Idd. Volgende keer mag hij het wel eens van te voren aangeven als hij een keer niet online is.quote:
Die ligt al te pitten volgens mijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. Volgende keer mag hij het wel eens van te voren aangeven als hij een keer niet online is.
quote:
Niet voor het eerstquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:52 schreef BossBoss87 het volgende:
Real maakt zichzelf nu wel een beetje belachelijk
Dat was toen hij iets over restaurants vertelde.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee Sierd, de 42e minuut ben ik alweer vergeten
En terecht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:53 schreef Doublepain het volgende:
Zul je zien dat ea, messi nu 99 vrije trappen geeft
zoals altijd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:52 schreef BossBoss87 het volgende:
Real maakt zichzelf nu wel een beetje belachelijk
ze gaven hem op FIFA10 ook opeens 94 koppen omdat hij in de CL finale van 2009 een kopbal scoordequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:53 schreef Doublepain het volgende:
Zul je zien dat ea, messi nu 99 vrije trappen geeft
Hij kan ook aardig koppen, maar hoeveel kansen krijg je om dat te laten zien als je net 1 meter 30 bent?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze gaven hem op FIFA10 ook opeens 94 koppen omdat hij in de CL finale van 2009 een kopbal scoorde______________!!!!!!!!!!!!!!!
Ja of neer gevallenquote:
Precies dit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij kan ook aardig koppen, maar hoeveel kansen krijg je om dat te laten zien als je net 1 meter 30 bent?
ja, maar hij had koppen 94 en Ibrahimovic had op dat spel maar 89quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij kan ook aardig koppen, maar hoeveel kansen krijg je om dat te laten zien als je net 1 meter 30 bent?
spaanse elftal hoorde ik juistquote:
gast, noem hem geen CR7, dat is een merknaam die door Nike is verzonnenquote:
Ronniequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gast, noem hem geen CR7, dat is een merknaam die door Nike is verzonnen
zeg gewoon Ronnie, Cristiano Ronaldo of Ronaldo.
maar niet CR7
Ronniequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar niet CR7
Niet echt een student, maar dat dacht u al wel als u hem van dichtbij zagquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Valdes heeft fraude gepleegd met zijn vaarbewijs want hij heeft een boot, no shit
Wat een pipo de clown is het af en toe ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet echt een student, maar dat dacht u al wel als u hem van dichtbij zag
zo noemt Sir Alex Ferguson hem altijdquote:
hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Kap eens met die Sierd quotes, heel veel mensen hier hebben geen Sport 1 en dan weten we niet waar je het over hebt
Dank
Dan koop je paar Sport1.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Kap eens met die Sierd quotes, heel veel mensen hier hebben geen Sport 1 en dan weten we niet waar je het over hebt
Dank
nou enquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Dank
Stawp it Ronnie, Stawp itquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar niet CR7
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Dank
Het zijn meerdere kanalenquote:
zie mijn uitleg een paar posts naar bovenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Stawp it Ronnie, Stawp it
Patty Brard zou nog analytischer zijn dan Sierd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:02 schreef Maax het volgende:
volgens mij is het engelse commentaar iets analytischer dan sierd
Je hebt een beetje Johan Derksen trekjes wat Sierd betreft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Patty Brard zou nog analytischer zijn dan Sierd.
Oke man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Kut ik moet pissen![]()
Stream op pauze zetten lijkt mij ook kut en heb geen fles op zolder waar ik in kan zeiken
Sierd heeft een beetje Patty Brard trekjes wat betreft het nadrukkelijk aanwezig zijn....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt een beetje Johan Derksen trekjes wat Sierd betreft.
ook een paardesmoel? of alleen het gehinnik?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sierd heeft een beetje Patty Brard trekjes wat betreft het nadrukkelijk aanwezig zijn....
Nee, om homoseksualiteit in VBL te promoten mag je alleen nog maar Christiano Ronaldo foto's postenquote:
Voornamelijk heel veel dom gehinnik...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef Maax het volgende:
[..]
ook een paardesmoel? of alleen het gehinnik?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Alleen niet in dit topic.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, om homoseksualiteit in VBL te promoten mag je alleen nog maar Ronnie foto's posten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.asjeblieft, onder de spoiler: J Alba plaatje
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, om homoseksualiteit in VBL te promoten mag je alleen nog maar Christiano Ronaldo foto's posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het hier staan, dus ik ga snel op zitten letten, let ik op de verkeerdequote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:09 schreef Maax het volgende:
hey zagen jullie die paal ook of niet?
Die wissel duurde nogal een tijdje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
volgende pauze in de wedstrijd?
quote:
Meen je serieus dat dat het criterium is ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax is geen buitenlandse club. Leuk geprobeerd tough.
Mijn enige opmerking was dat ik het raar vond dat je bij een buitenlandse club van "we" spreekt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:13 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Meen je serieus dat dat het criterium is ?
Je zegt "we" als je onderdeel bent van een organisatie lijkt me. Eens ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn enige opmerking was dat ik het raar vond dat je bij een buitenlandse club van "we" spreekt.
dus jij werkt bij Barcelona?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Je zegt "we" als je onderdeel bent van een organisatie lijkt me. Eens ?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee. Ook als je je verbonden voelt met een club. En je verbonden voelen met een buitenlandse club vind ik raar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Niet iedereen in een organisatie werkt ?quote:
Blijkbaar wel , want je reageert.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verder vind ik het geen discussie waard trouwens.
je bent geen onderdeel van de 'organisatie' Barcelona als je er niet werktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Niet iedereen in een organisatie werkt ?
Dat komt gewoon omdat ik zulke goede fatsoensnormen heb.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Blijkbaar wel , want je reageert.
Maar het is goed zo
Wat jij wilquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je bent geen onderdeel van de 'organisatie' Barcelona als je er niet werkt
quote:
Beter dan de gemiddelde gebruiker hier, kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat ik zulke goede fatsoensnormen heb.
niet 'we'?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:18 schreef BossBoss87 het volgende:
Puta Barca Puta Barca Heyy Heeyy
quote:
Ga maar huilenquote:
Viel me ook positief op.quote:
Dat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:22 schreef Ambrosius het volgende:
En klaar, leuke eerste helft, verder niet echt bijzonder.
Barca fanboys/gloryhunters mogen nu huilenquote:
Nee, want hij heeft dat vandaag meer dan goed gemaaktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:23 schreef TheFatLady het volgende:
Jammer dan.
Terecht gezien de kansen.
Achteraf gezien heeft die blunder van Valdes ons (ja, ons) toch genekt.
Oh dus ik een barca fanboy/gloryhunter?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Barca fanboys/gloryhunters mogen nu huilen
Ons.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:23 schreef TheFatLady het volgende:
Jammer dan.
Terecht gezien de kansen.
Achteraf gezien heeft die blunder van Valdes ons (ja, ons) toch genekt.
Jij bent de grappigstequote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Barca fanboys/gloryhunters mogen nu huilen
quote:
Kennelijk een gloryhunterquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh dus ik een barca fanboy/gloryhunter?
Wat lul je manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Kennelijk een gloryhunter
Ja, nu opeens ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat lul je manIk ben juist tegen Barca.
Catalanen zijn wel waardige verliezersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:25 schreef Rodawa het volgende:
Jammer, nu is die fout van Valdes toch wel een hele dure geweest. Maar over het algemeen heeft Real verdiend gewonnen. Het bleef deze clasico wel netjes, dat gebeurt ook niet vaak.
De dag is net begonnenquote:
Daar baal ik echt vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Belangrijkste is dat er rood is gevallen en ik geen sok hoef te eten
Daar draaide het eigenlijk allemaal om, de rest was bijzaak.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Belangrijkste is dat er rood is gevallen en ik geen sok hoef te eten
Nee hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
jammer dat heatwave er niet is.
Eigenlijk was het allemaal Stijn z'n schuld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor
Het ging lekker namelijk de afgelopen paar topics
Dit sowiesoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk was het allemaal Stijn z'n schuld.
Meh, ban hem maar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit sowieso
Ik ga hem zodrekt ook nog even een note geven omdat ie er niet was
heeft ie vaak ONZE ronaldo afgezeken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor
Het ging lekker namelijk de afgelopen paar topics
Note gegeven iigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ban hem maar.
Blijkbaar is iedereen zo in de stress dat ze het nieuwe topic niet kunnen openen dat er daarom ruzie ontstaat. Zonder Stijn is dat probleem verholpen.
Is niet grappig, maar een leuk feitje.quote:
Ah, oke.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet grappig, maar een leuk feitje.
ga lekker je 9gag vervuilen met deze kul.quote:
9gagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga lekker je 9gag vervuilen met deze kul.
Hou op man, ik kom niet meer bij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hartstikke leuk feitje toch, ik lach me de pleuris hier
en die gekke van der vaart gaat van real naar tottenham, wat een domme tering mongoolquote:
wil je er over praten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:34 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind het niet echt fijn wat hier gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
De actie van Ronaldo voorafgaand van zijn goal was behoorlijk geniaal. Pique had daar verder niet veel tegen kunnen doen denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:59 schreef Lemsterr het volgende:
Individuele fouten kosten Barca de kop.
Valdes keepte gister primaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef kilozout het volgende:
[..]
De actie van Ronaldo voorafgaand van zijn goal was behoorlijk geniaal. Pique had daar verder niet veel tegen kunnen doen denk ik.
Maar die Valdés.![]()
WAT?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Valdes keepte gister prima
Gister heb ik het over he. Niet de wedstrijd van vorige week. Heb hem een aantal prima reddingen zien doen.quote:
Daar niet aan nee. Maar waarom hij als een dwaas naar die goal rent en daarmee Ronaldo gewoon een vrijbrief geeft om te schieten snap ik niks van. Als hij naar Ronaldo was gelopen had het nooit een goal geweest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef kilozout het volgende:
[..]
De actie van Ronaldo voorafgaand van zijn goal was behoorlijk geniaal. Pique had daar verder niet veel tegen kunnen doen denk ik.
Maar die Valdés.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gister heb ik het over he. Niet de wedstrijd van vorige week. Heb hem een aantal prima reddingen zien doen.
Alsof jij de ArenA op zijn duimpje kent?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk dat zielige niveau hier doen alsof je een madridista bent terwijl niemand in dit topic Santiago Bernabeu op zijn duimpje kent.
Eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Daar niet aan nee. Maar waarom hij als een dwaas naar die goal rent en daarmee Ronaldo gewoon een vrijbrief geeft om te schieten snap ik niks van. Als hij naar Ronaldo was gelopen had het nooit een goal geweest.
Ow is dat een vereiste. Dat wist ik niet. Denk dat er maar weinigen dat stadion op hun duimpje kennen trouwens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk dat zielige niveau hier doen alsof je een madridista bent terwijl niemand in dit topic Santiago Bernabeu op zijn duimpje kent.
Op één of ander manier is het voor sommigen nogal een probleem als je fan/supporter bent voor een buitenlandse club. Geografie moet hier blijkbaar je voorkeur bepalen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Ow is dat een vereiste. Dat wist ik niet. Denk dat er maar weinigen dat stadion op hun duimpje kennen trouwens.
Hoe vaak ben jij in Arena geweest?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja maar wel vooraan staan als barca wint. Triest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Op één of ander manier is het voor sommigen nogal een probleem als je fan/supporter bent voor een buitenlandse club. Geografie moet hier blijkbaar je voorkeur bepalen.
Nederlanders die het over 'ons' hebben wanneer ze praten over Barca/Realquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Op één of ander manier is het voor sommigen nogal een probleem als je fan/supporter bent voor een buitenlandse club. Geografie moet hier blijkbaar je voorkeur bepalen.
In hoeverre ben jij er van overtuigd dat ik 100% nederlander ben ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nederlanders die het over 'ons' hebben wanneer ze praten over Barca/Real![]()
![]()
![]()
Daar gaat het toch niet om. Al ben je misschien van Spaanse afkomst maar hier geboren dan zou ik het nog logischer vinden wanneer je voor een NL club bent dan voor een Spaanse club. Genoeg allochtonen die hier ook gewoon voor een Nederlandse club zijn. Of je 100 % Nederlander bent heeft hier geen zak mee te namen. Als iemand half Nederlands half Duits is (dus Nederlander) en zo over Barca of Real spreekt dan vind ik dat ook triestquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:53 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
In hoeverre ben jij er van overtuigd dat ik 100% nederlander ben ?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in Arena geweest?
Dat mag jij vinden, ik denk er anders over.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Al ben je misschien van Spaanse afkomst maar hier geboren dan zou ik het nog logischer vinden wanneer je voor een NL club bent dan voor een Spaanse club. Genoeg allochtonen die hier ook gewoon voor een Nederlandse club zijn. Of je 100 % Nederlander bent heeft hier geen zak mee te namen. Als iemand half Nederlands half Duits is (dus Nederlander) en zo over Barca of Real spreekt dan vind ik dat ook triest
Nee, jij had het over 100 % Nederlanders. Ik geef aan dat het niet uitmaakt of je 100 % Nederlands bent of een Nederlander met een andere afkomst (dus ook een Nederlander). Ik vind het gewoon echt zielig wanneer iemand het over 'ons' heeft wanneer hij over Barcelona of Real Madrid praat wanneer hij gewoon uit Nederland komt. Beetje interessant doen/erbij willen horen vind ik ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:46 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik denk er anders over.
Jij had het zelf eerst over nederlanders, vandaar dat ik daar op reageer. In deze reactie zeg je weer dat het er geen zak mee te maken heeft.
Ik begrijp ook nog steeds niet waarom geografische ligging als criterium wordt genomen. Maar dat zal vast aan mij liggen. In ieder geval mijn laatste post hierover.
Genoeg fans van NL clubs die ook nooit een westrijd bezoeken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, jij had het over 100 % Nederlanders. Ik geef aan dat het niet uitmaakt of je 100 % Nederlands bent of een Nederlander met een andere afkomst (dus ook een Nederlander). Ik vind het gewoon echt zielig wanneer iemand het over 'ons' heeft wanneer hij over Barcelona of Real Madrid praat wanneer hij gewoon uit Nederland komt. Beetje interessant doen/erbij willen horen vind ik dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |