Je hebt een beetje Johan Derksen trekjes wat Sierd betreft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Patty Brard zou nog analytischer zijn dan Sierd.
Oke man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Kut ik moet pissen![]()
Stream op pauze zetten lijkt mij ook kut en heb geen fles op zolder waar ik in kan zeiken
Sierd heeft een beetje Patty Brard trekjes wat betreft het nadrukkelijk aanwezig zijn....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt een beetje Johan Derksen trekjes wat Sierd betreft.
ook een paardesmoel? of alleen het gehinnik?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sierd heeft een beetje Patty Brard trekjes wat betreft het nadrukkelijk aanwezig zijn....
Nee, om homoseksualiteit in VBL te promoten mag je alleen nog maar Christiano Ronaldo foto's postenquote:
Voornamelijk heel veel dom gehinnik...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef Maax het volgende:
[..]
ook een paardesmoel? of alleen het gehinnik?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Alleen niet in dit topic.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, om homoseksualiteit in VBL te promoten mag je alleen nog maar Ronnie foto's posten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.asjeblieft, onder de spoiler: J Alba plaatje
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, om homoseksualiteit in VBL te promoten mag je alleen nog maar Christiano Ronaldo foto's posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |