Meen je serieus dat dat het criterium is ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax is geen buitenlandse club. Leuk geprobeerd tough.
Mijn enige opmerking was dat ik het raar vond dat je bij een buitenlandse club van "we" spreekt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:13 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Meen je serieus dat dat het criterium is ?
Je zegt "we" als je onderdeel bent van een organisatie lijkt me. Eens ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn enige opmerking was dat ik het raar vond dat je bij een buitenlandse club van "we" spreekt.
dus jij werkt bij Barcelona?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Je zegt "we" als je onderdeel bent van een organisatie lijkt me. Eens ?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee. Ook als je je verbonden voelt met een club. En je verbonden voelen met een buitenlandse club vind ik raar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Niet iedereen in een organisatie werkt ?quote:
Blijkbaar wel , want je reageert.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verder vind ik het geen discussie waard trouwens.
je bent geen onderdeel van de 'organisatie' Barcelona als je er niet werktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Niet iedereen in een organisatie werkt ?
Dat komt gewoon omdat ik zulke goede fatsoensnormen heb.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Blijkbaar wel , want je reageert.
Maar het is goed zo
Wat jij wilquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je bent geen onderdeel van de 'organisatie' Barcelona als je er niet werkt
quote:
Beter dan de gemiddelde gebruiker hier, kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat ik zulke goede fatsoensnormen heb.
niet 'we'?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:18 schreef BossBoss87 het volgende:
Puta Barca Puta Barca Heyy Heeyy
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |