding ]
Ja snap ik maar chuzzzzz is mooier dan futhead picje.
Jij hebt een team met Agbon?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Hops. Posten.
Dan post ik mijn nieuwe team ook. (Nee, niet die met Fagbonlahor.)
Had je die nog niet gezien? Dikke hybrid met Nilmar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jij hebt een team met Agbon?
Oh, die. Die had ik al gezien ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:57 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht er nood aan de man zijn dan duw ik ROnaldo in de spits erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja, één ragepost omdat Barca verloren heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je je medicijnen weer gevonden?
Moet ik je armen weer breken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat te zeggen, hou je er buiten Vietnamese loempia!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, die. Die had ik al gezien ja.
Kutteam.Dat doet mij deugdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* vandermar lacht op een homo-erotische manier #nohomoRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
HAHA VET GRAPPIG MENSEN DIE GEHANDICAPT ZIJN LATEN WE ZE KEIHARD UITLACHEN HAHAHAH ZWEVEND ROMP AHAhaHAHHAHAHAquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zet ned3 op joh zwevend rompje
Ow, is dat de grap.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HAHA VET GRAPPIG MENSEN DIE GEHANDICAPT ZIJN LATEN WE ZE KEIHARD UITLACHEN HAHAHAH ZWEVEND ROMP AHAhaHAHHAHAHA [ afbeelding ]
Leuk team ja!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
Nou ja, zoals beloofd mijn nieuwe squad.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had je die nog niet gezien? Dikke hybrid met Nilmar.
Ik zei toch neeeeheeequote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:01 schreef Kamikazie het volgende:
Cr00kk/n0ir/sebastiaan potje fifa?
Ik heb zin om iemand af te maken ...
En zelf ook net zo'n post plaatsenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HAHA VET GRAPPIG MENSEN DIE GEHANDICAPT ZIJN LATEN WE ZE KEIHARD UITLACHEN HAHAHAH ZWEVEND ROMP AHAhaHAHHAHAHA [ afbeelding ]
Dat team is sowieso wel van jezelf en vanuit de webappquote:
Weet je wel niet hoe erg dat is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zet ned3 op joh zwevend rompje
Die mensen hebben wel meer bereikt dan een ieder die hier aan het posten isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe erg dat is?
Ik heb sowieso weinig bereik hier. Tele2. Aids op een stok.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die mensen hebben wel meer bereikt dan een ieder die hier aan het posten is
Totally not in front predictablequote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb sowieso weinig bereik hier. Tele2. Aids op een stok.
Ik had een leuk filmpje van een meisje op de massage tafel. link?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, mijn grapjes worden irritant. Zal even aan de handkar gaan dan. Tot over een half uurtje!
DMquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had een leuk filmpje van een meisje op de massage tafel. link?
Graag. Beter werk dan MvH?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prima.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DMquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schept een band.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:12 schreef Kamikazie het volgende:
Allemaal fappen op hetzelfde filmpje ... beetje gek idee dat wel.
Die zijn wel geil inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan nu een potje fifa doen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:13 schreef n0ir het volgende:
Dm effe ik ben benieuwd welke het is. Heb net gefapt dus wordt em niet meer
Even opladen en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:13 schreef n0ir het volgende:
Dm effe ik ben benieuwd welke het is. Heb net gefapt dus wordt em niet meer
Je kijkt teveel MTV MADE jongenman.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit is gewoon stom gelul, weet jij ook
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je kijkt teveel MTV MADE jongenman.
Je bent niet eens online.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:15 schreef Kamikazie het volgende:
Word ze ook anaal genomen? Wel lekker strak daar namelijk.
thanksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Had ik net ook maar effe uitloggen van xbox live deed de truuk.
My thoughtsquote:
Ik skip die eerste shit gewoon hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij gaat snel.Ik ben pas hier:
[ afbeelding ]
Even skippen en de boel snel doorkijken zodat ik weet waar de goeie lines komenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij gaat snel.Ik ben pas hier:
[ afbeelding ]
Inderdaad, en ik ga ook niet kijken hoe een rug 3 minuten gemasseerd wordt zegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik skip die eerste shit gewoon hoor
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:21 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen verschil!
So, you're not a scatman?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:21 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben nu bij de pussy massage. Dag jongens
Ik skip de seks altijd door en ga gelijk naar de mishandelingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind je vriendin het wel goed?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:23 schreef Euroteller het volgende:
Ze heeft niet echt grote tieten ofzo.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:23 schreef Euroteller het volgende:
Ze heeft niet echt grote tieten ofzo.
Lolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind je vriendin het wel goed?
Voorbips? Zou t filmpje maar afzetten..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:24 schreef Euroteller het volgende:
Stomme tattoo boven de voorbibs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |