Je hebt een beetje Johan Derksen trekjes wat Sierd betreft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Patty Brard zou nog analytischer zijn dan Sierd.
Oke man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Kut ik moet pissen![]()
Stream op pauze zetten lijkt mij ook kut en heb geen fles op zolder waar ik in kan zeiken
Sierd heeft een beetje Patty Brard trekjes wat betreft het nadrukkelijk aanwezig zijn....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt een beetje Johan Derksen trekjes wat Sierd betreft.
ook een paardesmoel? of alleen het gehinnik?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sierd heeft een beetje Patty Brard trekjes wat betreft het nadrukkelijk aanwezig zijn....
Nee, om homoseksualiteit in VBL te promoten mag je alleen nog maar Christiano Ronaldo foto's postenquote:
Voornamelijk heel veel dom gehinnik...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef Maax het volgende:
[..]
ook een paardesmoel? of alleen het gehinnik?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Alleen niet in dit topic.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, om homoseksualiteit in VBL te promoten mag je alleen nog maar Ronnie foto's posten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.asjeblieft, onder de spoiler: J Alba plaatje
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, om homoseksualiteit in VBL te promoten mag je alleen nog maar Christiano Ronaldo foto's posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het hier staan, dus ik ga snel op zitten letten, let ik op de verkeerdequote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:09 schreef Maax het volgende:
hey zagen jullie die paal ook of niet?
Die wissel duurde nogal een tijdje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
volgende pauze in de wedstrijd?
quote:
Meen je serieus dat dat het criterium is ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax is geen buitenlandse club. Leuk geprobeerd tough.
Mijn enige opmerking was dat ik het raar vond dat je bij een buitenlandse club van "we" spreekt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:13 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Meen je serieus dat dat het criterium is ?
Je zegt "we" als je onderdeel bent van een organisatie lijkt me. Eens ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn enige opmerking was dat ik het raar vond dat je bij een buitenlandse club van "we" spreekt.
dus jij werkt bij Barcelona?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Je zegt "we" als je onderdeel bent van een organisatie lijkt me. Eens ?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee. Ook als je je verbonden voelt met een club. En je verbonden voelen met een buitenlandse club vind ik raar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Niet iedereen in een organisatie werkt ?quote:
Blijkbaar wel , want je reageert.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verder vind ik het geen discussie waard trouwens.
je bent geen onderdeel van de 'organisatie' Barcelona als je er niet werktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Niet iedereen in een organisatie werkt ?
Dat komt gewoon omdat ik zulke goede fatsoensnormen heb.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Blijkbaar wel , want je reageert.
Maar het is goed zo
Wat jij wilquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je bent geen onderdeel van de 'organisatie' Barcelona als je er niet werkt
quote:
Beter dan de gemiddelde gebruiker hier, kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat ik zulke goede fatsoensnormen heb.
niet 'we'?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:18 schreef BossBoss87 het volgende:
Puta Barca Puta Barca Heyy Heeyy
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |